Wojewódzkie Centrum Medyczne w Opolu

(1.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Przy rejestracji do...
Przy rejestracji do lekarza otrzymałam karteczkę z informacją, żeby przed wizyta zgłosić się pół godziny wcześnie w celu potwierdzenia swojej wizyty w rejestracji. Przyjechalam do szpitala godzinę szybciej. W kolejce do rejestracji w celu potwierdzenia swojego przybycia oraz ubezpieczenia spędziłam 2,30 godz. Niektórzy stali od 10.00 razem ze mną. Powód opóźnień: zawieszający się od tygodnia program komputerowy. Interwencja lekarzy, pielegniarki rejestrujacej, pacjentów nie odniosła żadnego skutku. Nie zrezygnowano z potwierdzeń komputerowych, informatycy nie przyspieszyli dzialania systemu. Reasumując: żeby spedzić u lekarza dosłownie 10 min, stałam dwa razy w kolejce po 2.30 godz. Po wizycie, należy udać się ponownie do tej samej kolejki i zarejestrować się ponownie. mialam wrażenie, że komputery nie poprawiły jakości obsługi ani organizacji czasu ani pielęgniarce, ani lekarzom, ani pacjentom, którzy z bólem lub złamaniami czekali w dusznym korytarzu.

GloriaJones

08.03.2011

Placówka

Opole, Witosa

Nie zgadzam się (5)

Wojewódzkie Centrum Medyczne w Opolu

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Wojewódzkie Centrum Medyczne w Opolu?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przy rejestracji do...
Przy rejestracji do lekarza otrzymałam karteczkę z informacją, żeby przed wizyta zgłosić się pół godziny wcześnie w celu potwierdzenia swojej wizyty w rejestracji. Przyjechalam do szpitala godzinę szybciej. W kolejce do rejestracji w celu potwierdzenia swojego przybycia oraz ubezpieczenia spędziłam 2,30 godz. Niektórzy stali od 10.00 razem ze mną. Powód opóźnień: zawieszający się od tygodnia program komputerowy. Interwencja lekarzy, pielegniarki rejestrujacej, pacjentów nie odniosła żadnego skutku. Nie zrezygnowano z potwierdzeń komputerowych, informatycy nie przyspieszyli dzialania systemu. Reasumując: żeby spedzić u lekarza dosłownie 10 min, stałam dwa razy w kolejce po 2.30 godz. Po wizycie, należy udać się ponownie do tej samej kolejki i zarejestrować się ponownie. mialam wrażenie, że komputery nie poprawiły jakości obsługi ani organizacji czasu ani pielęgniarce, ani lekarzom, ani pacjentom, którzy z bólem lub złamaniami czekali w dusznym korytarzu.