Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. bez zastrzeżeń Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Pociągi często mają inne oznaczenie (nr peronu, nr pociągu) na bilecie zakupionym przez internet, informacji podanej na tablicy oraz na papierowym rozkładzie jazdy dostępnym na stacjach. Raz brakowało nr wagonu, który miałam wydrukowany na bilecie. Zdarza się, że konduktorzy nie potrafią lub nie chcą udzielić odpowiednich informacji i wskazówek. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Często w pociągach tej firmy klimatyzacja jest ustawiona na najwyższą moc i pasażerowie zwyczajnie marzną. Nie zawsze też konsultant obsługujący infolinię potrafi udzielić wyczerpujących informacji na temat opóźnienia pociągu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Korzystam z tej apteki regularnie choć zapewne są miejsca gdzie można kupić leki taniej. Ja jednakże lubię profesjonalne podejście farmaceutek tam pracujących. Zawsze są niezmiernie miłe i potrafią udzielić wyczerpujących informacji. Chętnie pomagają w wyborze lub zamawiają produkt, który obecnie jest niedostępny. Nie odnosi się wrażenia pośpiechu i nerwowości. Przemiła i fachowa obsługa oraz nieskazitelny wygląd apteki są olbrzymim plusem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.