Byłem dzisiaj w Biedronce na ul.Drzewickiego.Muszę powiedzieć że miło się zaskoczyłem. Cała wizualizacja sklepu została zmieniona - nowe regały,całkiem inne ułożenie asortymentu - daje to naprawdę dobry efekt.No i załoga jakaś taka milsza.Cenowo nic się nie zmieniło, nadal ceny są bardzo przystępne.Minusem jaki zauważyłem to kolejka do kasy, troszeczkę zeszło zanim nadeszła moja kolej.Ale ogólne wrażenie na duuży plus.
Z konieczności odwiedziłem w niedzielę biedronkę na "Starym Mielcu". Na wejściu można zauważyć niedobory w towarze, ale idąc w głąb wygląda to już o wiele lepiej.Ceny?Ceny jak w każdej Biedronce uważam że są konkurencyjne.Obsługa miła i kompetentna.Moim zdaniem wiele się zmieniło w ostatnim czasie i to na plus, bo bywało zdecydowanie gorzej.Kolejka w kasie idzie na bieżąco.
Chciałem wziąć drobny kredyt gotówkowy. Mając wcześniej dobre zdanie na temat banku, rozczarowałem się i to na duży minus. Ogólnie placówka wyglądała na czystą i to niewątpliwa zaleta.Pani przedstawiła mi warunki i kwotę raty, chociaż nie było to zbyt tanio, zdecydowałem się.Gdy otrzymałem umowę Pani poinformowała mnie że tak niskie kwoty wypłacane są formie kart kredytowych i nie ma innej możliwości wzięcia tak małej pożyczki.Nie byłem zadowolony z takiej formy, ale potrzebowałem pieniędzy więc się zgodziłem. Nie dawało mi o spokoju, więc zadzwoniłem na infolinię do banku - tam otrzymałem odpowiedz że wszystko co mi Pani w wcześniej powiedziała na temat kredytu, że nie można - jest nie prawdą.Udałem się do Banku po raz drugi i delikatnie zwróciłem uwagę żę zostałem wprowadzony w błąd. Zamiast przyznać się do błędu zostałem "obsłużony" z łaską.Ojj...nie zbyt dobre wyniosłem wrażenie.
Szukam dobrego Tableta.Mając dzisiaj chwilkę czasu zaglądnąłem do sklepu RTV Euro-Agd.Już na wejściu "przywitały mnie" brudne szyby, i duże braki na półkach - nie wyglądało to ładnie.Obsługa nawet mnie nie zauważyła, - tzn. widziała mnie ale nikt nie podszedł.Mógłbym tak snuć się obojętny dla obsługi bez końca, aż wreszcie znalazłem to czego szukałem. Myślałem że może cena będzie tutaj pozytywnym akcentem, ale niestety taka jak wszędzie.
W Tesco można znaleźć praktycznie wszystko.Od bardzo tanich produktów po wyszukane.Często też zdarzają się ciekawe promocje.Panie kasjerki robią co mogą, aby obsługa przebiegała sprawnie. Niestety ale zdarzają się częste braki w asortymencie i nie robi to pozytywnego wrażenia.Generalnie fajne że można kupić praktycznie wszystko, na każdą kieszeń w czystym sklepie, ale minusem jest częsty brak produktów.
Fraca odwiedzam dość często.Sklep jest zadbany i czysty, produkty równiutko poukładane a Panie które tam pracują dbają o ciągłe zatowarowanie na półkach.Obsługa przy na kasach bardzo miła i pomocna.Cenowo to Frac nie należy do najtańszych, ale znajdziemy tam towary raczej ze średniej "półki cenowej", które kosztują. Posiadają bardzo dobry dział z wędlinami - tak naprawdę chodzę tam tylko po to.
W Auchan chciałem zrobić "większe" zakupy.Wejście do sklepu muszę powiedzieć dość czyste, na głównej alei w sklepie ładne i równe pryzmy z towarami promocyjnymi.Ceny również konkurencyjne.Eh..wszystko byłoby w najlepszym porządku gdybym nie poprosił Pani z obsługi,- a znaleźć kogoś to sztuka, aby zdjęła obraz leżący wysoko na regale. Na moją prośbę o pomoc nic nie odpowiedziała i jakby "za karę"poszła po drabinę.Jeden
Do Tesco na ulicy Ducha Św. udałem się przy okazji wizyty u znajomego.Już na samym początku sklep odstrasza - chodzi mi tutaj o nieład i wszechogarniające uczucie nieporządku.- towary bez cen,wymieszane, zdarzają się braki na półkach.Panie pracujące tam praktycznie nigdy nie zwracają uwagi na klientów a czynna jedna kasa "sprzyja" wydłużaniu się kolejki.Ubiór pracowników nie jest mocną stroną sklepu, widać że koszulki są dość mocno eksploatowane.Jedno co można powiedzieć na plus to że ceny są dość przystępne.
W niedzielę odwiedziłem Mc' Donalda w Rzeszowie w Millenium Hall.Zamówiłem 2 hamburgery, chcąc zapłacić pokazałem Pani kartę rabatową - niestety ale Pani w ogóle nie potrafiła sfinalizować transakcji, po czym poprosiła kierowniczkę zmiany, przez która zostałem upomniany że za późno pokazałem ową kartę, bo takie mają procedury - pytanie?Czy klient ma znać procedury wewnętrzne MC' Donalda?Jakby tego było mało na moje zamówienie musiałem czekać prawie 15 min.- organizacja moim zdaniem beznadziejna, wygląd też pozostawia wiele do życzenia - brud,kawałki jedzenia, śmieci - jednym słowem wielki CHAOS.A co do cen to uważam że dość przystępne i od czasu do czasu można sobie pozwolić na odwiedziny Mc/Donalda.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.