Opinia użytkownika: Elżbieta_366
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Od paru dni poszukuję odpowiedniego banku, który będzie spełniał moje oczekiwania. W czwartek odwiedziłam BPH udałam się do wolnego stanowiska, przy którym siedział doradca klienta pani Karolina Cz. Zadałam kilka interesujących mnie pytań odnośnie rachunku walutowego. Pani najpierw szukała informacji na stronie banku, aby udzielić mi odpowiedzi, potem przeszukała segregator w końcu udała się do koleżanki siedzącej w kasie, która odpowiedziała na zadane moje pytania. Ja siedziałam przy stanowisku pani w kasie między czasie obsługiwała innych klientów, a ja czekałam. Kiedy pani Karolina wróciła do swojego stanowiska po zadaniu kolejnych pytań miała znowu problem z odpowiedziami. Nerwowo przeszukiwała segregator. Spędziłam w banku 30 min, bo doradca był niedouczony.Koszmar.