OK. W punkcie lotto, w którym dokonywałam zakupu losu obsługa była niemiła. Nie do końca wiedziałam na czym polegają niektóre gry i poprosiłam o wytłumaczenie, jednak sprzedawczyni była bardzo źle nastawiona do klienta i nie udzieliła mi ostatecznie odpowiedzi na moje pytania.
Dobrze. Mieszkam w Poznaniu i mogę stwierdzić, że oferta firmy jest niezbyt szeroka jeżeli chodzi o moje miasto. Niektóre połączenia są znacznie droższe niż z innych miast, a ponadto często wymagają przesiadek. Jako jedno z ważniejszych miast w Polsce, Poznań powinien posiadać zbliżoną ofertę do innych miast wojewódzkich.
Tak sobie. Problem pojawia się przy każdym przedłużaniu umowy, pojawiają się dodatkowe opłaty, które są niezgodne z wcześniejszymi ustaleniami i konieczne są reklamacje. Kosztuje to dużo czasu i nerwów. Ponadto pracownicy są niedoinformowani, co powoduje kolejne problemy. Jednak oferowane przez firmę usługi są konkurencyjne w porównaniu z ofertą innych firm.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.