Super. Szybka, miła obsługa, dobre jedzenie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Miła obsługa, ale jedzenie mi ni smakuje Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Obsługa może być, ale jest za drogo, za mało i miarę smacznie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Dobrze. Miła obsługa, smaczne jedzenie, za długa się czeka na jedzenie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Miła obsługa, pyszne jedzenie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Miła, pomocna obsługa Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Pracownicy zachowują jakby byli wiecznie zmęczeni, ale są skłonni do pomocy Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi,
Ogólne wrażenie nie jest złe. Jednak takie elementy jak czekanie na realizację paragonu i większa liczba klientów mogą wzbudzać niepokój. W momencie kiedy nie widzimy kto robi nasze zamówienie nie mamy pojęcia w jakiej kolejności jedzenie pojawia się na tatce, w moim przypadku np. frytki za szybko ściągnięto z lady grzewczej. Duża ilość klientów powoduje wkradającą się niechlujność w poczynania pracowników. Dodatkowo nie byłem informowany o promocjach.
Bardzo kulturalna i rzetelna obsługa. Klient jest traktowany bardzo profesjonalnie zarówno przed wejściem do konsultanta, jak i u niego. Konsultant wykazał się dużą kulturą języka i zachowania. Po krótkim rozpoznaniu czego od niego oczekuje w bardzo jasny i przejrzysty sposób przedstawił interesujące mnie oferty. Służył odpowiedzią na wszystkie nurtujące mnie pytania.
Szanowny Panie,
na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Każdego dnia przykładamy wszelkich starań, aby wiedza i kompetencje naszych doradców spełniały wymagania klientów. Na bieżąco szkolimy pracowników oraz pilnujemy, by jakość świadczonych przez nich usług stale rosła. Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiemy na każde pytanie dotyczące naszej oferty. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca, jak do tej pory. Zachęcam do skorzystania z produktów mBanku i do kontaktu w placówkach mBanku lub poprzez mlinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych.
Pozdrawiam
Joanna Marciniak
mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.