Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Obsługa na wysokim poziomie, chcociaż brakuje większego zaangażowania typu :czy mogę w czymś pomóc, doradzić itp. Panie sprzedawczynie stoją przeważnie na końcu sklepu i rozmawiają przy czym jedna Pani jest przy kasie .
Jakość obsługi infolinii jest katastrofalna, poniżej krytyki. Pani dzwoniąca w sprawie przedłużenia umowy, była bardzo nachalna, nieuprzejma i zaborcza. Za wszelką cenę chciała wymusić przedłużenie umowy przez telefon twierdząc, że nie ma się nad czym zastanawiać i decyzję należy podjąć natychmiast.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.