Słabo. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Super. ProfesjonalizmNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Trudno kogoś znaleźć, jeżeli się uda to profesjonalni.Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Tak sobie. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Tak sobie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Obsługę w tej lokalizacji należy oceniać dzieląc osoby na obsługujące kasy oraz pracujące na terenie sklepu. Obsługa kas jest profesjonalna, stosowane są zwroty grzecznościowe wobec klientów, zaproszenie do ponownego odwiedzenia sklepu, pomoc w przypadku np. problemów z ustaleniem ostatecznej ceny produktu. Osoby np. rozkładające towar na półkach sprawiają wrażenie kompletnie pochłoniętych swoją pracą, w przypadku pytania dotyczącego produktu, udzielają odpowiedzi, ale nie są to zbyt obszerne informacje, ani nie ma wrażenia chęci udzielania dalszych informacji. Pracownicy są mili, jednak sprawiają wrażenie pracowników obsługujących towary na półkach, a nie klientów sklepu.
Osoby obsługujące klientów w placówce są kompetentne i komunikatywne. Chętnie odpowiadają na wszelkie pytania, często są w stanie sprostować błędne informacje udzielone przez pracowników innych placówek bankowych. Minusem jest niewielka ilość stanowisk, co generuje długie kolejki, więc na wizytę w banku należy przeznaczyć co najmniej pół godziny.
Dzień dobry Pani Ewo, dziękujemy za przedstawioną opinię. Pani punkt widzenia jest dla nas bardzo ważny. Podchodzimy do każdej sprawy Klienta indywidualnie oraz staramy się wypełniać swoją pracę rzetelnie. Pewne działania wymagają od doradców głębszego wdrożenia w temat stąd pojawiające się kolejki. Zachęcamy również do korzystania z kanałów zdalnych. Pracownicy Contact Center chętnie udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.