Bardzo dobrze. Źle oznaczone wagony, trudno powiedzieć, który jest klasy 1, a który 2. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Świetnie. Problemy z opóźnieniami. Pociągi często spóźniają się. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Restauracja Grill znajdująca się pod Rondem Czterdziestolatka w Warszawie jest bardzo czysta, co stanowi jeden z największych jej atutów. Porządek panuje zarówno w części dla klientów jak i za barem. Po podejściu do kasy okazało się jednak, że obsługa nie do końca wie, co może proponować klientowi, a gdy złożyłam zamówienie panie dyskutowały o tym, o co może mi chodzić (wybierały między dwiema propozycjami). Żadna z pań nie wpadła na pomysł by zapytać mnie o zdanie w tej kwestii. Ostatecznie kasjerka stwierdziła, że wie o co chodzi, nabiła na kasę odpowiednie informacje (po długim szukaniu jak to zrobić) i wydała numerek. Zamówiłam posiłek "na wynos". Po kilku minutach oczekiwania podeszła do mnie pani, która zapytała, o które zamówienie mi chodziło. Kiedy wskazałam, która to pozycja w menu, pani przeprosiła i udała się przygotowywać jedzenie. W tym czasie zarówno pani jak i kasjerka porozumiały się, że popełniono błąd, chciałam tańszą pozycję, została mi nabita droższa. (działo się to na moich oczach, słyszałam wszystko ze względu na to, że byłam jedyną klientką o tej porze (18). Żadna z pań nie zaproponowała mi zwrotu różnicy. Posiłek był przygotowany z zachowaniem zasad higieny, na moich oczach. Zamiast "na wynos" dostałam jedzenie na miejscu. Okazało się, że kanapka jest bardzo tłusta - tłuszcz wyciekał o ogromnych ilościach z bułki, i nie było innego smaku, poza tłuszczem właśnie. Z tego względu tylko "na oko" można ocenić co znajdowało się w kanapce.
Po wejściu do sklepu można zauważyć przy bramkach ochroniarza, który chętnie udziela informacji oraz oznacza, czy klient wszedł z zakupami. Był on uprzejmy i kulturalny. Koszyki w sklepie były dość mocno zabrudzone, stąd miałam problem ze znalezieniem jednego w miarę czystego. Także wózki (do umieszczenia na nich koszyków) były w złym stanie: brudne lub sprawiające problemy z obsługa. Na półkach panuje porządek, nie zauważyłam braków w towarach. Warzywa świeże. Podłoga była akurat w trakcie sprzątania. W dziale mrożonek unosił się nieprzyjemny zapach. Jedna z zamrażalek nie działała, wylewała się spod niej woda. W pozostałych działach problemy z cenami: trudno znaleźć informację o cenie danego towaru. W boksach z promocjami (książki, filmy itp.) panował chaos i bałagan. Jeden ze sprawdzanych czytników cen nie działał, jeden był zabrudzony. Pracownicy ubrani schludnie i zgodnie ze standardami. Przy kasach panował porządek. Obsługa kas samoobsługowych, z których skorzystałam uprzejma, ubrana schludna, szybko reagująca na ewentualne problemy z obsługą kas. Poza kasami samoobsługowymi niewielka ilość otwartych kas generowała kolejki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.