Nerro

(2.24)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 22)

Opisuje sytuacje na...
Opisuje sytuacje na szosie lubickiej 111. Facet nie zna się na akwarystyce i doradzaniu w zakupie roślin. To co mówi nie zgadza się z opisami wymagań roślin oraz z moją nie małą wiedzą na ten temat. To sklep który chce sprzedać towar i tyle. Nie polecam

Niezweryfikowany Klient_aIac

09.02.2022

Placówka

Toruń, Szosa Lubicka 111

Nie zgadzam się (0)
Pani z działu...
Pani z działu akwarystyki odnosi się do klientów bezczelnie, po zwroceniu uwagi zaczyna pokrzykiwać i sie unosić. Pani wysoka krotko obcieta męskiej urody. Nie jestem pierwsza osobą, która na nią narzeka. Przydała by się jejlekcja pokory,a najlepiej zmiana pracy. Nie rozumie czemu trzymają takiego pracownika. Nie polecam omijajcie dużym łukiem. Skwaszona i nie zadowolona Pani z działu akwarystyki psuje renomę sklepu i reszty pracowników.

Niezweryfikowany Klient_TXll

25.03.2021

Placówka

Toruń, Olsztyńska 8

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam najdroższy...
Nie polecam najdroższy sklep w dodatku jak ktoś się nie zna a chce porady otrzymuje informacje nie prawdziwe i wychodzi naciągnięty i oszukany

Niezweryfikowany Klient_Llt6

24.03.2021

Placówka

Toruń, Olsztyńska 8

Nie zgadzam się (0)
W sobotę zakupiłam...
W sobotę zakupiłam świnkę morską.... Wszystko niby było w porządku.... 24 h od wyjścia ze sklepu świnka umarła. Ceny jak ceny. Ale jak patrzyłam na to co mają w klatkach mogłam się domyslec że kupuje chorego zwierzaka. Z tego co wiem dużo osób narzeka na ten sklep właśnie z takich powodów jak ja. Zarabiają na tym ale nie potrafią odpowiednio zadbać. Dzisiaj ich z ta świnka odwiedzę!

Niezweryfikowany Klient_Y5hs

10.08.2020

Placówka

Toruń, Olsztyńska 8

Nie zgadzam się (2)
Witam,Nie polecam. Obsługa...
Witam,Nie polecam. Obsługa dość oschła w stosunku do klienta. Sklep nastawiony jest tylko i wyłącznie na czysty zysk. Ceny są tam horrendalne!

Robert_819

18.09.2016

Placówka

Toruń, Olsztyńska 8

Nie zgadzam się (1)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu widać od razu bogatą gamę akcesoriów i jedzenia dla zwierząt. Ceny dość wysokie. Sklep jest zadbany, schludny. Nie ma oznak zaniedbania jeżeli chodzi o stan zdrowia podopiecznych. Obsługa jest dość oschła i rzadko można zauważyć uśmiech, jednak są to osoby kompetentne, znające się na swoim fachu. Klienci są obsługiwani dość szybko. Kupującym oferowana jest pomoc. Jedyne zastrzeżenie to sposób rozmawiania z klientem. Można zauważyć nieprzyjemny ton i niewielką niechęć.

Anna_5323

30.07.2014

Placówka

Toruń, Olsztyńska 8

Nie zgadzam się (5)
Zdecydowanie najgorszy sklep...
Zdecydowanie najgorszy sklep zoologiczny w jakim byłam, a byłam w wielu. Terrarystyką i akwarystyką zajmuję się już kilka lat i to co oglądam w NERRO doprowadza mnie do szału. Zaopatrzenie dobre, wybór także, gorzej z cenami. Obsługa zupełnie nie kompetentna. Na każde zadane pytanie najczęstsza odpowiedź to: "chyba tak" i "raczej nie". Zwierzęta są chore, trzymane w złych warunkach i często z niedokarmienia zjadają się nawzajem. Najbardziej żal jest Aksolotli Meksykańskich które w akwarium mają ponad 30 stopni. Od dwóch lat nie spotkałam tam żadnego Aksa, który nie miałby żadnej nie odgryzionej łapki, licznych ran i normalnych warunków. Posiadam hodowlę tych zwierząt i wiem, że te z NERRO nie pożyją długo. Aż żal serce ściska na samą myśl o tym. Podobnie jest z innymi zwierzętami akwarystycznymi. Według ekspedientów każda ryba może pływać razem bez różnicy czy to jest Welon, Mieczyk, Gupik czy Skalar. Liczy się sprzedana ilość a nie dobro zwierząt i klientów. Dodatkowo obsługa jest niemiła i od razu widać, że nikt nie pracuje tam z przyjemnością.Pozytywne wrażenie mogą mieć osoby kupujące tam po raz pierwszy, ze względu na ładne, kolorowe witryny lub kupujący po prostu psią karmę. Każdy kto cokolwiek wie w temacie akwarystyki od razu zauważy katastroficzne błędy popełniane w tym sklepie.Zdecydowanie wolę małe sklepiki, w których właściciele nacisk kładą na zdrowie zwierząt i zadowolenie klientów.

goryl

05.07.2014

Placówka

Toruń, Olsztyńska 8

Nie zgadzam się (4)
Sklep się jakiś...
Sklep się jakiś czas temu rozbudował. Jest w nim teraz wiele więcej miejsca .Bardzo dużo osób zainteresowanych kupnem zwierzaka pod choinkę dla swojej pociechy . Ogólnie panował tu naprawdę tłok . Rodzice , dzieci i zwierzęta . Nikt nawet nie zwrócił na mnie uwagi .Przeszłam cały sklep i wyszłam .Ogólnie dość czysto i schludnie

zarejestrowany-uzytkownik

15.12.2013

Placówka

Toruń, Olsztyńska 8

Nie zgadzam się (1)
Sklep bardzo dobrze...
Sklep bardzo dobrze wyposażony. Obsługa miła, kulturalna i fachowa. Bardzo lubię robić zakupy dla moich zwierząt.

Paulina_1264

10.09.2013

Placówka

Toruń, Reja 15

Nie zgadzam się (2)
Nerro to sklep,...
Nerro to sklep, w którym zawsze widać pracowników, którzy sprzątają zwierzętom, układają towar i pomagają klientom. Nie wszystkie Panie z obsługi są miłe, a przy ostatnich zakupach Pani policzyła mi inną cenę, niż na opakowaniach. Po zwróceniu uwagi poprawiła cenę, jednak uważam, że w sklepie niestety jest bardzo drogo. A uważam, że mogliby mieć o wiele więcej klientów.

zarejestrowany-uzytkownik

21.07.2012

Placówka

Toruń, Olsztyńska 8

Nie zgadzam się (0)
W poszukiwaniu nowego...
W poszukiwaniu nowego terrarium dla patyczaków trafiłam do sklepu zoologicznego zlokalizowanego w Toruniu przy ul. Reja. Sklepik jest mały, ale bogato zaopatrzony w różnorodne produkty dla zwierząt. Nie ma w nim natomiast żywych zwierząt. Po wejściu zauważyłam, że jestem jedyną klientką. Pani ekspedientka odpowiedziała na moje „dzień dobry” i spytała co podać. Gdy wytłumaczyłam Pani, co mnie sprowadziło do sklepu, po chwili zastanowienia zlokalizowała na półce interesujące mnie terrarium. Wybrałam odpowiednią wielkość pojemnika, chwilkę porozmawiałam z Panią o moich podopiecznych, zapłaciłam za zakup i wyszłam. Początkowo po dokonaniu zakupu wydało mi się, że cena była bardzo wygórowana, ale po porównaniu cen tego produktu w innych sklepach, okazało się, że nie, a ceny w sklepie „Nerro” są cenami średniorynkowymi. Podczas zakupów zauważyłam, że na półkach znajdowało się bardzo wiele różnego rodzaju produktów, każda przestrzeń została wykorzystana – również podłoga, co sprawiało wrażenie nieporządku. Ale mimo tego w sklepie było czysto i przyjemnie. A małym patyczakom spodobało się nowe lokum.

Katarzyna_3042

12.05.2012

Placówka

Toruń, Szosa Bydgoska 26

Nie zgadzam się (0)
Udałam się do...
Udałam się do sklepu zoologicznego w celu zakupienia karmy dla kota. Sklep ten jest małych rozmiarów, właściwie nie ma tam zwierząt, a jedynie różnego rodzaju karmy, pogryzki, domki, drapaki i inne przedmioty przeznaczone dla różnych domowych pupili. Panuje tam porządek, wszystko jest poukładane na półkach lub podłodze, podłogi i witryny są czyste, a sprzedawcy, choć z początku niezbyt rozmowni i nie narzucający się, po zapytaniu o dany produkt służą pomocą. Niestety, ceny są średnie, zważywszy że karma, którą kupiłam, była na kilogramy i podawana w plastikowej siateczce, a nie sprzedawana w firmowym opakowaniu, a kosztowała właściwie tyle samo. Z tego co widziałam, inne produkty również nie powalały cenowo.

adur

11.12.2010

Placówka

Toruń, Szosa Bydgoska 26

Nie zgadzam się (2)
Będąc w Galerii...
Będąc w Galerii Bielawy przechodziliśmy z rodziną koło Sklepu Zoologicznego .Córka uwielbia patrzeć na zwierzątka i ogladać rybki.Zauważyliśmy dziwne doniczki. Po chwili widzimy, ze jeden z chomików zaklinował sie w doniczce, drugi wchodzi na niego i pomaga mu wyjsc, Widząc to poszłam do sprzedawczyni sklepu, że dusii się jeden z chomików w doniczce. Pani własnie ucinaŁa sobie rozmowę z ekspedientką z innego sklepu .Potem zadzwonił telefon sprzedawczyni odebrala nie zwracając uwagi na to ze chomik coraz bardziej sie dusi .Kiedy podeszla do nas rozmowczyni sklepowej, byla w szoku ,ze naprawde sie dusI.Sprzedawczyni sklepu rozmawia dalej przez telefon trwalo to kilka minut. Kiedy zobaczyła, ze podchodzi wiecej ludzi odlożyła słuchawkę i zajeła sie sprawa .Widać tylko było ukradkiem, że sprzedawczyni ma małe problemy z wycianieciem chomika .Jednak się udało chomik został uratowany. Uwazam to za skandal ,bo kto przy zdrowych zmysłach wstawia doniczki o małych dziurkach do duzych chomikow.Uważam, ze na reakcje klienta sprzedawczyni powinna przerwac rozmowe i szybko zareagowac, a jak by sie tak udusił? Ciekawe jak sa inne zwierzęta traktowane w tym sklepie?

Ewelina_527

22.11.2010

Placówka

Toruń Dworski, OLSZTYŃSKA

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj udałem się...
Dzisiaj udałem się do sklepu zoologicznego NERRO w pasażu handlowym Zieleniec w Toruniu. Udałem się do tego sklepu za namową znajomego, który bardzo chwalił towar w tym sklepie oraz obsługę i wiedzę personelu. Zachęcony przez znajomego udałem się do tego sklepu w celu zakupienia posłania dla mojej suczki Fretki. Będąc w pobliżu wejścia do sklepu oceniłem czy jest zachowany porządek i czystość. Nie zauważyłem żadnych zabrudzeń czy papierów. Witryny sklepowe były czyste i przejrzyste. Wchodząc do sklepu zauważyłem, że jest w nim duża ilość wszelkiego rodzaju towaru związanego ze zwierzętami i akcesoriami dla nich. Na początek usłyszałem "dzień dobry" i zobaczyłem uśmiech na twarzy młodej ekspedientki. Takie zachowanie było bardzo miłe i kulturalne. Następnie udałem się do miejsca gdzie były wyeksponowane klatki ze zwierzętami, m.in. chomiki, szynszyle, szczury i myszy. Jak wiadomo takie zwierzęta mają tendencję do tego aby wokół klatki nabrudzić trocinami i innymi rzeczami. Byłem bardzo pozytywnie zaskoczony gdyż nie zauważyłem żadnych zabrudzeń czy paprochów w okolicach klatek tych zwierząt, które były bardzo ruchliwe. To znaczy, że zanieczyszczenia, które na pewno powstają są na bieżąco usuwane. Przy klatkach z tymi małymi zwierzątkami widniała bardzo wyraźna kartka z informacją aby zbytnio się nie nachylać nad klatkami i nie zachowywać się głośno ponieważ to szkodzi zdrowiu tym zwierzętom. Dbanie o możliwie komfortowe warunki przebywania tam zwierząt są ogromnym plusem tegoż sklepu. Następnie udałem się w stronę akwariów, których jest w tym sklepie bardzo dużo. Każde akwarium jest czyste. Przez jedną ze ścian akwarium możemy doskonale obserwować znajdujące się w nich stworzenia. Ceny zwierząt są podane w wyraźnym miejscu zaraz obok konkretnego akwarium. Później udałem się w stronę posłań dla psów. Gdy podszedłem do nich ekspedientka zapytała czy może mi pomóc. Oczywiście skorzystałem z pomocy ponieważ nie wiedziałem jakie posłanie będzie odpowiednie. Ekspedientka zadała mi kilka pytań aby określić m.in. jakiego mam psa, jakiej wielkości, ile waży i jakich jest rozmiarów oraz czy lubi gryźć rzeczy itp. Te wszystkie pytania miały pomóc z wybraniem odpowiedniego posłania. Ekspedientka przekazała mi informację, że jeżeli to posłanie które wybrałem będzie nie odpowiednie to oczywiście można zwrócić wraz z metką. Takie podejście do klienta sprawiło, ze odczuwało się pełen profesjonalizm ekspedientki i pełną wiedzę na temat oferowanego asortymentu. Byłem jedynym klientem w tym danym momencie więc nie mogę stwierdzić jak wygląda organizacja i czas obsługi. Jednak z doświadczenia mojego kolegi oraz mojego wynika, że organizacja i czas obsługi jest doskonały. Oferta jest ogromna: od karmy dla wszelkiego rodzaju zwierząt po same, żywe zwierzęta. Ceny towarów są uzależnione od konkretnej marki towaru jednakże nie są nadzwyczajnie wysokie. Cena odpowiada jakości towaru. Gdy wróciłem do domu i przygotowałem posłanie dla mojego pieska od razu do niego wskoczył i jest z niego bardzo zadowolony więc zakup uważam za bardzo dobry, wręcz doskonały.

Paweł_358

19.06.2010

Placówka

Toruń, Szosa Bydgoska 26

Nie zgadzam się (29)

Nerro

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Nerro?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Opisuje sytuacje na...
Opisuje sytuacje na szosie lubickiej 111. Facet nie zna się na akwarystyce i doradzaniu w zakupie roślin. To co mówi nie zgadza się z opisami wymagań roślin oraz z moją nie małą wiedzą na ten temat. To sklep który chce sprzedać towar i tyle. Nie polecam