Opinia użytkownika: Beata_1281
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Po wejściu do sklepu można zauważyć przy bramkach ochroniarza, który chętnie udziela informacji oraz oznacza, czy klient wszedł z zakupami. Był on uprzejmy i kulturalny. Koszyki w sklepie były dość mocno zabrudzone, stąd miałam problem ze znalezieniem jednego w miarę czystego. Także wózki (do umieszczenia na nich koszyków) były w złym stanie: brudne lub sprawiające problemy z obsługa. Na półkach panuje porządek, nie zauważyłam braków w towarach. Warzywa świeże. Podłoga była akurat w trakcie sprzątania. W dziale mrożonek unosił się nieprzyjemny zapach. Jedna z zamrażalek nie działała, wylewała się spod niej woda. W pozostałych działach problemy z cenami: trudno znaleźć informację o cenie danego towaru. W boksach z promocjami (książki, filmy itp.) panował chaos i bałagan. Jeden ze sprawdzanych czytników cen nie działał, jeden był zabrudzony. Pracownicy ubrani schludnie i zgodnie ze standardami. Przy kasach panował porządek. Obsługa kas samoobsługowych, z których skorzystałam uprzejma, ubrana schludna, szybko reagująca na ewentualne problemy z obsługą kas. Poza kasami samoobsługowymi niewielka ilość otwartych kas generowała kolejki.