epaka.pl

(1.60)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (71 z 375)

Chciałbym wyrazić moje...
Chciałbym wyrazić moje skrajne niezadowolenie z usług firmy kurierskiej epoka.pl, a w szczególności ze stosowanych praktyk naliczania dodatkowych opłat. Wysłałem przesyłkę o standardowych wymiarach 58x10x10 cm i wadze 3 kg. Usługa została przeze mnie opłacona z góry zgodnie z deklarowanymi parametrami. Kurier odebrał paczkę bez żadnych zastrzeżeń. Po jakimś czasie, otrzymałem wezwanie do zapłaty na kwotę 59,24 zł za rzekome przekroczenie standardu plus dodatkowe 30 zł opłaty manipulacyjnej za wystawienie i wysłanie pisma, co daje łączną kwotę 89,24 zł. Moje oburzenie budzi fakt, że zostałem obciążony dodatkowymi kosztami po fakcie, bez jakiejkolwiek wcześniejszej informacji! Jeśli parametry przesyłki, pomimo moich deklaracji, nie spełniały oczekiwań cenowych i wymagały dopłaty, kurier powinien był poinformować mnie o tym przy odbiorze lub firma powinna skontaktować się ze mną przed naliczeniem opłaty i wysłaniem wezwania do zapłaty. Obciążanie klienta kosztami bez uprzedzenia jest praktyką godną potępienia. Nie polecam!!!

Klient_D4h5f

03.11.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Paczki nie docierają...
Paczki nie docierają na czas. Nie polecam.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Podalam dwie paczki...
Podalam dwie paczki z polski do hiszpani. Jedna paczka dotarla a druga zostala zwrocona do polski w oplakanym stanie... wszystkie rzeczy zniszczone i pieniadze stracone. Malo tego musialam poniesc koszt odbioru zniszczonej paczki. A po zlozeniu reklamacji napisali ze nie maja faktow aby rozpatrzec pozytywnie reklamacje. I reklamacja zostaje odrzucona!! Brak slow!!!

emi210313

01.10.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super serwis z...
Super serwis z bardzo dobrymi cenami. Prosta obsługa i szybka realizacja.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super, serwis.
Super, serwis.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
ok.
ok.

Placówka

Łuków, ul. Kościuszki 29B

Nie zgadzam się (0)
Dzień dobry, zaginęła...
Dzień dobry, zaginęła nam paczka wysłana przez serwis epaka, której przewoźnikiem był InPost. Od dwóch tygodni próbuję złożyć reklamację, ale epaka nie chce jej przyjąć. Wymyśla dokumenty, których żąda. Twierdzi, że to wynika z regulaminów, ale nie jest w stanie wskazać z których zapisów . To jest jakaś droga przez mękę…

AZBSp.zo.o._9VvA

27.08.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Czułem się okradziony...
Czułem się okradziony dwa razy, nigdy więcej. Nauczka na całe życie korzystać tylko z profesjonalnych przewoźników, a nie usług epaka, bo są tylko pośrednikiem. Po wysłaniu przesyłki można ją tylko monitorować w drodze do magazynu epaka, potem ślad po nie ginie. Po 2 tygodniach zapytałem co się dzieje z moją przesyłką. Okazuje się, że nikt nic nie wie, po tygodniu informacja, że zaginęła. Jak może zaginąć monitorowana przesyłka, ktoś ją sobie po prostu ukradł. „Proszę złożyć reklamację”, okazuje się, że do reklamacji muszę dołączyć profesjonalny kosztorys, pomimo, że jestem osobą fizyczną. Pomimo „profesjonalnego” kosztorysu kosztów przesyłki, uwzględniono mi tylko koszt netto wysłania przesyłki. Nawet pomimo tego, że jestem osobą fizyczną. Dlaczego netto? Czyli brak zwrotu brutto, kosztów przygotowania przesyłki, kosztów samej przesyłki. Czułem się okradziony dwa razy. Brawo. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

PiotrIwaniuk_K9Xl

10.08.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Przesyłka do Hiszpanii,...
Przesyłka do Hiszpanii, prosto i szybko. Kurier przywiózł etykietę, a paczka była u nas po 3 dniach od wysłania. Super serwis, polecam epaka.pl jako super do tani kurier

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Omijać , ma...
Omijać , ma milionowe kary za oszukiwanie i pozwy zbiorowe dalej podwyższa wage bez protokołu nalicza dodatkowe opłaty po kilku mc obsługa rylko na korzyść epaki mam korespondencje do pozwu zbiorowego zapraszam lisucoin@gmail.com

Lisucoin_TXz7

26.11.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam, paczka...
Nie polecam, paczka nadana 29.04 dzisiaj mamy 11.05 !! Od trzech dni w transporcie ???!!! Może ja mieszkam w Himalajach, skoro tyle idzie a nie wiem. Brak kontaktu, poprostu zenada

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam!! Trzy...
Nie polecam!! Trzy tygodnie po dostarczeniu paczki dostałam maila z fakturą i koniecznością dopłaty za paczkę, która była zgodna z wymiarem . Dopłata była prawie dwukrotna. Widzę, że jestem już któraś osoba która ta firma próbuje naciągnąć nie polecam

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
DRAMAT:STRATA CZASU,PIENIĘDZY I...
DRAMAT:STRATA CZASU,PIENIĘDZY I ZDROWIA!! Przesyłka z Polski do Niemiec nie doszła pomimo właściwego zaadresowania i widniejącego nazwiska na domofonie oraz skrzynce pocztowej adresata (co trzeba było udowodnić)Śledzenie paczki było niemożliwe.Dopiero po pięciu wykonanych połączeń dowiedziałam się iż przesyłka zostanie zwrócona do punktu epaka w Polsce,oczywiście za zwrot trzeba było zapłacić i nadać przesyłkę jeszcze raz.Trzy krotnie zostały poniesione koszta wysłania tej przesyłki.Wszystkie płatności były płacone w gotówce w punkcie epaka a potwierdzenia zapłaty były dołączone w statusie reklamacji która trwa od ponad 4 miesięcy.Po wielu telefonicznych rozmowach z działem reklamacji reklamacja została rozpatrzona pozytywnie ale kwota którą przyznała firma epaka była w wysokości jednorazowej opłaty przesyłki a nie poniesionych trzy krotnie kosztów.Do tej pory firma epaka nie dokonała żadnej wpłaty na przesłane im konto.Informacje zwrotną od firmy epaka otrzymałam,iz kwota została przelana na rachunek bankowy z którego były zapłacone opłaty przesyłki.Kolejny problem polega na tym jak już wcześniej wspomniałam,wszystkie opłaty zostały zapłacone w gotówce w punkcie epaka a konto na które niby zostały przelane pieniądze jest mi totalnie nieznane.Walka trwa,jest mi naprawdę bardzo przykro że w taki sposób traktuje się klientów nie zważając uwagi na konsekwencje.Nadawcą tej przesyłki był mój tata który choruje a cała ta sytuacja nie polepszyła jego stanu zdrowia,oczywiście ja straciłam ponad 50€ za wykonane telefony do firmy epaka w Polsce i wiele godzin życia w stresie.Oczekiwanie na połączenie do działu reklamacje często wynosi ponad 10 min.W mojej ocenie działanie tej firmy jest co najmniej nieuczciwe i godne pożałowania. ABSOLUTNIE NIE POLECAM,korzystamy teraz w konkurencyjnej fimy przewozowej z którą nie ma takich problemów i jest o połowę tańsza

Klient_A1gap

23.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie odradzam korzystanie...
Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmy. Odbiór paczki zaplanowany na 2 stycznia się nie odbył. Żadnej informacji że odwołałali kuriera. Po moim kontakcie dostałem informację że kurier przyjedzie kolejnego dnia ale oczywiście nikt nie odebrał paczki. Historia powtarzała się przez ponad tydzień. Zmarnowane mnóstwo czasu i wyczekiwanie kuriera w domu. Ostatecznie zgodzili się oddać pieniądze. Ta firma to totalne dno, brak kompetencji i zero kultury. Słowo przepraszam nie padło z ich strony. Będę omijał szerokim łukiem i mam nadzieję że rynek ich zweryfikuje bo jakość usług i obsługi klienta to totalne dno!

niezalogowany-uzytkownik

10.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam nikomu!! Paczka,...
Nie polecam nikomu!! Paczka, którą nadałam ważyła lekko ponad 4 kg, limit paczki to 17 kg. Po 3 miesiącach dostałam maila z żądaniem dopłaty za przekroczenie limitu paczki -prawie 24kg. Istny absurd!!! Kompetencja pracowników na bardzo wysokim poziomie skoro mają problem z obsługą wagi... Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

Klient_ks1lj

07.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_vrSd

16.09.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Godni zaufania
Godni zaufania

zarejestrowany-uzytkownik

15.09.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jako, że nie...
Jako, że nie zmusiłem kuriera, żeby przy mnie sprawdził wagę i wymiary paczki (zresztą nie wiem, czy w ogóle jest taka możliwość, bo przecież wagi przy sobie nie noszą), dostałem maila po transakcji, że paczka przekroczyła wymiary/wagę i musiałem zapłacić dodatkowe 60zł. Zresztą takich jak ja jest wielu. Omijajcie szerokim łukiem.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
UWAGA! UWAGA! Trzymajcie...
UWAGA! UWAGA! Trzymajcie się z daleka od firmy epaka! Po kilku tygodniach od odebrania paczki przez odbiorcę - nadawca zaczyna być nękany mailami z fakturami korygującymi wystawionymi za "obsługę przepakowania" i "dopłatę do paczki niestandardowej". Jeśli za przesyłkę zapłacisz 30 PLN to wystawią Ci "fakturę" na dodatkowe 60 PLN. I będą nękać telefonicznie, SMSami, mailowo i listami poleconymi. Grożąc ci "windykowaniem". Za każdy wysłany list doliczają następne 10 PLN. I interes się napędza sam. Urabianie ofiary trwa tygodniami. No praktycznie każdy się poddaje i dla "świętego spokoju" płaci. Moja rada: żądać wiarygodnych protokołów z zatrzymania paczki, ważenia i oświadczeń, co jest niestandardowe w przesyłce. Jeśli takich nie ma - ignorować. Po kliku miesiącach, jeśli nie ulegniecie - dostaniecie "faktury korygujące" cofające domniemane "zadłużenie". Nie tłumaczcie się z parametrów paczek. Żądajcie dowodów. Jeśli zapłacicie - pieniędzy nie odzyskacie jak sugerują w pozytywnie rozpatrzonym postępowaniu "reklamacyjnym". Bo reklamacje są odrzucane. Z BOKiem nie dogadasz się. Personel się tam zmienia częściej niż godziny na zegarku. Ludzie są z łapanki. Niegrzeczni, oporni, przeszkoleni by klienta traktować jak barana. Podejrzewam, że mają premię z każdego nieświadomego klienta. Potem będzie dzwonić ich "dział windykacji". No firma pośrednicząca ma swój "dział windykacji" - niesamowite. Znaczy się opłaca! Paniusia powie, że jest ostatnim ogniwem przedsądowym, i że "za późno" na negocjacje! Płać albo do sądu! Nie dajcie się nabrać. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_bL2Q

02.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Straszna przesada, ...
Straszna przesada, najpierw zgubili paczkę, potem znaleźli kompletnie zniszczoną. 5 dni straciłem z obsługą klienta, gadam z robotem, nie chcą pomagać, odpowiadają żeby spadł sobie. Nie polecam, straszny serwis

Niezweryfikowany Klient_UdSH

01.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

epaka.pl

Epaka.pl to nowoczesna platforma wysyłkowa umożliwiająca wysyłkę paczek zarówno na terenie całego kraju jak i za granicę. Od lat wyróżnia nas szeroki wachlarz usług oraz dbałość o ich najwyższą jakość i niską cenę. Poprzez współpracę z najlepszymi firmami kurierskimi takimi jak UPS, DPD, InPost, FedEx, Paczkomaty, DHL zawsze zapewniamy naszym klientom najkorzystniejsze warunki. Odpowiadając na nieustannie rozwijający się handel międzynarodowy, ciągle poszerzamy naszą ofertę o możliwość wysyłki paczek nawet w najbardziej odległe zakątki świata. Nasi kurierzy codziennie przemierzają tysiące kilometrów aby na czas dostarczyć nawet najbardziej niestandardowe przesyłki. Oprócz platformy wysyłkowej Epaka.pl to również ponad 220 stacjonarnych placówek w całej Polsce, które każdego dnia obsługują tysiące zadowolonych klientów.

Dane firmy

Stargard Szczeciński

Stargard Szczeciński, Lechonia8B

Czy te firmy wypadają lepiej niż epaka.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Chciałbym wyrazić moje...
Chciałbym wyrazić moje skrajne niezadowolenie z usług firmy kurierskiej epoka.pl, a w szczególności ze stosowanych praktyk naliczania dodatkowych opłat. Wysłałem przesyłkę o standardowych wymiarach 58x10x10 cm i wadze 3 kg. Usługa została przeze mnie opłacona z góry zgodnie z deklarowanymi parametrami. Kurier odebrał paczkę bez żadnych zastrzeżeń. Po jakimś czasie, otrzymałem wezwanie do zapłaty na kwotę 59,24 zł za rzekome przekroczenie standardu plus dodatkowe 30 zł opłaty manipulacyjnej za wystawienie i wysłanie pisma, co daje łączną kwotę 89,24 zł. Moje oburzenie budzi fakt, że zostałem obciążony dodatkowymi kosztami po fakcie, bez jakiejkolwiek wcześniejszej informacji! Jeśli parametry przesyłki, pomimo moich deklaracji, nie spełniały oczekiwań cenowych i wymagały dopłaty, kurier powinien był poinformować mnie o tym przy odbiorze lub firma powinna skontaktować się ze mną przed naliczeniem opłaty i wysłaniem wezwania do zapłaty. Obciążanie klienta kosztami bez uprzedzenia jest praktyką godną potępienia. Nie polecam!!!