Opinie użytkownika (10)

Obsługa nie jest...
Obsługa nie jest najgorsza tylko przesyłki docierają w róznym stanie.

Elżbieta_366

28.09.2019

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na niskim...
Obsługa na niskim poziomie. Kazdy punkt rządzi się swoimi prawami. Jesteś klientem w chwili załatwiania sprawy potem o tobie juz zapominają.

Elżbieta_366

21.09.2019

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niekompetentni pracownicy wprowadzający...
Niekompetentni pracownicy wprowadzający w bład.

Elżbieta_366

19.09.2019

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Od początku założenia...
Od początku założenia w tym banku konta zaczęły się schody przez niewykwalifikowany personel tzn pana Tomasza O. Co innego mówią na infolinii, a co innego klient dowiaduje się na miejscu. Nauczyli się tylko regułki powitalnej na pamięć, ale jak klient ma problem to zostaję odsyłany - przełączany. Brak profesjonalizmu, niekompetentny personel.Niestety w dalszym ciągu niektóre banki nie szanują czasu ani pieniędzy swoich klientów.

Elżbieta_366

13.11.2011
Nie zgadzam się (5)
Od paru dni...
Od paru dni poszukuję odpowiedniego banku, który będzie spełniał moje oczekiwania. W czwartek odwiedziłam BPH udałam się do wolnego stanowiska, przy którym siedział doradca klienta pani Karolina Cz. Zadałam kilka interesujących mnie pytań odnośnie rachunku walutowego. Pani najpierw szukała informacji na stronie banku, aby udzielić mi odpowiedzi, potem przeszukała segregator w końcu udała się do koleżanki siedzącej w kasie, która odpowiedziała na zadane moje pytania. Ja siedziałam przy stanowisku pani w kasie między czasie obsługiwała innych klientów, a ja czekałam. Kiedy pani Karolina wróciła do swojego stanowiska po zadaniu kolejnych pytań miała znowu problem z odpowiedziami. Nerwowo przeszukiwała segregator. Spędziłam w banku 30 min, bo doradca był niedouczony.Koszmar.

Elżbieta_366

26.02.2011

Bank BPH

Placówka

Malbork, ul. Kościuszki 23a

Nie zgadzam się (14)
Dzisiaj wybrałam się...
Dzisiaj wybrałam się na zakupy do Galeria Handlowa Madison w poszukiwaniu piżamki. Odwiedziłam sklep firmowy Esotiq na pierwszym piętrze.Wchodząc do sklepu kulturalnie powiedziałam dzień dobry, ku mojemu zaskoczeniu personel w ogóle nie zareagował na moje słowa. Zostałam tylko zmierzona wzrokiem.Zdziwiłam się, ale weszłam do środka i rozpoczęłam poszukiwania asortymentu. Ale personel ani drgnął w moim kierunku. Po paru minutach wyszłam ze sklepu i pożegnałam personel. Pierwszy raz poczułam się jak intruz. Personel tego sklepu nie ma czasu dla klientów - zajmuje się sobą - pogaduchami, brak zainteresowania klientem. Zero profesjonalizmu. Jak takim ludziom nie chce się pracować to niech siedzą w domu i pozwolą innych zając ich stanowiska. Żenada.

Elżbieta_366

26.02.2011

ESOTIQ

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka, Centrum Handlowe Manhattan 82

Nie zgadzam się (6)
Okropna obsługa i...
Okropna obsługa i do tego niekompetentna, niewykwalifikowana, lekceważąca klienta, żadnego indywidualnego podejścia. Brak zainteresowania wchodzącymi petentami, długi czas oczekiwania. Pracownicy nieznający procedur firmy. Absurdalność - brak możliwości zamknięcia konta zmarłej osoby przy okazaniu zgonu. Wprowadzanie klienta w błąd.

Elżbieta_366

01.01.2011

Alior Bank

Placówka

Gdańsk, Al. Grunwaldzka 163

Nie zgadzam się (25)
Duży profesjonalizm. Kompetentna,...
Duży profesjonalizm. Kompetentna, uprzejma, miła obsługa, na wysokim poziomie. Wielkie zainteresowanie klientem. Wykwalifikowani pracownicy. Szybka obsługa. Brak kolejek. Odpowiednia ilość pracowników, wiele stanowisk przyjmowania petentów. Podmiotowe traktowanie klienta.Takich placówek powinno być więcej w Polsce.

Elżbieta_366

01.01.2011

Bank Millennium

Placówka

Gdańsk, Wały Jagiellońskie, Rajska 26

Nie zgadzam się (23)
Niepoważne traktowanie klienta....
Niepoważne traktowanie klienta. Pracownicy aroganccy, nieznający procedur firmy. Wprowadzanie klienta w błąd. Nieznanie kontaktów telefonicznych do odpowiednich komórek. Bałagan. Nerwowa atmosfera w placówce. Podpisywanie niekorzystnych umów z klientami. Brak profesjonalizmu. Kolejki. Odgórne traktowanie, powierzchowne.

Elżbieta_366

01.01.2011

Kasa Stefczyka

Placówka

Pruszcz Gdański, Kossaka 4

Nie zgadzam się (18)
16.04.2022
Odpowiedź firmy
W pierwszych słowach serdecznie Pani dziękuję za wyrażenie swojej opinii o naszej placówce. Jest ona dla nas cenną informacją, którą z pewnością wykorzystamy w celu podniesienia jakości obsługi Naszych Klientów. Nie mając jednak pełnej wiedzy na temat konkretnej sytuacji, która była Pani udziałem, nie mam możliwości jej wyjaśnienia, a tym samym naprawienia błędu, który być może popełnili pracownicy oddziału w Kartuzach. W związku z powyższym proszę Panią o kontakt pod numerem tel.: 695 450 752, dopełnię wszelkich starań aby pomóc Pani rozwiązać problem i wyjaśnić zaistniałą sytuację. Z poważaniem, Ewa Dąbrowska Kierownik Regionalny
Personel mało zainteresowany...
Personel mało zainteresowany klientami, nie znający dobrze produktów, promocji znajdujących się w salonie oraz dostępnej ilości. Ignorowanie klienta. Wprowadzanie w błąd, dezinformacja. Instrumentalne traktowania klienta. Naciąganie na niepotrzebne, dodatkowe opłaty. Brak profesjonalizmu. Niemiła obsługa.

Elżbieta_366

01.01.2011

Orange

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi