Nie wspominam tej wizyty s przyjemnością, ponieważ mimo wczesnej pory niektóre owoce i warzywa wyglądały na nie świeże. Kolejka do wędlin była bardzo długa ponieważ obsługiwała tylko jedna pracownica, co dla mnie było zaskoczeniem , przy takiej ilości klientów. Podłoga w sklepie nie wyglądała na czystą. Pracownicy bardzo różnie odnosili się do klientów. Niektórzy z uśmiechem lecz inni z grymasem i pretensjami.
Moja wizyty a tej aptece odbyła się dlatego , że musiałam zrobić leki na zamówienie. Obsługiwała mnie bardzo miła i sympatyczna pani aptekarka, która dokładnie wyjaśniła mi działanie leku, co uważam za bardzo duży plus do kompetencji personelu. Swoje leki mogłam odebrać już za 2 godziny co było miły zaskoczeniem. Apteka czysta i schludna. Zawsze są tam kolejki, co świadczy o tym , że klienci wolą tą aptekę od innych. Ceny niektórych leków są tańsze , niż w innych aptekach.
Zamówiłam książkę do tego Empiku. Gdy dowiadywałam się czy książka przyszła, za każdym razem twierdzono, że nie. Po tygodniu oczekiwań podczas kolejnej wizyty w salonie, dowiedziałam się pracownicy zagubili moją przesyłkę w salonie między półkami. Nie zostałam nawet przeproszona za ten incydent. Salon tego Empiku nie jest za czysty. Można zauważyć gdzie nie gdzie książki z pogiętymi kartkami oraz kurz. Nie jestem zadowolona z tej wizyty
Na poranne zakupy udałam się do Żabki. Głównie w celu kupienia świeżego pieczywa. Sklep w miarę czysty, chociaż produkty na półkach nie były schludnie poukładane. Obsługa miła i zadbana. Co do pieczywa było świeże i ciepłe , czym byłam bardzo mile zaskoczona. Jedynie jego cena według mnie jest troszkę zawyżona. Obsłużona zostałam szybko i sprawnie
Gdy wracałam do domu postanowiłam zrobić zakupy w Biedronce. Sklep w miarę czysty, chociaż można by się przyczepić do czystości podłóg w markecie. Zauważyłam również , że są braki w asortymencie, ponieważ od wczorajszego dnia nie ma tam wody w butelkach 1,5l jedynie smakowa i w baniakach 5l. Sprzedawczynie miłe i zawsze chętnie służące pomocą, choć czasami trzeba długo czekać na otwarcie dodatkowej kasy.
W CCC w Brzegu, można zauważyć , że każdy klient, który się tam pojawia wychodzi zadowolony. Pracujące tam Panie potrafią doradzić oraz zachęcić do kupna obuwia. Gdy składałam tam reklamację dotyczącą zakupionych butów, przebiegła ona szybko i sprawnie. Pracujące tam Pani są dobrze zapoznane z oferta sklepu oraz kompetentnie wykonują swoje obowiązki. Sklep zadbany i czysty nawet w miesiącach zimowych nie widać błota i wody na podłodze.
Do Pizzy Hut zawitałam z okazji walentynek. Lokal prowadzony w czystości i porządku. Stoliki wycierane po każdym kliencie. Obsługa była bardzo miła i kompetentna. Pani , która obsługiwała mój stolik, interesowała się i pytała czy smakuje itp. Pizza zawsze ciepła i świeża. Każdy klienta , którego widziałam tam tego dnia opuszczał loka z uśmiechem na ustach. Pizza Hut w Opolu jest naprawdę dobrą restauracją , gdzie można zjeść szybko ale i smacznie.
Do drogerii Natura weszłam w sprawie zakupionych tam wcześniej sztucznych rzęs, po otwarciu których okazało się, że nie są kompletne ponieważ nie posiadają kleju. Żadna z pracujących tam pań nie widziała co może zrobić w przypadku , gdy klient wraca z wybrakowanym towarem. Gdy chciałam zakupić podkład cena na półce była dwa razy mniejsza nić ta przy kasie. Zdarzyło się to nie pierwszy raz. Panie usprawiedliwiały się że to nie wina , źle wyłożonego towaru lecz wina systemu. Obsługa nie kompetentna i niesympatyczna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.