Od początku założenia w tym banku konta zaczęły się schody przez niewykwalifikowany personel tzn pana Tomasza O. Co innego mówią na infolinii, a co innego klient dowiaduje się na miejscu. Nauczyli się tylko regułki powitalnej na pamięć, ale jak klient ma problem to zostaję odsyłany - przełączany. Brak profesjonalizmu, niekompetentny personel.Niestety w dalszym ciągu niektóre
banki nie szanują czasu ani pieniędzy swoich klientów.
Od paru dni poszukuję odpowiedniego banku, który będzie spełniał moje oczekiwania. W czwartek odwiedziłam BPH udałam się do wolnego stanowiska, przy którym siedział doradca klienta pani Karolina Cz. Zadałam kilka interesujących mnie pytań odnośnie rachunku walutowego. Pani najpierw szukała informacji na stronie banku, aby udzielić mi odpowiedzi, potem przeszukała segregator w końcu udała się do koleżanki siedzącej w kasie, która odpowiedziała na zadane moje pytania. Ja siedziałam przy stanowisku pani w kasie między czasie obsługiwała innych klientów, a ja czekałam. Kiedy pani Karolina wróciła do swojego stanowiska po zadaniu kolejnych pytań miała znowu problem z odpowiedziami. Nerwowo przeszukiwała segregator. Spędziłam w banku 30 min, bo doradca był niedouczony.Koszmar.
Dzisiaj wybrałam się na zakupy do Galeria Handlowa Madison w poszukiwaniu piżamki. Odwiedziłam sklep firmowy Esotiq na pierwszym piętrze.Wchodząc do sklepu kulturalnie powiedziałam dzień dobry, ku mojemu zaskoczeniu personel w ogóle nie zareagował na moje słowa. Zostałam tylko zmierzona wzrokiem.Zdziwiłam się, ale weszłam do środka i rozpoczęłam poszukiwania asortymentu. Ale personel ani drgnął w moim kierunku. Po paru minutach wyszłam ze sklepu i pożegnałam personel. Pierwszy raz poczułam się jak intruz. Personel tego sklepu nie ma czasu dla klientów - zajmuje się sobą - pogaduchami, brak zainteresowania klientem. Zero profesjonalizmu. Jak takim ludziom nie chce się pracować to niech siedzą w domu i pozwolą innych zając ich stanowiska. Żenada.
Okropna obsługa i do tego niekompetentna, niewykwalifikowana, lekceważąca klienta, żadnego indywidualnego podejścia. Brak zainteresowania wchodzącymi petentami, długi czas oczekiwania. Pracownicy nieznający procedur firmy. Absurdalność - brak możliwości zamknięcia konta zmarłej osoby przy okazaniu zgonu. Wprowadzanie klienta w błąd.
Duży profesjonalizm. Kompetentna, uprzejma, miła obsługa, na wysokim poziomie. Wielkie zainteresowanie klientem. Wykwalifikowani pracownicy. Szybka obsługa. Brak kolejek. Odpowiednia ilość pracowników, wiele stanowisk przyjmowania petentów. Podmiotowe traktowanie klienta.Takich placówek powinno być więcej w Polsce.
W pierwszych słowach serdecznie Pani dziękuję za wyrażenie swojej opinii o naszej placówce. Jest ona dla nas cenną informacją, którą z pewnością wykorzystamy w celu podniesienia jakości obsługi Naszych Klientów. Nie mając jednak pełnej wiedzy na temat konkretnej sytuacji, która była Pani udziałem, nie mam możliwości jej wyjaśnienia, a tym samym naprawienia błędu, który być może popełnili pracownicy oddziału w Kartuzach. W związku z powyższym proszę Panią o kontakt pod numerem tel.: 695 450 752, dopełnię wszelkich starań aby pomóc Pani rozwiązać problem i wyjaśnić zaistniałą sytuację.
Z poważaniem, Ewa Dąbrowska
Kierownik Regionalny
Personel mało zainteresowany...
Personel mało zainteresowany klientami, nie znający dobrze produktów, promocji znajdujących się w salonie oraz dostępnej ilości. Ignorowanie klienta. Wprowadzanie w błąd, dezinformacja. Instrumentalne traktowania klienta. Naciąganie na niepotrzebne, dodatkowe opłaty. Brak profesjonalizmu. Niemiła obsługa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.