Opinia użytkownika: DrZło
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Chciałem opisać działanie infolinii telewizji N oraz oferty jakie można uzyskać decydując się na przedłużenie umowy. Co do samej oferty dla nowych klientów - nie mam żadnych zastrzeżeń , według mnie jest najatrakcyjniejsza na rynku dostawców TV satelitarnej w standardzie HD i stale poszerzana, jednak gdy czas trwania umowy dobiega końca zaczynają się schody.Zazwyczaj dzwoni ktoś z biura obsługi klienta i przedstawia nową ofertę - ta jednak jest o wiele gorsza od tej dostępnej dla nowych klientów , najlepiej zrezygnować z tej nowej-gorszej propozycji. Na pytanie - dlaczego nowi klienci maja lepszą ofertę i czy również mógłbym z niej skorzystać uzyskałem wymijające odpowiedzi.Dzwoniłem wielokrotnie (średni czas połączenia z konsultantem ok. 10 min ! ), dochodząc w końcu do wniosku,że lepiej zerwać dotychczasową umowę i podpisać nową (co się wiąże z oddaniem dekodera w terminie 14 dni do punktu N ). Wypowiedzenie wysłałem na piśmie do siedziby w Krakowie. Dopiero wtedy N skontaktowało się ze mną przedstawiając inną ofertę - również gorszą, w zamian za odstąpienie od wypowiedzenia umowy. Sam wykonałem ok. 7 telefonów do N prosząc o połączenia mnie z Działem Utrzymania Klienta( każdy po ok. 15min), każdy konsultant przedstawiał mi inaczej zmodyfikowana ofertę. Skończyło się tym,że już trzeci raz zerwałem starą umowę z N, i podpisałem nową, aby mieć taką samą ofertę jak nowi abonenci. Nie życzę nikomu aby musiał załatwiać cokolwiek przez infolinie N