Opinia użytkownika: Dariusz_191
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Witam, Moje spotkanie z PZU było dla mnie dosyć niemiłe. Nie ze względu na jakość obsługi firmy ubezpieczeniowej ale przez wzgląd na kolizje której byłem ofiarą. Kierowca innego samochodu uderzył w bok mojego auta, które na szczęście było zaparkowane. Ale uszkodzenia pojazdu były na tyle istotne, że trzeba było wezwać Policję. Jak się okazało pan który spowodował kolizję był ubezpieczony w PZU. Wszystkie dane ubezpieczenia zostały spisane przeze mnie. Po załatwieniu wszystkich formalność czekałem na przyjazd rzeczoznawcy PZU. Kontaktując się po raz pierwszy z infolinią wszystko przebiegało sprawnie i rzetelnie. Pani "na" infolinii była rzeczowa, z uwagą wysłuchała mnie oraz zapewniła, że rzeczoznawca będzie w przeciągu kilku dni w warsztacie w którym stoi auto. W tym miejscu pojawiły się pierwsze schody ponieważ na w/w pracownika PZU czekałem ponad dwa tygodnie. Auto miałem unieruchomione więc byłem niezadowolony z zaistniałego opóźnienia. Po raz kolejny zadzwoniłem na infolinie. Pani operatorka przekierował mnie do oddziału PZU w Szczecinie który zajmuje się moja sprawą. Dzwoniąc do oddziału Szczecińskiego zostałem poddany nurtowi "spychologii". Co niestety w Polskich urzędach jest dosyć częstą praktyką. Po kilkunastu minutach spędzonych "na" telefonie w końcu udało mi się uzyskać informację, że moja sprawa została przekierowana do innego oddziału. Skontaktowałem się z oddziałem odpowiedzialnym za moją sprawę i wszystko poszło zgodnie z moimi oczekiwaniami. Podsumowując: moja sprawa zakończyła się pomyślnie-plus; Dyspozytorzy na infolinii rzetelni i uprzejmi-plus; Oddział Szczeciński który przekierowywał mnie do rożnych osób (z tego samego oddziału) i w sumie ostatnia osoba skierowała mnie do jeszcze innego oddziału PZU- MINUS (nerwy podczas oczekiwania aż ktoś w końcu podniesie słuchawkę i poda mi informacje o które proszę); sposób rozmowy ze mną w/w oddziale PZU w Szczecinie-MINUS- znużenie,znudzenie, oczywiste oczywistość które powinienem wiedzieć; Drugi oddział PZU Szczecin sprawę załatwił szybko rzetelnie i bez zbędnych niedomówień. Generalnie Infolinie na PLUS a oddziały MINUS. Dziękuję.