Opinie użytkownika (3)

Niewątpliwym plusem wszystkich...
Niewątpliwym plusem wszystkich supermarketów budowlanych w tym OBI jest to,że chcąc kupić wiele rzeczy z różnych działów wszystko mamy pod ręką (gwoździe i ziemia do kwiatów, żyrandol,tapety itp).Jednak jeśli szukamy czegoś konkretniejszego może być problem, np. baterie łazienkowe - jest ich w OBI kilkanaście rodzajów i według mnie jak na market budowlany to stanowczo za mały wybór - w specjalistycznych ,mniejszych sklepach znajdziemy nawet kilkadziesiąt rodzajów.A więc asortyment tego sklepu w niektórych kategoriach jest zbyt ubogi.Ceny niektórych towarów w tym sklepie również nierzadko są po prostu za wysokie (np. drewno heblowane - kantówki itp czy materiały do izolacji termicznej budynków). Wysokie ceny również dotyczą moim zdaniem małych przedmiotów np (kształtek,redukcji do rur), OBI zapewne uważa,że jeśli ktoś robi u nich inne większe zakupy to kupi i dodatkowe akcesoria,nawet drożej ale od razu na miejscu i wygodnie. Co do personelu również mam zastrzeżenia.OBI zatrudnia niekompetentne osoby poprzez agencję pracy,jest bardzo duża rotacja pracowników i rzadko zdarza się aby pytana osoba na danym dziale mogła nam coś poradzić,zazwyczaj personel potrafi nam jedynie wskazać miejsce gdzie znajduje się dany artykuł. Problemem wg mnie są też brudne opakowania, rozdarte z wysypującą się zawartością (np. kora do ogrodu,cement,gładź gipsowa czy trawa) co nie jest komfortowe gdy nie przewozimy towarów brudnym dostawczakiem,ale własnym ,czystym autem. Ogólnie takie sklepy jak OBI są potrzebne,ale jak zwykle wina pewnych niedociągnięć leży po stronie ludzi (kierownik sklepu - asortyment,magazynierzy - rozdarte opakowania, personel hali - brak kompetencji) Mam nadzieję,że sytuacja w obiekcie przy Al.Kraśnickiej zmieni się na lepsze.

DrZło

25.04.2011

OBI

Placówka

Lublin, Zwycięska Obi 1

Nie zgadzam się (2)
Śmiało mogę polecić...
Śmiało mogę polecić wszystkim Deutsche Bank,którego jestem klientem. I to zarówno pod względem oferty jak i obsługi klientów. Jestem bardzo zadowolony z internetowego konta DB easynet , które jest darmowe jeśli wykonamy w miesiącu chociaż jedną operację kartą.Wypłaty ze wszystkich bankomatów na całym świecie są za darmo.Do niewątpliwych plusów tego konta należy też możliwość łatwego przewalutowania po bieżącym kursie ( bardzo przydatne np. jeśli wybieramy się za granicę po samochód,lub na wakacje - nie musimy brać ze sobą gotówki - pieniądze wyjmiemy po prostu z bankomatu w euro, dolarach lub innej walucie).warto dodać także,,ze Deutsche Bank ma oddziały w wielu krajach na świecie co może być przydatne właśnie gdy jesteśmy po za granicami naszego kraju. Co do spraw technicznych to według mnie personel tego banku jest zawsze dobrze poinformowany i chętny do pomocy,załatwienie czegokolwiek zazwyczaj trwa bardzo szybko i w miłej atmosferze i to zarówno poprzez infolinię jak i w oddziałach. Sama strona internetowa służąca do wykonywania operacji na koncie, jest bardzo czytelna,przejrzysta i na pewno jej obsługa nie będzie stanowiła problemu dla mniej obeznanych z takimi systemami,czy też starszych ludzi. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo również myślę, że jest ono na wysokim poziomie, dzięki 16 cyfrowemu kodowi służącemu do logowania na stronie banku,karcie z kodami do transakcji, oraz karcie debetowej Visa ELECTRON posiadającej pasek magnetyczny oraz chip. Bardzo dobrze oceniam ten bank pod każdym względem.

DrZło

22.04.2011

Deutsche Bank

Placówka

Nie zgadzam się (5)
Chciałem opisać...
Chciałem opisać działanie infolinii telewizji N oraz oferty jakie można uzyskać decydując się na przedłużenie umowy. Co do samej oferty dla nowych klientów - nie mam żadnych zastrzeżeń , według mnie jest najatrakcyjniejsza na rynku dostawców TV satelitarnej w standardzie HD i stale poszerzana, jednak gdy czas trwania umowy dobiega końca zaczynają się schody.Zazwyczaj dzwoni ktoś z biura obsługi klienta i przedstawia nową ofertę - ta jednak jest o wiele gorsza od tej dostępnej dla nowych klientów , najlepiej zrezygnować z tej nowej-gorszej propozycji. Na pytanie - dlaczego nowi klienci maja lepszą ofertę i czy również mógłbym z niej skorzystać uzyskałem wymijające odpowiedzi.Dzwoniłem wielokrotnie (średni czas połączenia z konsultantem ok. 10 min ! ), dochodząc w końcu do wniosku,że lepiej zerwać dotychczasową umowę i podpisać nową (co się wiąże z oddaniem dekodera w terminie 14 dni do punktu N ). Wypowiedzenie wysłałem na piśmie do siedziby w Krakowie. Dopiero wtedy N skontaktowało się ze mną przedstawiając inną ofertę - również gorszą, w zamian za odstąpienie od wypowiedzenia umowy. Sam wykonałem ok. 7 telefonów do N prosząc o połączenia mnie z Działem Utrzymania Klienta( każdy po ok. 15min), każdy konsultant przedstawiał mi inaczej zmodyfikowana ofertę. Skończyło się tym,że już trzeci raz zerwałem starą umowę z N, i podpisałem nową, aby mieć taką samą ofertę jak nowi abonenci. Nie życzę nikomu aby musiał załatwiać cokolwiek przez infolinie N

DrZło

19.04.2011
Nie zgadzam się (5)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi