Opinia użytkownika: Danziger
Dotycząca firmy: Booking.com
Treść opinii: Korzystałam z portalu od kilku lat, działanie było bez zarzutu, jeśli nie brać pod uwagę to, że na zdjęciach obiekty wyglądają dużo lepiej niż w rzeczywistości.Ostatnia rezerwacja to pomyłka i porażka. Musiałam zarezerwować dla klienta z Ukrainy na szybko i tanio. Zarezerwowałam, okazało się że oferty nie da się ani zmienić, ani wycofać. Myślałam że "hotel" pobierze kwotę dopiero po pojawieniu się. Klient nie przyjechał i nie skontaktował się. Ale najgorsze, że rezerwacja trwała zaledwie 3-4 godziny, od razu, jak się dowiedziałam, że klient nie przyjedzie, zaczęliśmy dzwonić do "hotelu". Pani odpowiedziała, że wszystko w porządku, że ona zgłasza kartę jako "nieważną", a my mamy poinformować Booking o wypadku losowym. Nawet to potwierdziliśmy dwa razy - dzwonił mąż. Natomiast już 8 marca hotel pobrał całą kwotę za wszystkie odwołane dni, a portalowi Booking.com twierdzi, że nie uprzedzaliśmy i dlatego cała kwota przepada. Booking.com wierzy hotelowi, co jest bardzo frustrujące, ponieważ to klienci utrzymują ten portal, a nie kwatery i nie hostele. Po tym wszystkim zdecydowanie odradzam korzystanie z portalu. Lepiej wyszukać nazwę hotelu i samemu wszystko uzgodnić, nie podając żadnych danych karty. Booking.com bezczelnie przekazuje te dane hotelom i hostelom i później nikt nie wie, na co wykorzysta te dane.