Opinie użytkownika (7)

Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1281

30.08.2016

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1281

30.08.2016

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1281

27.07.2016

PSB Mrówka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Źle...
Bardzo dobrze. Źle oznaczone wagony, trudno powiedzieć, który jest klasy 1, a który 2. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1281

27.07.2016

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Problemy z...
Świetnie. Problemy z opóźnieniami. Pociągi często spóźniają się. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1281

27.07.2016

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Restauracja Grill znajdująca...
Restauracja Grill znajdująca się pod Rondem Czterdziestolatka w Warszawie jest bardzo czysta, co stanowi jeden z największych jej atutów. Porządek panuje zarówno w części dla klientów jak i za barem. Po podejściu do kasy okazało się jednak, że obsługa nie do końca wie, co może proponować klientowi, a gdy złożyłam zamówienie panie dyskutowały o tym, o co może mi chodzić (wybierały między dwiema propozycjami). Żadna z pań nie wpadła na pomysł by zapytać mnie o zdanie w tej kwestii. Ostatecznie kasjerka stwierdziła, że wie o co chodzi, nabiła na kasę odpowiednie informacje (po długim szukaniu jak to zrobić) i wydała numerek. Zamówiłam posiłek "na wynos". Po kilku minutach oczekiwania podeszła do mnie pani, która zapytała, o które zamówienie mi chodziło. Kiedy wskazałam, która to pozycja w menu, pani przeprosiła i udała się przygotowywać jedzenie. W tym czasie zarówno pani jak i kasjerka porozumiały się, że popełniono błąd, chciałam tańszą pozycję, została mi nabita droższa. (działo się to na moich oczach, słyszałam wszystko ze względu na to, że byłam jedyną klientką o tej porze (18). Żadna z pań nie zaproponowała mi zwrotu różnicy. Posiłek był przygotowany z zachowaniem zasad higieny, na moich oczach. Zamiast "na wynos" dostałam jedzenie na miejscu. Okazało się, że kanapka jest bardzo tłusta - tłuszcz wyciekał o ogromnych ilościach z bułki, i nie było innego smaku, poza tłuszczem właśnie. Z tego względu tylko "na oko" można ocenić co znajdowało się w kanapce.

Beata_1281

29.06.2016

GRILL

Placówka

Warszawa, Galeria pod Rondem Czterdziestolatka L11

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu można zauważyć przy bramkach ochroniarza, który chętnie udziela informacji oraz oznacza, czy klient wszedł z zakupami. Był on uprzejmy i kulturalny. Koszyki w sklepie były dość mocno zabrudzone, stąd miałam problem ze znalezieniem jednego w miarę czystego. Także wózki (do umieszczenia na nich koszyków) były w złym stanie: brudne lub sprawiające problemy z obsługa. Na półkach panuje porządek, nie zauważyłam braków w towarach. Warzywa świeże. Podłoga była akurat w trakcie sprzątania. W dziale mrożonek unosił się nieprzyjemny zapach. Jedna z zamrażalek nie działała, wylewała się spod niej woda. W pozostałych działach problemy z cenami: trudno znaleźć informację o cenie danego towaru. W boksach z promocjami (książki, filmy itp.) panował chaos i bałagan. Jeden ze sprawdzanych czytników cen nie działał, jeden był zabrudzony. Pracownicy ubrani schludnie i zgodnie ze standardami. Przy kasach panował porządek. Obsługa kas samoobsługowych, z których skorzystałam uprzejma, ubrana schludna, szybko reagująca na ewentualne problemy z obsługą kas. Poza kasami samoobsługowymi niewielka ilość otwartych kas generowała kolejki.

Beata_1281

04.08.2015

Tesco

Placówka

Warszawa, al. KEN 14

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi