Opinie użytkownika (7)

Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Zachowanie personelu.

Daria_358

27.07.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Daria_358

27.07.2016

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Daria_358

27.07.2016

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Daria_358

27.07.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Daria_358

27.07.2016

JULA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Daria_358

27.07.2016

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu nie zostałam zauważona. Żaden z pracowników nie powitał mnie słowami "dzień dobry" ani nie nawiązał kontaktu wzrokowego. Po 3 minutach oglądania wybranego modelu butów sama poprosiłam pracownicę o pomoc. Od razu się zgodziła. Zapytała jakich butów szukam i brała pod uwagę moje wskazówki .Udzieliła mi fachowej pomocy, wykazała się znajomością asortymentu, była bardzo życzliwa. Pracownica wskazała lustro i miejsce, gdzie mogę przymierzyć buty , po czym sama przyniosła wybrany przeze mnie model i podała do ręki ( buty wyjęte z kartonu, bez wewnętrznych wkładek ). Pani komplementowała wygląd butów na moich nogach oraz opisywała zalety produktu. Pracownica pomogła mi w wyborze, chętnie udzielała pomocy i dzięki niej wybrałam odpowiednie dla siebie buty. Później zostałam zaproszona do kasy, Pani zaproponowała mi zakup dodatkowego produktu (wkładki do butów). Transakcja przebiegła szybko i bez problemów. Pani zaprosiła mnie do ponownego odwiedzenia sklepu i pożegnała się. Obsługę w sklepie CCC oceniam bardzo dobrze. Można tam uzyskać fachową pomoc. Jedynym minusem jest to, że pracownicy nie zauważają wejścia klienta do sklepu.

Daria_358

08.06.2015

CCC

Placówka

Szczecin, al. Bohaterów Warszawy 42

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi