Tak sobie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu. Na Minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo źle. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus:Zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment.
OK. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Organizacja i czas obsługi.
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Jakość obsługi jest dla nas bardzo ważna i nieustannie nad nią pracujemy. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie, PKO Bank Polski.
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment.
Danziger, zapoznaliśmy się z Twoją opinią - dziękujemy! Robimy wszystko, aby być lepsi.
PO raz kolejny...
PO raz kolejny system IBOA zawodzi, skoro jako klient - który ma 5 abonamentów u Państwa - nie mogę się zalogować i sprawdzić historię połączeń - coś jest nie tak.
Korzystałam z portalu od kilku lat, działanie było bez zarzutu, jeśli nie brać pod uwagę to, że na zdjęciach obiekty wyglądają dużo lepiej niż w rzeczywistości.Ostatnia rezerwacja to pomyłka i porażka. Musiałam zarezerwować dla klienta z Ukrainy na szybko i tanio. Zarezerwowałam, okazało się że oferty nie da się ani zmienić, ani wycofać. Myślałam że "hotel" pobierze kwotę dopiero po pojawieniu się. Klient nie przyjechał i nie skontaktował się. Ale najgorsze, że rezerwacja trwała zaledwie 3-4 godziny, od razu, jak się dowiedziałam, że klient nie przyjedzie, zaczęliśmy dzwonić do "hotelu". Pani odpowiedziała, że wszystko w porządku, że ona zgłasza kartę jako "nieważną", a my mamy poinformować Booking o wypadku losowym. Nawet to potwierdziliśmy dwa razy - dzwonił mąż. Natomiast już 8 marca hotel pobrał całą kwotę za wszystkie odwołane dni, a portalowi Booking.com twierdzi, że nie uprzedzaliśmy i dlatego cała kwota przepada. Booking.com wierzy hotelowi, co jest bardzo frustrujące, ponieważ to klienci utrzymują ten portal, a nie kwatery i nie hostele. Po tym wszystkim zdecydowanie odradzam korzystanie z portalu. Lepiej wyszukać nazwę hotelu i samemu wszystko uzgodnić, nie podając żadnych danych karty. Booking.com bezczelnie przekazuje te dane hotelom i hostelom i później nikt nie wie, na co wykorzysta te dane.
Jest kilka ciekawych firm, ale ogólnie galeria pozostawia wiele do życzenia. Nie można się dodzwonić do konkretnych sklepów - no bo "kontaktu do właściciela przecież pani nie poda", a na stronie nie ma. Ceny są przesadzone. Np upadający Empik wciąż wciska swoje produkty po wygórowanych cenach. Galeria ma duże możliwości rozwoju, ale się NIE ROZWIJA. Czemu tak?
Bardzo dobry fast-food z prawdziwym polskim jedzeniem, niedrogo i smacznie. Dobra alternatywa KFC i innym McDonalds'om. Teraz odwiedzając CH Riviera posiłki jem tylko w "Smak na Tak"
Dla mnie to dobry sklep z ubraniami, nie chodzą tłumy, nie ma kolejek do przymierzalni, mogę na spokojnie wybrać sobie ciuch, tym bardziej, że stylowo i cenowo akurat mnie te rzeczy pasują.
Bardzo dobre smaczne jedzenie, profesjonalna obsługa. Poleciłam restaurację grupie biznesmenów z zagranicy, dla których ona stała się ulubionym miejscem na posiłek.
Apteka wprowadziła swój system kolejki elektronicznej, natomiast nigdzie tego nie widać. Ignorowanie potrzeb klienta. W godzinach szczytowych na 4 kasach był 1! pracownik, Z punktu widzenia kierownika pozwalniałabym wszystkich. Za brak profesjonalizmu, brak reakcji etc.
Bardzo dobry sklep, oferujący stałe wyprzedaże i outlet markowych butów dobrej jakości. Niestety, nie zawsze da się znaleźć odpowiedni rozmiar, ale Panie konsultantki są bardzo pomocne i kolejną wizytę w tym sklepie należy zaliczyć do udanych - mam super buty w dobrej cenie.
Atmosfera w tej restauracji jest naprawdę przyjemna i relaksująca. Bardzo fajne stylowe wnętrza, spokojna romantyczna muzyka. Szczególnie chcę pochwalić pracę kelnera, wielki takt, uprzejmość i życzliwość. Następnym razem zaproszę rodzinę.
Albo szef kuchni w ogóle nie zna umiaru, albo to takie lekceważenie klienta: pizza na tyle jest ostra, że nie da się jeść. Papryczki dodaje się TROSZKĘ!!!! A nie zabójczą ilość.
Galeria cały czas się rozwija, ale niestety, tempo jest niezadowalające. Są puste sale, stosunkowo mało ludzi. Cały czas powstają niby nowe sklepy i ja np. wolę kupować ciuchy czy obuwie tam, a nie gdzie indziej, ale i tak Galeria sprawia wrażenie jakby była na odludziu. W Nomi robić zakupy to duży problem (a to czegoś nie mają, a to nie ma pracowników), w Almie są bardzo wygórowane ceny. Kawiarnia Sowa, która w Gdańsku kwitnie, tu jest jakby totalnie zapomniana - bardzo skromny wybór ciast....
Podoba mi się to centrum handlowe, jest spora oferta marek odzieżowych, niestety, mało obuwniczych... Ale lubię odwiedzać Grycan i Bibliotekę. Na górze w restauracji można zorganizować spotkanie biznesowe.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.