Opinie użytkownika (6)

W niedzielę wybrałam...
W niedzielę wybrałam się na obiad do restauracji. Okazało się, że część restauracyjna została wynajęta w całości i możliwość spożycia obiadu istnieje, ale tylko w części pizzerii po prawej stronie lokalu. Nigdy wcześniej tam nie byłam, więc w porównaniu z lewą częścią, widok totalnie mnie zaskoczył. Ściany brudne, sufit czarny, obrazki nie pasujące do wystroju, pracownik w koszulce sportowej w kolorze pomarańczowym. Nie miałam ochoty tam zostawwać, ale byłam głodna więc skusiłam się n zupę włoską [z fasolą, boczkiem i makaronem] licząc na szybka obsługę. I tu się nie zawiodłam. Widać było, że mimo rezerwacji kuchnia nadąża obsługiwać obydwie strony sprawnie i smacznie, choć od razu zastanowił mnie fakt czystości w kuchni.... czyżby pod wpływem Pani Gesler? Na pewno pod wpływem brudnych ścian i sufitu.

GloriaJones

04.04.2011

Karafka

Placówka

Opole, Ściegiennego 3

Nie zgadzam się (11)
Zachęcam do odwiedzin...
Zachęcam do odwiedzin stacji benzynowej na Wrocławskiej w Opolu. O każdej porze dnia i nocy personel jest miły i serdeczny. Dziewczyny bardzo fajnie nawiązują kontakt z klientami, spontanicznie i nie nachalnie. Podjechałam, żeby zatankować samochód, co prawda bardzo rzadko zmieniają wodę w pojemnikach do mycia szyb i regularnie psuje się myjnia, ale zawsze załoga potrafi przeprosić za usterki, zaprosić ponownie i zachęcić do skorzystania z innej formy pomocy. Podczas mojej wizyty pospieszylam się za bardzo i wyciągnęłam gotówkę, żeby zapłacić za paliwo. Młoda dziewczyna [najprawdopodobniej uczyła się pracy na nowym stanowisku] nie potrafiła wycofać transakcji, ponieważ zaproponowałam płatność kartą, ponieważ gotówkę chciałam zostawić na zakupy w Biedronce. Kasjerka poinformowała mnie, że już nabila, ale poprosila o chwilę cierpliwości, bo wspólnie z koleżanką dokonają zmiany platności na elektroniczną. Spieszyło mi się. Kasjerka wyłapała moja potrzebę i nie czekając na moje żale, że mi sie spieszy, poinformowała, że na pewno nie będzie to trwało zbyt długo. Miło jest załatwiać sprawy w miejscach gdzie mimo niedziałających sprzetów lub brudnej wody, obsługa jest na wyjątkowym poziomie.

GloriaJones

04.04.2011

ORLEN

Placówka

Opole, Wrocławska 135

Nie zgadzam się (4)
przestrzenny duży sklep....
przestrzenny duży sklep. zakupy robi się komfortowo. oznaczenie produktów ok. ceny ok.wybór asortymentu też bez zarzutu. natomiast zadowolenie minęło przy kasie. Panie nie mogły skupić się na pracy, podczas obsługi rozmawiały a własciwie wykrzykiwały do siebie ,wymieniając informacje o tym, która z kasjerek już poszła do domu, a która nie może zejśc ze stanowiska. faktycznie kasa otwarta była co druga, więc dystans do wymiany informacji miedzy Paniami był spory. a Może tak kupić im sluchawki i mikrofoniki? Nie wspomnę o stanie czystości wlosów i paznokci jednej z nich. Ufff.. jak wzięła w ręce moją sałatę to zadrzałam....

GloriaJones

23.03.2011

Kaufland

Placówka

Wołomin, Wileńska 49

Nie zgadzam się (7)
Przy rejestracji do...
Przy rejestracji do lekarza otrzymałam karteczkę z informacją, żeby przed wizyta zgłosić się pół godziny wcześnie w celu potwierdzenia swojej wizyty w rejestracji. Przyjechalam do szpitala godzinę szybciej. W kolejce do rejestracji w celu potwierdzenia swojego przybycia oraz ubezpieczenia spędziłam 2,30 godz. Niektórzy stali od 10.00 razem ze mną. Powód opóźnień: zawieszający się od tygodnia program komputerowy. Interwencja lekarzy, pielegniarki rejestrujacej, pacjentów nie odniosła żadnego skutku. Nie zrezygnowano z potwierdzeń komputerowych, informatycy nie przyspieszyli dzialania systemu. Reasumując: żeby spedzić u lekarza dosłownie 10 min, stałam dwa razy w kolejce po 2.30 godz. Po wizycie, należy udać się ponownie do tej samej kolejki i zarejestrować się ponownie. mialam wrażenie, że komputery nie poprawiły jakości obsługi ani organizacji czasu ani pielęgniarce, ani lekarzom, ani pacjentom, którzy z bólem lub złamaniami czekali w dusznym korytarzu.

GloriaJones

08.03.2011
Nie zgadzam się (5)
zazwyczaj w sklepach...
zazwyczaj w sklepach komputerowych czuję sie niekomfortowo z racji języka specjalistycznego uzywanego przez sprzedawców oraz brak chęci wyjasnienia o co chodzi. natomiast w tym serwisie okazało się, że jest bardzo miła i kompetenta załoga. chetnie udziela informacji, zadaje pytania pomocne w ocenie problemu, nie daje odczuć klientowi, że nie ma wiedzy, którą powinien mieć. chętnie wychodzi z propozycją organizacji czasu i przedstawia logistyke pracy. bravo. milo, fachowo i kompetentnie. na zakończenie wizyty otrzymałam zapraszenie oraz zapewnienie pomocy w innych probelmach. nie nachalnie ale miło i szczerze. tak trzymać. przy dobrej jakości obslugi pozostałe mankamenty nie są aż tak znaczące. [mogłabym narzekać na muzykę w tle, ale przy tak miłej obsłudze zwrócilam na nią uwage dopiero przy komentarzu wchodzacego do salony pracownika].

GloriaJones

26.02.2011

Vobis

Placówka

Opole, ul. Wrocławska 154

Nie zgadzam się (7)
- czas trwania...
- czas trwania obserwacji 20 min - witryna sklepu zachęcająca - brak plakietki z nazwiskiem i stanowiskiem u przedstawiciela - przedstawiciel firmy utrzymywał kontakt wzrokowy, przywitał mnie pierwszy i zapytał w czym może mi pomóc - widać było zaangażowanie w prace i pozytywne nastawienie na klienta - przedstawiciel przedstawił mi kilka produktów, wręczył prospekt z nr tel., - w trakcie obsługi podeszła inna klientka, nie przeprosił mnie i nie zapytał czy może mnie zostawić samą na chwilę, odszedł z klientką żeby pokazać jej inny produkt - w budynku dwupoziomowym tylko dwie osoby do obsługi - zbyt małe przejścia miedzy produktami [szafami, ławami, meblami, sofami] co sprawiało trudność w poruszaniu się i rozłożeniu poszczególnego asortymentu

GloriaJones

18.02.2011

Sklep meblowy

Placówka

Opole, Niemodlińska 21

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi