AS

(3.58)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (19 z 19)

Po wejściu do...
Po wejściu do marketu zostałam przywitana przez kasjera. Od razu po przejściu na dzial z poscielą, podeszła do mnie Pani - szatynka, 160 cm wzrostu , w okularach i koku - nie miała identyfikatora i zapytała co mnie interesuje. Odpowiedizałam, ze szukam pościeli dla dziecka. Zostałam wypytana na jaki rozmiar z jakiej tkaniny i w jakie wzory. Zaprezentowała mi trzy różne - z flaneli, kory i bawełny. Powiedziała, ze flanela na tą porę roku najbardziej odpowiednia - 100% naturalna, oddycha i jest ciepła. Wzory bajkowe to tylko zaleta. Zaproponowała również prześcieradło, które pasuje i zaprosiła do kasy. Dostałam również gazetkę, gdzie były oferty jakie sa w promocji w tym okresie.

Klient_37167383

23.11.2018

Placówka

Jelenia Góra, Jana Pawła II 11

Nie zgadzam się (0)
17.09.2018 godz. 12:30...
17.09.2018 godz. 12:30 - 13:00Obsługa klienta w poszczególnych działach na bardzo dobrym poziome, pracownicy w równym stopniu wykazują zainteresowanie potrzebami klienta, odpowiadają na pytania, chętnie udzielają informacji, pomocy i wskazówek. Wskazują konkretny dział w którym można znaleźć poszukiwany przedmiot. Pracownica działu z farbami i akcesoriami do malowania kompetentna, udziela informacji dotyczącej poszczególnych produktów, wyłapuje błąd dotyczący chęci zmycia lakieru z parkietu za pomocą rozpuszczalnika i poleca produkt w zamierzonej skali cenowej produkt do usuwania starego lakieru z parkietu i nietoksyczną farbę szybkoschnącą w dobrej proporcji jakość - wydajność - cena. Obsługujaca kasierka miła, stara sie nadrobić niedociagnięcia związane z brakami prawidłowego ometkowania produktu, pyta czy wezwać pomoc celem wymiany. Przeprasza w imieniu sklepu.

Anna_6101

20.09.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Podjechałem do marketu...
Podjechałem do marketu Obi w Łodzi na ulicy Rokicińskiej, w celu rozmowy na temat zakupu paneli podłogowych do mieszkania. Na parkingu było czysto i były dostępne wózki. Pobrałem taki wózek i skierowałem się do wejścia. W markecie skierowałem się do działu gdzie znajdowały się panele podłogowe. Rozejrzałem się chwile po czym po kilku minutach podszedł do mnie pracownik. Przywitał mnie i zapytał czy w czymś pomóc. Zapytałem go o jakieś fajne panele do mieszkania w dobrej cenie i z dobrą jakością. Pan zapytał mnie w jakim kolorze jest miejsce w którym one będę montowane. Kiedy podałem mu kolory. Zaprowadził mnie do paneli w promocyjnej cenie i z wysoką ścieralnością. Sprzedawca wyglądał na bardzo profesjonalną osobę znającą swoje produkty oraz podejście do klienta. Byłem zadowolony z obsługi. Doradca dobrał mi do paneli odpowiedni podkład. Przy kasie zostałem powitany przez pracownika. Zaproponowano mi dodatkowo do zakupu baterie. Podziękowałem za propozycje. Kasjer poprosił o zapłatę. Zapłaciłem za panele, otrzymałem paragon. Na koniec Kasjer pożegnał mnie i podziękował za zakup. Obsługa w tym sklepie był miła.

zarejestrowany-uzytkownik

20.03.2018

Placówka

Łódź, Rokicińska 192

Nie zgadzam się (0)
Wykańczam dom i...
Wykańczam dom i często jestem w klientem w Castoramie w Słupsku. Obsługa jest na wysokim poziomie. Pracownicy są kompetentni. Ja jako laik zadaję często dziwne pytania,pracownicy cierpliwie i chętnie udzielają wyczerpującej odpowiedzi. Podpowiadają różne techniczne rozwiązania, podpowiadają jakich materiałów można użyć, pokazują nowości.

Magdalena_3747

17.01.2018

Placówka

Słupsk, Hubalczyków 2

Nie zgadzam się (0)
Leroy MerlinSklep, w...
Leroy MerlinSklep, w którym ciężko jest uzyskać jednoznaczną poradę, czy informację od pracowników. Dodatkowo problematyczny jest brak informacji o planowanych zmianach kompozycji. W takich dniach wszyscy pracownicy próbują zorganizować nowy układ w sklepie i ciężko dokonać jakichkolwiek zakupów.

Natalia_1316

05.01.2018

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Pani pracująca w...
Pani pracująca w charakterze obsługi klienta nie miała pojęcia o perfumach, o marce , o zapachu. Nie umiałą również pwiedzoeć czy może na sklepie maja tester do tego konkretnego zapachu. Nie umiała nic pwiedzec na ten temat nawet czy to jest zapach meski lub damski. Nie przejęła sie zbytnio tym że nie potrafi pomóć. Nawet nie pofatygowała się do kogoś innego z obsługi aby się dowiedzieć.

Aleksandra_1959

27.11.2017

Placówka

Nowy Targ, Królowej Jadwigi 17

Nie zgadzam się (0)
Wszystko super, obsługa...
Wszystko super, obsługa pomocna a asortyment intersujący

Bella_3

15.05.2017

Placówka

Mrówka, Grodkowska 46a

Nie zgadzam się (0)
Zakupy bez uwag....
Zakupy bez uwag. Personel dobrze zorientowany w asortymencie.

Marta_2398

09.01.2017

Placówka

Gdańsk, Szczęśliwa 7

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na wysokim...
Obsługa na wysokim poziomie. Pracownicy chętnie odpowiadają na pytania i wskazują ich lokalizację .Przy natłoku otwierają kolejne kasy . Miło i sprawnie robi się zakupy.

Przemysław_762

20.04.2016

Placówka

Wągrowiec, Kasprowicza 54

Nie zgadzam się (0)
Nie mam ogólnie...
Nie mam ogólnie zastrzeżeń. Obsługa miła, duży wybór towarów, które łatwo znaleźć w przeciwieństwie do innych sklepów budowlanych, umiarkowane ceny. Ponadto fachowa obsługa, traktują klienta jak człowieka. Zrobiłem w tym sklepie wiele dużych zakupów budowlanych, jestem zadowolony.

zalogowany_użytkownik

06.02.2016

Placówka

Lubliniec, oleska 18

Nie zgadzam się (0)
Obsługa firmy bardzo...
Obsługa firmy bardzo słaba pracownicy poszczególnych działów zwiedzają cały sklep natomiast klient stoi i czeka jak łaskawie ktoś do niego się pofatyguje. Co więcej trzeba szukać danego pracownika odpowiedzialnego za dany dział ogólne panuje wielkie rozluźnienie nikt nic nie wie nikt się nie interesuje.

strzalka3

04.10.2014

Placówka

Zduńska Wola, ul. Sieradzka 66

Nie zgadzam się (0)
Market budowlany Leroy...
Market budowlany Leroy Merlin zawsze w nienagannym porządku. Towar ułożony tematycznie, obsługa miła i rzetelna jednakże nieco powoli zmniejsza się kolejka do punktu doradczego choćby np. na stoisku płytek ceramicznych. Może należało by zwiększyć liczbę personelu?

Ewa_1667

04.08.2014

Placówka

Świdnica, Sikorskiego 22

Nie zgadzam się (0)
Niestety na obsługę...
Niestety na obsługę czeka się dosyć długo, a samodzielne znalezienie sprzedawcy działu w tak dużym markecie zajmuje średnio 15 minut! Na szczęście większość pracowników (jak się już ich znajdzie) jest kompetentna i pomocna.

Anna_5188

12.05.2014

Placówka

Jelenia Góra, Jana Pawła II 11

Nie zgadzam się (0)
Personel pracujący w...
Personel pracujący w sklepie jest bez wyjątków uprzejmy i pomocny. Pracownicy znają się na nazewnictwie oraz przeznaczeniu danego produktu np. farb. Służą pomocą i radą, nawet wtedy kiedy obsługują pozostałych klientów. Gdy klienci przez dłuższą chwilę zastanawiają się nad produktem personel proponuje swoją pomoc. Oferta sklepu jest szeroka, sklep dobrze wyposażony we wszelkiego rodzaju produkty. Nie dysponuje jednak możliwością zamówienia konkretnego produktu, nie będącego w danej chwili na wyposażeniu lub w magazynie. Wszystkie produkty znajdują się w dogodnych miejscach dla klientów, co poprawia łatwość przeglądania oferty sklepu.Duża liczba kas (5) usprawnia pracę sklepu, nie tworząc zbędnych kolejek i nadmiernej straty czasu przez klientów. Sklep pomimo swojej dużej powierzchni jest utrzymany w czystości, nawet w miejscach trudno dostępnych. Duży parking pozwala na swobodne parkowanie pojazdów samochodowych, jak i ciężarowych.Godziny pracy sklepu (pon.-sob 8-20, niedz 9-17) umożliwiają zakupy nawet najbardziej zapracowanym.Ceny artykułów są przystępne i konkurencyjne.

zarejestrowany-uzytkownik

09.04.2014

Placówka

Zawiercie, ŻABIA 39

Nie zgadzam się (0)
Praktiker. Chciałam kupić...
Praktiker. Chciałam kupić tapetę, uzyskałam szybką pomoc i dodatkowe informacje o rodzaju kleju, jakości tapety.

Justyna_1490

21.11.2013

Placówka

Grudziądz, Konarskiego 47

Nie zgadzam się (0)
Bardzo trudno znaleźć...
Bardzo trudno znaleźć pracownika działu w celu uzyskania porady nt. optymalnego wyboru towaru

Jan_200

20.09.2013

Placówka

Cieszyn, Liburnia 10

Nie zgadzam się (0)
Hurtownia ta znajduje...
Hurtownia ta znajduje się w małej miejscowości koło Strzelina mimo tego widziałam tam bardzo dużo klientów, sam wystrój hurtowni śliczny wykorzystanie własnych produktów do pokazania klientom z czym tak na prawdę mają do czynienia genialne. Tynki, farby, kokos, teraston, żywica dekoracyjna świetny pomysł na ożywienie wnętrz, nie wszędzie widywałam tak bogaty asortyment, obsługa genialna, bardzo miła atmosfera.

zalogowany_użytkownik

26.08.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa, jednak...
Miła obsługa, jednak trudno dostępna. Nie można znaleźć pracownika danego działu, a pracownicy z sąsiednich działów nie są zorientowani gdzie można znaleźć dany towar u kolegi obok.

Agnieszka_3542

08.05.2013

Placówka

Koszalin, Paderewskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Potrzebowałam kłódki do...
Potrzebowałam kłódki do szafki w pracy. Nie miałam zbytnio czasu,żeby szukać sklepu. Ktoś podpowiedział, żebym zajrzała do Asa na ulicy Wolności. Prawdę mówiąc jeszcze nigdy tam nie byłam. Sklep mieści się na piętrze. Prowadzą tam dość wysokie i trochę niewygodne schodki. Pomieszczenie jest małe ale jak się okazało dobrze zaopatrzone. Można tu kupić różne artykuły metalowe i elektryczne. Jest duży wybór lamp.Na półkach zauważyłam także farby i lakiery. Były także jakieś narzędzia. Artykuły poustawiane były na pólkach. Może troch chaotycznie. Cen także nie było widać. Najlepiej o wszystko pytać kogoś z pracowników. A ci są bardzo mili i chętnie odpowiadają na pytania. Kłódkę oczywiście kupiłam i zapłaciłam dosłownie "parę groszy". Za taką sama płaciłam na Osiedlu o wiele więcej. Taki sklepik jest tu potrzebny.

EGO;)

07.12.2010

Placówka

Mielec, Wolności

Nie zgadzam się (1)

AS

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż AS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Po wejściu do...
Po wejściu do marketu zostałam przywitana przez kasjera. Od razu po przejściu na dzial z poscielą, podeszła do mnie Pani - szatynka, 160 cm wzrostu , w okularach i koku - nie miała identyfikatora i zapytała co mnie interesuje. Odpowiedizałam, ze szukam pościeli dla dziecka. Zostałam wypytana na jaki rozmiar z jakiej tkaniny i w jakie wzory. Zaprezentowała mi trzy różne - z flaneli, kory i bawełny. Powiedziała, ze flanela na tą porę roku najbardziej odpowiednia - 100% naturalna, oddycha i jest ciepła. Wzory bajkowe to tylko zaleta. Zaproponowała również prześcieradło, które pasuje i zaprosiła do kasy. Dostałam również gazetkę, gdzie były oferty jakie sa w promocji w tym okresie.