Różana

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Po wejściu do...
Po wejściu do placówki pierwsze sprawdzam czystość danej placówki, rozpoczynając od jej najbliższej okolicy. Drzwi wejściowe oraz okna zewnętrzne są czyste. Na podjeździe i w najbliższym otoczeniu apteki jest ład i porządek. Wygląd apteki z zewnątrz zachęca do jej odwiedzenia. Po pierwsze od razu rzuciło sie w oczy czystość placówki , po drugie schludne ułożenie produktów na półkach. Po wejściu do placówki nie musiałam czekać na obsługę. Farmaceutka przywitała mnie słowem "Dzień dobry". Otwarte były 2 okienka i jedno z nich było wolne. Farmaceutka stała przy okienku oczekując wyraźnie na kolejnego pacjenta. Fartuch miała zapięty, czysty i wyprasowany oraz przypięty identyfikator. Przyszłam do apteki z problemem pojawiającej się opryszczki. Poprosiłam o pomoc. Farmaceutka zapytała dla kogo ma być przeznaczony preparat i od kiedy trwają dolegliwości. Po zaproponowaniu konkretnego produktu, wytłumaczyła schemat dawkowania preparatu. Niestety Farmaceutka nie zaproponowała innego alternatywnego preparatu np. tego w niższej cenie. Zabrakło również propozycji reklamówki. Na koniec zaproszono mnie do ponownego odwiedzenia apteki.

Klient_5cCr

06.09.2021

Placówka

Tuchów, Mickiewicza 22

Nie zgadzam się (0)
Ładnie położona lokalizacja,...
Ładnie położona lokalizacja, w aptece też wszystko schludnie ułożone, porządek zachowany. Problemem i pewnego rodzaju niedogodnością był czas oczekiwania. W kolejce przed lokalem spędziłem bowiem jakieś 15 minut, ustawiając się zaledwie jako 4. Początkowo uważałem, że jest to wina któregoś z klientów, lecz gdy wreszcie przyszła pora na mnie, to okazało się, że problem leży w Pani ekspedientce. Ta bowiem nie mogąc znaleźć produktu, o który prosiłem, zamiast sprawdzić jakiś spis artykułów który posiadają, to przeszukała całą aptekę, zaglądając do jednej szafki 5 razy (tak liczyłem). Należałoby więc oswoić pracowników z nowymi technologiami np spisem artykułów w komputerze.

DatiM

17.08.2020

Placówka

Poznań, Książęca 1

Nie zgadzam się (0)
Personel obsługujący bardzo...
Personel obsługujący bardzo kompetentny, znający się na sprzedawanym towarze, uprzejmy i chętny do pomocy.Obsługa szybka, bez stania w kolejce. Personel ubrany w czyste, białe fartuchy.Towar w aptece wyeksponowany w czystych gablotach, ułożony tematycznie i bardzo równo. Bardzo duży wybór asortymentu, dobrze widocznego dla klienta. Na blacie ulotki z aktualną ofertą promocyjną. Apteka jasno oświetlona i przestronna. Znajduje się w samym centrum miasta. Posiada wygodne wejście, z podjazdem dla osób niepełnosprawnych. Lokal ładnie i nowocześnie urządzony.

Iwona_1152

14.07.2015

Placówka

Tuchów, Mickiewicza 22

Nie zgadzam się (0)
W Aptece panuje...
W Aptece panuje porządek leki są poukładane, a dla małych dzieci znajdzie się jakiś słodki poczęstunek.Pani farmaceutka jest bardzo miła i stara się szybko pomóc w doborze leków, z zamawianiem leków też nie ma większych problemów.Rozumie klienta jedynym minusem są trochę, za drogie niektóre leki.Jednak wiemy ,że jakoś trzeba się utrzymać na rynku. Gorąco polecam :)

Ewelina_527

03.11.2010

Placówka

Toruń, Olsztyńska

Nie zgadzam się (0)

Różana

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Różana?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Po wejściu do...
Po wejściu do placówki pierwsze sprawdzam czystość danej placówki, rozpoczynając od jej najbliższej okolicy. Drzwi wejściowe oraz okna zewnętrzne są czyste. Na podjeździe i w najbliższym otoczeniu apteki jest ład i porządek. Wygląd apteki z zewnątrz zachęca do jej odwiedzenia. Po pierwsze od razu rzuciło sie w oczy czystość placówki , po drugie schludne ułożenie produktów na półkach. Po wejściu do placówki nie musiałam czekać na obsługę. Farmaceutka przywitała mnie słowem "Dzień dobry". Otwarte były 2 okienka i jedno z nich było wolne. Farmaceutka stała przy okienku oczekując wyraźnie na kolejnego pacjenta. Fartuch miała zapięty, czysty i wyprasowany oraz przypięty identyfikator. Przyszłam do apteki z problemem pojawiającej się opryszczki. Poprosiłam o pomoc. Farmaceutka zapytała dla kogo ma być przeznaczony preparat i od kiedy trwają dolegliwości. Po zaproponowaniu konkretnego produktu, wytłumaczyła schemat dawkowania preparatu. Niestety Farmaceutka nie zaproponowała innego alternatywnego preparatu np. tego w niższej cenie. Zabrakło również propozycji reklamówki. Na koniec zaproszono mnie do ponownego odwiedzenia apteki.