OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dziękujemy za zgłoszenie pozytywnej obserwacji na temat naszego marketu w Żywcu.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
Pracownicy zabiegani zajeci...
Pracownicy zabiegani zajeci swoimi sprawami ekspozycja towaru ok chociaz zdarza sie ze jest pusto na połkach, obsluga na kasach samoobslugowych malo sympatyczna
OBSŁUGA BARDZO MILA, SPRZEDAWCA POWITAŁ MNIE SERDECZNYM POWITANIEM , PRZERWAL SWOJE ZAJECIE I OBSERWOAL MNIE DYSKRETNIE PO PEWNYM CZASIE ZAPROPONOWAL SWOJA POMOC.BARDZO MILA OBSŁUGA PRZY KASIE
BEDAC NA ZAKUPACH W GALERII LIDER WSTAPIŁAM DO SKLEPU HOUSE. WITRYNA ZACHECA DO WEJSCIA;) ZOSTAŁAM ODRAZU ZAUWAZONA I POWITANA PRZEZ SPRZEDAWCE. UBRANIA BARDZO SCHLUDNIE WYEKSPONOWANE NA WIESZAKACH JAK I NA STOSACH.OBSŁUGA PRZY KASIE BARDZO MILA/
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.