Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Zachowanie personelu.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Wchodząc do sklepu nie zostałam zauważona. Żaden z pracowników nie powitał mnie słowami "dzień dobry" ani nie nawiązał kontaktu wzrokowego. Po 3 minutach oglądania wybranego modelu butów sama poprosiłam pracownicę o pomoc. Od razu się zgodziła. Zapytała jakich butów szukam i brała pod uwagę moje wskazówki .Udzieliła mi fachowej pomocy, wykazała się znajomością asortymentu, była bardzo życzliwa. Pracownica wskazała lustro i miejsce, gdzie mogę przymierzyć buty , po czym sama przyniosła wybrany przeze mnie model i podała do ręki ( buty wyjęte z kartonu, bez wewnętrznych wkładek ). Pani komplementowała wygląd butów na moich nogach oraz opisywała zalety produktu. Pracownica pomogła mi w wyborze, chętnie udzielała pomocy i dzięki niej wybrałam odpowiednie dla siebie buty. Później zostałam zaproszona do kasy, Pani zaproponowała mi zakup dodatkowego produktu (wkładki do butów). Transakcja przebiegła szybko i bez problemów. Pani zaprosiła mnie do ponownego odwiedzenia sklepu i pożegnała się. Obsługę w sklepie CCC oceniam bardzo dobrze. Można tam uzyskać fachową pomoc. Jedynym minusem jest to, że pracownicy nie zauważają wejścia klienta do sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.