Opinia użytkownika: Dariusz_191
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Witam, Dnia 09 listopada br wybrałem się na zakupy do RTV euro AGD w centrum handlowym STER w Szczecinie. Na wejściu zobaczyłem, że ekspozycja w sklepie jest całkiem ładnie urządzona. Sklep w środku był czysty i nie zagracony niepotrzebnymi rzeczami. Informacja o ratach bez odsetkowych była dobrze widoczna na większości produktach. W sklepie było mało ludzi lecz mimo to klienci kręcący się po sklepie nie bardzo mogli liczyć na, mało liczną ,obsługę w salonie. Ja zauważyłem jednego pana, a potem gdzieś miedzy telewizorami mignął mi drugi pan z obsługi sklepu. Zrobiła się mała kolejka a drugiego pana sprzedawcy nie udało się zlokalizować. Ludzie stojący w kolejce mieli typowo informacyjne potrzeby. Chcieli się po prostu poradzić w kwestiach technicznych. Ja ze swoją sprawą trochę zakłopotałem sprzedawców więc duża część uwagi była skierowana na mnie. Najpierw jeden pan mnie obsługiwał a potem podszedł drugi i się przyglądał mojej sprawie. Generalnie te rzeczy o które zapytałem nie były dostępne w sklepie. Ale panowie zasugerowali że mogą sprowadzić na sklep to czego potrzebuję w ciągu 2-3dni. Generalnie sprawa była załatwiona zgodnie z moimi oczekiwaniami. Jedyną uwagę jaką mam do sklepu to zbyt mała ilość doradców "na sklepie". Widziałem klientów krzątających się miedzy lodówkami i szukającymi pracowników sklepu. Jak już znaleźli to musieli czekać na swoją kolej dość długo (kolejka). Szczerze mówiąc tego typu problem dotyczy większości sklepów z elektroniką. Poza tym na plus można zaliczyć możliwości ratalne sklepu. Praktycznie wszystko można wziąć na raty. Wartość min. to 100zł. Jak dla mnie do duże udogodnienie. Podsumowując: Obsługa- odpowiednio kompetentna ale w zbyt małej liczbie jak na dwu poziomowy sklep z agd. Ekspozycja ładna schludna i przyjemna dla oka. Trochę regały w sklepie trąciły już muszką ale nie było aż tak źle. Mała wymiana mebli ekspozycyjnych by się przydała. Szczególnie jak stało się blisko w/w rzeczy było widać już piętno czasu. Generalnie było to udana wizyta. dziękuję