Opinia użytkownika: Beata_1358
Dotycząca firmy: Link4
Treść opinii: Kontak z infolinią w celu uzyskania informacji na temat wygaśniętej już umowy OC z 2015roku. Połączenie z konsultantem po wysłuchaniu wskazówek automatycznej sekretarki nastąpił po upływie około 20s. Konsultant przedstawił się i zweryfikował mnie jako klienta, zadając konkretne pytania. Po wysłuchaniu mojego problemu, szybko i zwięźle wyjaśnił sytuację. Wyjaśnienie było satysfakcjonujące i dla mnie zrozumiałe. Poprosiłam o przesłanie kopii umowy OC na maila, co konsultant obiecał wykonać po zweryfikowaniu adresu mailowego. Po zakończeniu rozmowy konsultant zapytał czy może mi jeszcze w czymś pomóc? Odpowiedziałam "nie" i konsultant pożegnał się ze mna życząc mi miłego dnia. Dosłownie dwie minuty później, na skrzynce mailowej miałam dokument, który był mi niezbędny do załatwienia sprawy. Kontakt z infolinią Link 4 oceniam na szybki i skuteczny.