Będąc w Galerii Bielawy przechodziliśmy z rodziną koło Sklepu Zoologicznego .Córka uwielbia patrzeć na zwierzątka i ogladać rybki.Zauważyliśmy dziwne doniczki. Po chwili widzimy, ze jeden z chomików zaklinował sie w doniczce, drugi wchodzi na niego i pomaga mu wyjsc, Widząc to poszłam do sprzedawczyni sklepu, że dusii się jeden z chomików w doniczce. Pani własnie ucinaŁa sobie rozmowę z ekspedientką z innego sklepu .Potem zadzwonił telefon sprzedawczyni odebrala nie zwracając uwagi na to ze chomik coraz bardziej sie dusi .Kiedy podeszla do nas rozmowczyni sklepowej, byla w szoku ,ze naprawde sie dusI.Sprzedawczyni sklepu rozmawia dalej przez telefon trwalo to kilka minut. Kiedy zobaczyła, ze podchodzi wiecej ludzi odlożyła słuchawkę i zajeła sie sprawa .Widać tylko było ukradkiem, że sprzedawczyni ma małe problemy z wycianieciem chomika .Jednak się udało chomik został uratowany.
Uwazam to za skandal ,bo kto przy zdrowych zmysłach wstawia doniczki o małych dziurkach do duzych chomikow.Uważam, ze na reakcje klienta sprzedawczyni powinna przerwac rozmowe i szybko zareagowac, a jak by sie tak udusił? Ciekawe jak sa inne zwierzęta traktowane w tym sklepie?
Sklep normalnie super:) bardzo miła obsługa. Panie tam pracujące udzielaja szczgółowej informacji o produkcie i pomogają w wyborze.Kasjerka zapakowała zakupiony towar z usmiechem na twarzy bardzo przyjazna :) Wczasie przebywania przy kasie na sali zbiła sie szklanka.Kasjerka powiedziała "to na szczęście" i juz po chwili Pani która była na sali szybko posprzatała.Z usmiechem podając kasjerce szkła powiedziała :"na szczeście ".Sklep jest bardzo przyjazny dla kieszeni a atmosfera bardzo miła.Gorąco polecam :)
W Aptece panuje porządek leki są poukładane, a dla małych dzieci znajdzie się jakiś słodki poczęstunek.Pani farmaceutka jest bardzo miła i stara się szybko pomóc w doborze leków, z zamawianiem leków też nie ma większych problemów.Rozumie klienta jedynym minusem są trochę, za drogie niektóre leki.Jednak wiemy ,że jakoś trzeba się utrzymać na rynku. Gorąco polecam :)
Byłam dzisiaj na zakupach w Polo Markecie.Panuje tam bardzo miła atmosfera,denerwujący jest tylko trochę ochroniarz, który chodzi jak cień za człowiekiem lecz to szczegół.Panie na stoisku mięsnym są bardzo miłe i wytłumaczą oraz doradzą jeśli chodzi o produkty.Pani w kasie widać, że była trochę już zmęczona, ale starała się ukryć pod uśmiechem.Szybko i sprawnie mnie skasowała i nawet się nie zdenerwowała ,że terminal się zaciął :) Polecam gorąco:)
Wybrałam sie na zakupy z rodzina do sklepu Real.Niestety juz po wejściu było wiele do powiedzenia.Ogólnie to panował haos i bałagan towary porozkładane wszędziei brak cen na nich. Poszłam na dział pieczywo i jak sie okazało to oczywiscie mimo zapewnien nadal w ofercie nie było chleba bezglutenowego.Po tym fakcie sie zdenerwowałam i wyszłam ze sklepu.
Normalnie skandal !Jestem oburzona od 7.00 próbowałam się skontaktować z Przychodnia Citomed w Toruniu .Dzwoniłam pod dwa numery telefonów które SA podane do przychodni. Udało mi się uzyskać połączenie dopiero po godzinie 8.00 Pani z oburzeniem przyjęła rejestracje dziecka. Zarejestrowała córkę na 12:50 .Lecz normalnie ręce opadają .Na koniec rozmowy Pani rejestratorka dodała, że proszę się nie spóźnić bo lekarz ma dyżur do 13 ,czyli na dziecko poświęci mi tylko 10 minut. SZOK
Wybrałam się z córeczką do sklepu meblowego. Wchodząc do sklepu wita nas miły zapach. W sklepie jest bardzo czysto.Krótko po wejściu pojawił się Młody Pan z wielkim uśmiechem i z jakąś dziwna przesadną radością ,co prawda jego zachowanie zmieszało mnie trochę, ale udzielił nam szczegółowej informacji. Poprosił nas o obejrzenie innych propozycji meblowych :).Na koniec pożegnał nas
Muszę przyznać bardzo miła obsługa :)
W dniu wczorajszym wybrałam się na zakupy do sklepu obuwniczego RAY. Maja tam bardzo duże promocje. Wchodząc do sklepu już natykam się na obuwie ustawione na kartonach panuje w sklepie ład i porządek mimo dużej liczby klientek. Rzuca się również w oczy ekspedientka rozmawiająca przez komórkę. Szukałam obuwia, które coś będzie miało w sobie po chwili jednak potrzebowałam pomocy ekspedientki. Prosząc Ekspedientkę o pomoc ona odpowiada –„ chwileczkę” i odbiera prywatny telefon komórkowy gdzie rozmawia dłuższą chwile. Rozglądam się za kolejna ekspedientką, ale wiedze że jest zajęta obsługą klientów. Kiedy znowu chce poprosić tą samą ekspedientkę co na początku o pomoc ona odbiera kolejny telefon po skończeniu rozmowy telefonicznej podeszła do kasjerki i prowadzą prywatną rozmowę. Nie spodobało mi się jej zachowanie. Jawne lekceważenie klienta w sklepie byłam około 30 minut. Pani przy kasie była miła i zaprosiła ponownie na zakupy.
Wczoraj wybrałam się do sklepów na zakupy. Jednym z nich był hipermarket gdzie panował straszny bałagan jeśli chodzi o sprzedawane produkty no ale niestety to wieczorne godziny i klienci czasami tak rozrzucają wszystko, że nie sposób utrzymać wszystkiego w jednolitym porządku. Osób do obsługi i pomocy klientowi nie było w ogóle musiałam szukać sama towaru. Po znalezieniu wybranego produktu wybrałam się do kasy. Kasjerka zmęczona ani dzień dobry ani dowidzenie tylko podała cenę za zakupiony towar bez żadnego uśmiechu i zadowolenia. Szok normalnie, bo rzadko zdarza się tam kasjerka która ma takie zachowanie.
Sklepik Osiedlowy po kilku długich uwagach widać efekty. obsługa bardzo miła i wszystko wytłumaczy doradzi z wyborem produktu.Własciciel sklepu bardzo miły i widac ,że się stara. Jesli chodzi o towar to jest w miare świeży, mówie w miare bo jesli chodzi o kiełbasy to już gołym okiem widać że są nie świeże. Asortymet jest poszerzane w miarę możliwości i na prośbe klienta zakupuje towar. B ardzo mnie zdziwiło równiez pojawienie sie produktów bezglutenowych poniewaz jestem chora od niedawna na celiakje i to miłe zaskoczenie dla mnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.