Opinie użytkownika (14)

Bardzo źle. Po...
Bardzo źle. Po wejsciu do placowki pracownicy nie zwrocili uwagi na mnie. Przed wejsciem do banku kilka osob palacych papierosy po chwili okazalo sie ze pracownicy banku. Po ich wejsciu smierdzialo papierosami w oddziale. Wiedza pracownikow mizerna brak podstawowej wiedzy. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Dariusz_200

01.08.2017

Deutsche Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Mały asortyment...
Słabo. Mały asortyment zamknięty w małych pomieszczeniach. Pracownicy pomocnie. Produkty dobre jakościowo Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dariusz_200

25.07.2017

WITTCHEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Pracownicy widoczni...
Słabo. Pracownicy widoczni jedynie przy kasie. Bogaty asortyment, ceny za duże jak na produkty dla dzieci. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dariusz_200

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Pracownicy...
Tak sobie. Pracownicy mili, pomocni. Produkty dobre jakościowo. Na plus: zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dariusz_200

25.07.2017

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Pracownicy mili,...
OK. Pracownicy mili, pomocni. Wygląd sklepu przeciętny. Na plus: zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dariusz_200

25.07.2017

RYŁKO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa miła...
OK. Obsługa miła pomocna. Standard wyglądu sklepu nie wyróżniający się na tle konkurencji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment,

Dariusz_200

25.07.2017

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa miła...
Dobrze. Obsługa miła pomocna. Wygląd sklepu przeciętny niczym nie wyróżniający się. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dariusz_200

25.07.2017

Gino Rossi

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsługa...
Tak sobie. Obsługa nie zachwyciła mnie ani nie zniechęciła. Standardowe zachowanie, nie poczułem się jakoś "dopieszczony", zrobiono to co chciałem ale nie przekonano mnie do innego zakupu. Na plus:Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Dariusz_200

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Lokal położony jest...
Lokal położony jest w centrum miasta. Wygląd zewnętrzny przypomina dawny Peweks. W lokalu jest brudno. Stoliki nie są wytarte po poprzednich klientach, jest na nich pełno resztek jedzenia oraz brudne talerze. Podłoga nie jest czysta. Wygląda jak by była niezamiatana od dłuższego czasu. Krzesła popękane. Zamówiłem pizze, kelnerka powiedziała, że czas oczekiwania to ok. 20 minut, dostałem numerek po czym usiadłem i czekałem na zamówienie. Po 35 minutach oczekiwania nie słyszałem swojego numerku, podeszłem zaniepokojony do kelnerki zapytać się co się dzieje z moją pizzą, osoba z grymasem na twarzy sprawdziła i powiedziała, że pizza właśnie została wstawiona do pieca i muszę czekać. Miedzy czasie weszło kilka osób lecz widząc brudne talerze na stolach wychodzą. Po godzinie czekania dostałem zamówienie. Poprosiłem o sosy lecz usłyszałem tylko, że muszę zabrać komuś kto skończył, bo oni na razie nie mają. Osoby pracujące nie mają uniformów służbowych, każdy jest ubrany inaczej.

Dariusz_200

19.10.2009

Euro-pizza

Placówka

Rzeszów, Zygmuntowska 8

Nie zgadzam się (26)
Wygląd miejsca to...
Wygląd miejsca to stara kamienica, z zewnątrz lokal nie wygląda ładnie. Wchodząc do środka widzimy kilka stanowisk do obsługi. Pierwsza Pani obsługuje klienta, kolejne dwie rozmawiają miedzy sobą, następna pracuje przy komputerze. Przyszedłem, aby zrezygnować z ubezpieczenia samochodu. Podeszłem do rozmawiających Pań zapytać się, gdzie mam złożyć rezygnacje wskazano mi ostatnie stanowisko. Osoba przy tym wzięła od mnie rezygnację, posprawdzała coś w komputerze i dała mi potwierdzenie złożonej rezygnacji. Zapytała się mnie o to czy jestem zapisany w jakimś funduszu. Osoba ta była miła i obsługiwała z uśmiechem na twarzy. Lokal był czysty. Ulotki na stoliku i przy stanowiskach były niepoukładane.

Dariusz_200

18.10.2009

PZU

Placówka

Mielec, ul. Lwowska 4/1

Nie zgadzam się (15)
Podłoga czysta. Produkty...
Podłoga czysta. Produkty na pułkach poukładane. Lokal nie jest duży. Poprosiłem Panią wykładającą towar na pułki o pomoc, z uśmiechem na twarzy mi pomogła. Ceny zgadzają się z cenami z prezenterów. Wszyscy pracownicy byli w strojach służbowych. Była otwarta jedna kasa, gdy zrobiła się kolejka natychmiast otworzono następną kasę.

Dariusz_200

13.10.2009

Delikatesy Centrum

Placówka

Mielec, Lelewela 10

Nie zgadzam się (22)
Przy wejściu do...
Przy wejściu do hipermarketu chciałem wziąć sobie koszyk, który okazał się bez trzymania, odłożyłem go i wziąłem następny, podłoga była czysta, cały czas jeździł pracownik i ją mył. Na dziale z słodyczami znalazłem puszkę konserwy, na dziale z sokami znalazłem czekolady. W kilku innych miejscach znalazłem, też produkty, które nie powinny tam być. W kolejnym dziale kupiłem alkohol, zostałem zapytany o dowód osobisty. Ceny zgadzały się z cenami na prezenterach. Pracownicy byli w różnych uniformach służbowych. Na koniec przy kasie była duża kolejka, pracownicy nie otwierali dodatkowych kas, aby przyśpieszyć, klienci się niecierpliwili i narzekali na kolejki.

Dariusz_200

13.10.2009

Tesco

Placówka

Mielec, ul. Żeromskiwego 15

Nie zgadzam się (30)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym wybrałem się do placówki Eurobanku wpłacić pewną sumę pieniędzy. Jest to lokal o niewielkich rozmiarach i są tylko dwa stanowiska obsługi co jest w tym wypadku największym minusem. Jeśli jest dużo ludzi w placówce nowe osoby widząc dużą kolejkę rezygnują i wychodzą z banku.Dla lepszej obsługi lokal mógł by być trochę większy co znacznie ułatwiło by wszystkim życie. Przyszedłem wpłacić pewną sumę pieniędzy, odczekałem chwilę w kolejce, podeszłem do stanowiska. Obsługiwała mnie miła blondynka, na identyfikatorze nie było jej imienia tylko "specjalista ds. sprzedaży". Osoba ta przyjęła wpłatę powiedziała o promocjach, które były przygotowane specjalnie dla mnie, wręczyła mi ulotki. W placówce banku było czysto, osoby były bardzo miłe, moja sprawa została załatwiona szybko i sprawnie. Panie tam pracujące były w strojach służbowych.

Dariusz_200

10.10.2009

Euro Bank S.A.

Placówka

Mielec, Sienkiewicza 1

Nie zgadzam się (17)
Wchodząc do lokalu...
Wchodząc do lokalu przechodziłem obok baru, były tam kelnerki które były wyraźnie z czegoś niezadowolone, zająłem miejsce, po 2 min. podeszła kelnerka podając mi menu. Wszystkie kelnerki miały uniformy służbowe. W lokalu było czysto. Po 5 min podeszła i przyjęła zamówienie. Po 15 minutach przyniosła zamówienie lecz zapomniała podać sztućców, trzeba było się o nie upomnieć z czego wyraźnie nie była zadowolona. Po zjedzeniu trzeba było czekać 10 min aby zostały zabrane puste talerze. Gdy przyszła kelnerka zamówiłem deser. Na deser czekałem 10 min. Po zjedzeniu deseru czekałem kolejne 15 min aby poprosić o rachunek bo nikt nie był zainteresowany moim stolikiem. Nie była to odosobniona sytuacja, można było zał warzyć też przy innych stolikach. Podeszła inna kelnerka niż mnie obsługiwała od początku. Poprosiłem o rachunek. Wychodząc z lokalu powiedziałem Dziękuje, do widzenia, lecz nic nie usłyszałem na koniec. Obsługa w lokalu niezbyt zorganizowana, kelnerki nie mają przydzielonych stolików, przez co jest mała dezorganizacja.

Dariusz_200

09.10.2009

Dwa Mosty

Placówka

Mielec, ul.Łąkowa 2/1

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi