Witam,
Dnia 29 listopada postanowiłem wybrać się na siłownię w hotelu Radisson w Szczecinie. Obszar znajdujący się tuż przed wejściem do hotelu był bardzo zadbany i czysty. Po wejściu do hotelu, moją uwagę zwrócił fakt czystej, niczym nie zmąconej atmosfery w holu. Czysto, ładnie i bez zbędnych udziwnień. Przejrzyście i przytulnie. Jedyne co mnie trochę zdziwiło to fakt, że panowie w recepcji nie powiedzieli dzień dobry ani nic podobnego. Tylko spojrzeli się na mnie i tyle. Jestem częstym klientem hotelowej siłowni i jeszcze ani razu nie przywitano mnie uśmiechem czy życzliwym "dzień dobry". Po zejściu na siłownie sytuacja diametralnie się odmieniła. Pani recepcjonistka przywitała mnie uśmiechem i zapytaniem "czy moge w czyms pomóc".
Na to ja dałem swój karnet i w zamian otrzymałem kluczyk do szatni oraz 2 ręczniki. Fakt otrzymywania ręczników jest dla mnie bardzo wygodny gdyż nie muszę ich brać z domu.Szatnie również są bardzo wygodne. Nie są ciasne jak to ma miejsce w innych tego typu miejscach. Nie znam drugiej siłowni w Szczecinie która oferuję swoim klientom nie odpłatnie ręczniki oraz komfort korzystania z normalnej, nie klaustrofobicznej, szatni. Po przebraniu się wszedłem na salę treningową. Sala wyposażona jest w sprzęt wysokiej jakości. I tu znowu zauważam ponad przeciętną czystość i przejrzystość pomieszczenia. Wszystko utrzymane na wysokim poziomie. Dodam, że każde z urządzeń to ćwiczeń posiada krótki opis do jakich partii mięśniowych jest przeznaczone. Jest to bardzo istotne dla osób które dopiero zaczynają "przygodę" z siłownią. Po treningu mamy możliwość skorzystania z bardzo przyjemnej,czystej-sauny. Doskonały sposób na odpoczynek po ćwiczeniach siłowych. Ważny jest również fakt, że sauna ma odpowiednią wielkość. Nie jest za mała ani za duża. Doskonale dopasowana do wielkości siłowni.
Po prysznicu udałem się do wyjścia, gdzie oddałem mokre ręczniki i zostałem pożegnany należycie przez panią recepcjonistkę.
Trudno wymagać czegoś więcej od tego typu miejsc.
Dziękuję,
Witam,
Dnia 09 listopada br wybrałem się na zakupy do RTV euro AGD w centrum handlowym STER w Szczecinie. Na wejściu zobaczyłem, że ekspozycja w sklepie jest całkiem ładnie urządzona. Sklep w środku był czysty i nie zagracony niepotrzebnymi rzeczami. Informacja o ratach bez odsetkowych była dobrze widoczna na większości produktach. W sklepie było mało ludzi lecz mimo to klienci kręcący się po sklepie nie bardzo mogli liczyć na, mało liczną ,obsługę w salonie. Ja zauważyłem jednego pana, a potem gdzieś miedzy telewizorami mignął mi drugi pan z obsługi sklepu. Zrobiła się mała kolejka a drugiego pana sprzedawcy nie udało się zlokalizować. Ludzie stojący w kolejce mieli typowo informacyjne potrzeby. Chcieli się po prostu poradzić w kwestiach technicznych. Ja ze swoją sprawą trochę zakłopotałem sprzedawców więc duża część uwagi była skierowana na mnie. Najpierw jeden pan mnie obsługiwał a potem podszedł drugi i się przyglądał mojej sprawie. Generalnie te rzeczy o które zapytałem nie były dostępne w sklepie. Ale panowie zasugerowali że mogą sprowadzić na sklep to czego potrzebuję w ciągu 2-3dni. Generalnie sprawa była załatwiona zgodnie z moimi oczekiwaniami. Jedyną uwagę jaką mam do sklepu to zbyt mała ilość doradców "na sklepie". Widziałem klientów krzątających się miedzy lodówkami i szukającymi pracowników sklepu. Jak już znaleźli to musieli czekać na swoją kolej dość długo (kolejka). Szczerze mówiąc tego typu problem dotyczy większości sklepów z elektroniką.
Poza tym na plus można zaliczyć możliwości ratalne sklepu. Praktycznie wszystko można wziąć na raty. Wartość min. to 100zł. Jak dla mnie do duże udogodnienie.
Podsumowując:
Obsługa- odpowiednio kompetentna ale w zbyt małej liczbie jak na dwu poziomowy sklep z agd. Ekspozycja ładna schludna i przyjemna dla oka. Trochę regały w sklepie trąciły już muszką ale nie było aż tak źle. Mała wymiana mebli ekspozycyjnych by się przydała. Szczególnie jak stało się blisko w/w rzeczy było widać już piętno czasu.
Generalnie było to udana wizyta.
dziękuję
Dnia 04/11/2009 pojechałem na spontaniczne zakupy do netto. Bardzo mi się śpieszyło więc wszytko kupowałem w biegu. Zacznę od początku. Netto na ul. Koralowej w Szczecinie znajduję się w sąsiedztwie stacji benzynowej. Co dla mnie jest wielkim plusem. Sam sklep jest oznakowany zgodnie ze standardami sieci. Generalnie jest czysto i przyjemnie zarówno przed sklepem jak i w środku sklepu. Jak już wcześniej wspomniałem bardzo mi się śpieszyło więc wszytko kupowałem dużo szybciej niż normalnie. Po zebraniu swoich rzeczy do koszyka szybciutko skierowałem się do kasy. Niestety tam już w kolejce stało 10 osób i co druga miała spore zakupy. Tylko jedna kasa była otwarta. Zdenerwowałem się na zaistniałą kolejkę ale postanowiłem jakoś temu zaradzić. Podszedłem do Pani wypakowującej towar na pułki i spytałem czy można otworzyć drugą kasę ponieważ ta jedyna która jest otwarta jest zapchana. Pani powiedziała mi, że za chwilę otworzy drugą kasę. No i faktycznie za ok 2 minuty przyszła ta Pani, którą poprosiłem o zareagowanie w sprawie drugiej kasy, i zaczęła obsługiwać klientów. Ja z ostatniego klienta w kolejce stałem się pierwszym. I tu mam takie dwie uwagi- bardzo spodobała mi się reakcja Pani na moją prośbę otwarcia kasy ale z drugiej strony było mi trochę głupio w stosunku do ludzi którzy już od jakiegoś czasu "kwitnęli" w długiej kolejce. Minusem w tej sprawie był fakt że "na sklepie" widziałem dwie Panie które wypakowywały towar na półki i żadna z nich nie pofatygowała się wcześniej by otworzyć drugą kasę i tym samy odstresować sfrustrowanych klientów stojących w długiej kolejce. Reakcja była dopiero po mojej prośbie.
Dodam również fakt, że ja sam niejednokrotnie nie wchodziłem "na sklep" gdy od wejścia już widziałem, że kolejka jest długa. Podsumowując powiem, że ja byłem zadowolony z wczorajszych zakupów ale mało brakowało bym po raz kolejny zaniechał wejścia do sklepu przez długa kolejkę.
Dziękuję.
Ocenię głownię stronę internetową. Pierwsze wrażanie jest bardzo pozytywne. Ładna spokojna szata graficzna, która mimo iż posiada wiele informacji, nie przytłacza. Nie jest przesycona zbyt wieloma reklamami.
W zakupach internetowych brakuje mi możliwość płacenia kartą kredytową. Każdy liczący się sklep internetowy powinien mieć taką możliwość. Dobra oferta sprzętowa. Bardzo przejrzyście opisane są dane techniczne danego produktu. Np. TV 42' ma funkcje HDMI-HDCP i z boku jest znak "i" który wyjaśnia bardzo zrozumiale daną funkcję.
Dziękuję,
Szanowny Pani Dariuszu.
Dziękujemy za cenną opinię.
Równocześnie informujemy, że dokonując rezerwacji poprzez serwis www.mixelectronics.pl istnieje możliwość zapłaty kartą.
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty!
Witam,
Moje spotkanie z...
Witam,
Moje spotkanie z PZU było dla mnie dosyć niemiłe. Nie ze względu na jakość obsługi firmy ubezpieczeniowej ale przez wzgląd na kolizje której byłem ofiarą. Kierowca innego samochodu uderzył w bok mojego auta, które na szczęście było zaparkowane. Ale uszkodzenia pojazdu były na tyle istotne, że trzeba było wezwać Policję. Jak się okazało pan który spowodował kolizję był ubezpieczony w PZU. Wszystkie dane ubezpieczenia zostały spisane przeze mnie. Po załatwieniu wszystkich formalność czekałem na przyjazd rzeczoznawcy PZU. Kontaktując się po raz pierwszy z infolinią wszystko przebiegało sprawnie i rzetelnie. Pani "na" infolinii była rzeczowa, z uwagą wysłuchała mnie oraz zapewniła, że rzeczoznawca będzie w przeciągu kilku dni w warsztacie w którym stoi auto. W tym miejscu pojawiły się pierwsze schody ponieważ na w/w pracownika PZU czekałem ponad dwa tygodnie. Auto miałem unieruchomione więc byłem niezadowolony z zaistniałego opóźnienia. Po raz kolejny zadzwoniłem na infolinie. Pani operatorka przekierował mnie do oddziału PZU w Szczecinie który zajmuje się moja sprawą. Dzwoniąc do oddziału Szczecińskiego zostałem poddany nurtowi "spychologii". Co niestety w Polskich urzędach jest dosyć częstą praktyką. Po kilkunastu minutach spędzonych "na" telefonie w końcu udało mi się uzyskać informację, że moja sprawa została przekierowana do innego oddziału. Skontaktowałem się z oddziałem odpowiedzialnym za moją sprawę i wszystko poszło zgodnie z moimi oczekiwaniami.
Podsumowując: moja sprawa zakończyła się pomyślnie-plus;
Dyspozytorzy na infolinii rzetelni i uprzejmi-plus; Oddział Szczeciński który przekierowywał mnie do rożnych osób (z tego samego oddziału) i w sumie ostatnia osoba skierowała mnie do jeszcze innego oddziału PZU- MINUS (nerwy podczas oczekiwania aż ktoś w końcu podniesie słuchawkę i poda mi informacje o które proszę); sposób rozmowy ze mną w/w oddziale PZU w Szczecinie-MINUS- znużenie,znudzenie, oczywiste oczywistość które powinienem wiedzieć;
Drugi oddział PZU Szczecin sprawę załatwił szybko rzetelnie i bez zbędnych niedomówień.
Generalnie Infolinie na PLUS a oddziały MINUS.
Dziękuję.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.