Opinie użytkownika (56)

Miałem okazję odwiedzić...
Miałem okazję odwiedzić niedawno powstałą "Dara kebab fit", gdzie poza kilkoma dodatkowymi pozycjami z wersji "fit", wszystko jest to samo co w pozostałych knajpach. Smakowo kebab średni, dodawane bardzo dużo surówek, które przytłaczają smak mięsa.

Dominik_244

04.02.2019

Dara Kebab

Placówka

Rzeszów, Rynek

Nie zgadzam się (0)
Jak na hotel...
Jak na hotel 5 gwiazdkowy nie odczuwa się tych "gwiazdek", hotel jak hotel. Na minus na pewno brak informacji o tym, że parking hotelowy jest dodatkowo płatny za każdą dobę w wysokości 50zł, ani przy pytanie o parking ani przy rezerwacji nie ma o tym żadnej informacji, dowiedziałem się o tym dopiero przy wykwaterowaniu, gdy musiałem zapłacić dodatkowo za parking.

Dominik_244

04.02.2019

Bristol Art & SPA

Placówka

Rzeszów, ul. Mikołaja Kopernika 12

Nie zgadzam się (0)
Jeżeli ktoś lubi...
Jeżeli ktoś lubi stosunkowo tanie i dobre jedzenie, to miejsce jest jak najbardziej dla niego. Bardzo szybka obsługa oraz przyjemny wystrój.

Dominik_244

04.02.2019

Restauracja u Szwejka

Placówka

Rzeszów, Krakowska 20

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Dominik_244

27.12.2017

internetowykantor.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Dominik_244

22.12.2017

wonga.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Dominik_244

22.12.2017

T-Mobile Usługi Bankowe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Dominik_244

22.12.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Dominik_244

22.12.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Dominik_244

21.12.2017

Net Credit

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Dominik_244

21.12.2017

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Bardzo rzetelni...
Dobrze. Bardzo rzetelni i mili operatorzy na mLini. Problemy są rozwiązywane od ręki. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dominik_244

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
03.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za dobrą opinię. Robimy wszystko, aby problemy rozwiązywać od ręki. Zachęcam do rozmów z nami. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank
Dobrze. Rzetelni i...
Dobrze. Rzetelni i bardzo sympatyczni operatorzy pracujący na mlini online. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dominik_244

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
13.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat pracowników mLinii w mBanku. Zachęcamy do odwiedzania naszych oddziałów (https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#indywidualni-i-firmy_placowki), a także zostajemy do Pana dyspozycji zarówno na mLinii pod numerem: 0 801 300 800, jak i za pomocą usługi Ekspert online. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Bardzo dobrze. Po...
Bardzo dobrze. Po wizycie w placówce stacjonarnej byłem wyjątkowo zadowolony. Sprawa z którą przyszedłem, została załatwiona od ręki. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dominik_244

01.08.2017

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
04.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, na wstępie chciałbym serdecznie podziękować za wyrażenie swojej opinii. Niezmiernie cieszy mnie fakt, że oferta mBanku zyskała Pana uznanie. Dokładamy wszelkich starań, by produkty mBanku spełniały oczekiwania klientów. Dlatego też zachęcam Pana do dalszego korzystania z szerokiej oferty produktów http://www.mbank.pl/ Przypominam, że w razie potrzeby jesteśmy do Pana dyspozycji na mLinii pod numerem 801 300 800 z telefonu stacjonarnego, +48 42 6300 800 z telefonu komórkowego oraz w placówkach naziemnych. Listę placówek naziemnych wraz z adresami znajdzie Pan na stronie internetowej: http://www.mbank.pl/informacja/punkty-naziemne.html Z pozdrowieniami Krzysztof Klepacz, mBank
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Dominik_244

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dominik_244

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Dominik_244

04.07.2017
Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Dominik_244

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Dominik_244

04.07.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dominik_244

04.07.2017

Arriva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dominik_244

13.06.2017

Calypso Fitness Club

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi