Opinie użytkownika (13)

Słabo. Na plus:...
Słabo. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Ewa_1811

13.06.2017

Super-Pharm APTEKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1811

13.06.2017

DOZ.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. ProfesjonalizmNa plus:...
Super. ProfesjonalizmNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1811

13.06.2017

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1811

13.06.2017

GO Sport

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Trudno kogoś...
OK. Trudno kogoś znaleźć, jeżeli się uda to profesjonalni.Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Ewa_1811

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Ewa_1811

05.05.2017

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1811

05.05.2017

Top Secret

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1811

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Ewa_1811

05.05.2017

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1811

05.05.2017

Pepco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1811

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługę w tej...
Obsługę w tej lokalizacji należy oceniać dzieląc osoby na obsługujące kasy oraz pracujące na terenie sklepu. Obsługa kas jest profesjonalna, stosowane są zwroty grzecznościowe wobec klientów, zaproszenie do ponownego odwiedzenia sklepu, pomoc w przypadku np. problemów z ustaleniem ostatecznej ceny produktu. Osoby np. rozkładające towar na półkach sprawiają wrażenie kompletnie pochłoniętych swoją pracą, w przypadku pytania dotyczącego produktu, udzielają odpowiedzi, ale nie są to zbyt obszerne informacje, ani nie ma wrażenia chęci udzielania dalszych informacji. Pracownicy są mili, jednak sprawiają wrażenie pracowników obsługujących towary na półkach, a nie klientów sklepu.

Ewa_1811

26.02.2016

Aldi

Placówka

Łódź, Grabieniec 25

Nie zgadzam się (0)
Osoby obsługujące klientów...
Osoby obsługujące klientów w placówce są kompetentne i komunikatywne. Chętnie odpowiadają na wszelkie pytania, często są w stanie sprostować błędne informacje udzielone przez pracowników innych placówek bankowych. Minusem jest niewielka ilość stanowisk, co generuje długie kolejki, więc na wizytę w banku należy przeznaczyć co najmniej pół godziny.

Ewa_1811

26.02.2016

PKO BP

Placówka

Łódź, Aleksandrowska 47

Nie zgadzam się (0)
10.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry Pani Ewo, dziękujemy za przedstawioną opinię. Pani punkt widzenia jest dla nas bardzo ważny. Podchodzimy do każdej sprawy Klienta indywidualnie oraz staramy się wypełniać swoją pracę rzetelnie. Pewne działania wymagają od doradców głębszego wdrożenia w temat stąd pojawiające się kolejki. Zachęcamy również do korzystania z kanałów zdalnych. Pracownicy Contact Center chętnie udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi