Opinie użytkownika (9)

Źle. Zaniżone wyceny...
Źle. Zaniżone wyceny co do szkody Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_553

04.07.2017

UNIQA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Nie uczciwy...
Fatalnie. Nie uczciwy ubezpieczyciel Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_553

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Nieuczciwy ubezpieczyciel...
Fatalnie. Nieuczciwy ubezpieczyciel Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_553

04.07.2017

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Nie jest...
OK. Nie jest złe biuro w zależności od destynacji. jedne są zorganizowane super ale inne jeszcze wymagają dużej uwagi i troski o klienta. nagorsza destynacja z tym biurem to Egipt Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_553

04.07.2017

Rainbow

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. To jest...
Super. To jest super biuro. Raz mieli skuchę na wiele moich podróży z tym biurem ale była mila rekompensata i sytuacja smutku się nie powtorzyla Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_553

04.07.2017

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. tanie linie...
Słabo. tanie linie nie ma co za dużo wymagać Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Ewa_553

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Płacilam...
Bardzo źle. Płacilam za bilet IC a jechałam jak za komuny w PRL w klasie II, brud smród w WC , rozrzucony podeptany zmieszany z blotem i moczem papier na podłodze a oblugi prawie nie było widać. Prawie bo raz była kontrola biletu. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Ewa_553

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa rutynowa...
OK. Obsługa rutynowa Na minus: zachowanie personelu.

Ewa_553

04.07.2017

Eurolot

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo złe wykonanie...
Bardzo złe wykonanie usług z zakresu budownictwa, praktyczne każdego etapu. Wyśrubowane ceny nie mające odzwierciedlenia w jakości. Wyłudzanie pieniędzy na zakup materiałów i brak rozliczenia z dostarczonych materiałów mimo zobowiązań. jeżeli jest rozliczenie, to brak pokrycia w rzeczywistym użyciu materiału. Po zakończeniu usługi należy pilnować dostarczonych i już rozliczonych materiałów. Bo to co zapłacone i rozliczone nie znaczy wg., tej. firmy ze należy do klienta. W kontakcie z tą firmą zalecam pełna ostrożność i czujność.

Ewa_553

23.10.2010
Nie zgadzam się (9)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi