Opinia użytkownika: Ewelina_527
Dotycząca firmy: Ray
Treść opinii: W dniu wczorajszym wybrałam się na zakupy do sklepu obuwniczego RAY. Maja tam bardzo duże promocje. Wchodząc do sklepu już natykam się na obuwie ustawione na kartonach panuje w sklepie ład i porządek mimo dużej liczby klientek. Rzuca się również w oczy ekspedientka rozmawiająca przez komórkę. Szukałam obuwia, które coś będzie miało w sobie po chwili jednak potrzebowałam pomocy ekspedientki. Prosząc Ekspedientkę o pomoc ona odpowiada –„ chwileczkę” i odbiera prywatny telefon komórkowy gdzie rozmawia dłuższą chwile. Rozglądam się za kolejna ekspedientką, ale wiedze że jest zajęta obsługą klientów. Kiedy znowu chce poprosić tą samą ekspedientkę co na początku o pomoc ona odbiera kolejny telefon po skończeniu rozmowy telefonicznej podeszła do kasjerki i prowadzą prywatną rozmowę. Nie spodobało mi się jej zachowanie. Jawne lekceważenie klienta w sklepie byłam około 30 minut. Pani przy kasie była miła i zaprosiła ponownie na zakupy.