Po zatankowaniu paliwa na tej stacji bardzo często płacąc za paliwo, wchodząc do sklepu nie ma żadnej reakcji na mnie. Personel jest całkowicie obojętny na klienta. Zajęty rozmowami ze sobą. Nie odpowiadają na "Dzięń dobry". Całkowity brak kultury i bezczelność.
Wzorowa obsługa na sali sprzedaży. Pan Adam jest przykładem wzorca do naśladowania, jeżeli chodzi o jakość obsługi. Fachowa wiedza i uśmiech na twarzy. Należy mu się premia na fantastyczne podejście do klienta. Na kasie także super obsługa.
Jakość obsługi w tym salonie jest bardzo słaba. Personel nie posiada właściwych kompetencji. Za każdym razem jest inny pracownik, który nie wie nic. Bardzo mała troska o klienta. Towar bywa wadliwy, a winą obciążają pogarszający się wzrok klienta. Problemy z reklamacją produktów.
Jakość obsługi w hurtowni elektrycznej Elektra jest na bardzo wysokim poziomie. Personel służy fachową poradą. Jest przyjazny i chcący pomóc klientowi. Estetyka hurtowni nie budzi żadnych zastrzeżeń.
Jestem stałym klientem marketu Kaufland. W wyglądzie widzę już poprawę. Jestem jednak zawiedziony tym, że dopiero przy wczorajszych zakupach dowiedziałem się o promocji na zakup ceramicznych patelni, noży, itp. Chodzi o to, że za zebrane punkty za zakupy mogę mieć rabat na zakup wybranych produktów. Niby promocja jest ważna od listopada do 05.02.2014. Dlaczego dopiero teraz się o tym dowiaduję?
Bardzo dziękujemy za dokonanie oceny naszego marketu w Stargardzie Szczecińskim. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Informacje dotyczące naszej promocji Master Ceramic były rozreklamowane w naszej gazetce oraz na plakatach znajdujących się bezpośrednio w marketach.
Niemniej jednak pragniemy poinformować, iż wszystkie Pana uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu oraz dyrekcji regionalnej, celem uniknięcia podobnej sytuacji w przyszłości.
Mamy nadzieję, iż pozostanie Pan nadal naszym Klientem, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
Zakupy w tej...
Zakupy w tej aptece to czysta przyjemność. Personel bardzo życzliwy i pomocny. Wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Personel zawsze znajdzie rozwiązanie, aby zadowolić klienta.
Obsługa w tym sklepie nie budziła większych zastrzeżeń. Jedyna uwaga, że kasjerki powinny bardziej się uśmiechać i nawiązać kontakt wzrokowy z klientem. W sklepie panował porządek. Aż się chciało robić tam zakupy. Wszystkie towary na swoich miejscach poukładane idealnie. Mam porównanie z Kauflandem w Stargardzie Szczec., gdzie często jest bardzo duży nieład.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego sklepu w Goleniowie.
Pragniemy poinformować, iż Pana zgłoszenie zostało przekazane do dyrekcji marketu oraz dyrekcji regionalnej.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
Obsługa była bardzo...
Obsługa była bardzo profesjonalna. Sprzedawcy byli pomocni i życzliwi. Wykonywali swoja pracę z zaangażowaniem. Na sklepie panował porządek. Zachowane były wszelkie standardy obsługi klienta.
Obsługa była dobra, choć Pani sprzedawca powinna być bardziej zaangażowana. nie zostałem spytany czy w czymś jeszcze mogę pomóc. Zostałem powitany i pożegnany zgodnie ze standardami.
Obsługa klienta w Castoramie jest na zadowalającym poziomie. Pracownicy znają się na produktach oferowanych przez sklep. Jedynym mankamentem jest to, że czasem trudno znaleźć kogoś do udzielenia porady w kwestii wyboru produktu.
Sklep Saturn posiada bardzo dobrą lokalizację. Ma estetyczny wygląd. Produkty są wyeksponowane właściwie. Pracownicy służą olbrzymią wiedzą na temet oferowanych produktów. Są mili i kompetentni.
Sklep Media Markt ma estetyczny i profesjonalny wygląd. Jest bardzo duży wybór towarów. Pracownicy służą pomocą w każdym dziale. Posiadają dużą wiedzę. Są pomocni w wyborze właściwego produktu.
Jakość obsługi wybiegała dalece ponad normę. Sprzedawca chciał mnie obsłużyć i robił do z życzliwością i zaangażowaniem. Oferował produkty dodatkowe. Miał uśmiech na twarzy. Na pewno wrócę tam jeszcze.
Wizyta w tej placówce bankowej była przyjemnością. Profesjonalna obsługa kompetentnego personelu, który starał się zbada, jakie są moje potrzeby, w czym mam problem. Podejście do klienta było z szacunkiem i rzeczowe. Jasne wypowiedzi trafiały do mnie jako klienta bez problemu. Placówka miała estetyczny wygląd.
Wizyta w tej placówce bankowej była przyjemnością. Profesjonalna obsługa kompetentnego personelu, który starał się zbada, jakie są moje potrzeby, w czym mam problem. Podejście do klienta było z szacunkiem i rzeczowe. Jasne wypowiedzi trafiały do mnie jako klienta bez problemu. Placówka miała estetyczny wygląd.
Sklep z artykułami papierniczymi Żak spełnia wszelkie standardy obsługi klienta. Widać indywidualne, rzeczowe podejście do klienta, pomoc w wyborze asortymentu. Pani sprzedawczyni jest życzliwa i uśmiechnięta, chętna do pomocy. Jedynie wygląd zewnętrzny sklepu mógłby troszkę się zmienić na bardziej współczesny. Bardzo duży wybór w asortymencie.
Zakupy w tej piekarni to sama przyjemność. Panie są bardzo miłe i podchodzą do klienta z życzliwością i zaangażowaniem. Estetyka piekarni jest bardzo dobra zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, aż chce się tam robić zakupy. Produkty są bardzo dobrej jakości przy optymalnych cenach. Robię tam zakupy regularnie. Mam swoje ulubione produkty.
Zakupy w sklepie Kaufland są zawsze pełnowartościowe, choć wczoraj na sekcji owoców banany wyglądały tragicznie, nie powinny być sprzedawane. Sklep wyglądał schludnie. Produkty wyeksponowane dobrze. Rażącą rzeczą i według mnie nie dopuszczalną było to, iż kasjerka obsługując klientów, między innymi mnie rozmawiała przez telefon komórkowy pryywatny i pisała smsa. Jest to całkowity brak szacunku do klienta.
Jesteśmy wdzięczni, że zadał Pan sobie trud, by dokonać oceny naszego marketu w Stargardzie Szczecińskim. Ponieważ bardzo zależy nam, by stale podnosić jakość naszych usług Pańskie uwagi dotyczące zachowania jednej z naszych pracownic kas zostały w dniu dzisiejszym przesłane do dyrekcji marketu oraz dyrekcji regionalnej. Pragniemy jednocześnie wyrazić nadzieję, iż pozostanie Pan naszym Klientem, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze. Pozdrawiamy Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.