Opinie użytkownika (9)

Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Beata_1358

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Beata_1358

22.12.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Beata_1358

22.12.2017

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Beata_1358

22.12.2017

Proama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Beata_1358

22.12.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Beata_1358

21.12.2017

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Świetnie.
Świetnie.

Beata_1358

21.12.2017

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Beata_1358

21.12.2017

BLISKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kontak z infolinią...
Kontak z infolinią w celu uzyskania informacji na temat wygaśniętej już umowy OC z 2015roku. Połączenie z konsultantem po wysłuchaniu wskazówek automatycznej sekretarki nastąpił po upływie około 20s. Konsultant przedstawił się i zweryfikował mnie jako klienta, zadając konkretne pytania. Po wysłuchaniu mojego problemu, szybko i zwięźle wyjaśnił sytuację. Wyjaśnienie było satysfakcjonujące i dla mnie zrozumiałe. Poprosiłam o przesłanie kopii umowy OC na maila, co konsultant obiecał wykonać po zweryfikowaniu adresu mailowego. Po zakończeniu rozmowy konsultant zapytał czy może mi jeszcze w czymś pomóc? Odpowiedziałam "nie" i konsultant pożegnał się ze mna życząc mi miłego dnia. Dosłownie dwie minuty później, na skrzynce mailowej miałam dokument, który był mi niezbędny do załatwienia sprawy. Kontakt z infolinią Link 4 oceniam na szybki i skuteczny.

Beata_1358

26.10.2017

Link4

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi