Opinia użytkownika: Beata_1281
Dotycząca firmy: GRILL
Treść opinii: Restauracja Grill znajdująca się pod Rondem Czterdziestolatka w Warszawie jest bardzo czysta, co stanowi jeden z największych jej atutów. Porządek panuje zarówno w części dla klientów jak i za barem. Po podejściu do kasy okazało się jednak, że obsługa nie do końca wie, co może proponować klientowi, a gdy złożyłam zamówienie panie dyskutowały o tym, o co może mi chodzić (wybierały między dwiema propozycjami). Żadna z pań nie wpadła na pomysł by zapytać mnie o zdanie w tej kwestii. Ostatecznie kasjerka stwierdziła, że wie o co chodzi, nabiła na kasę odpowiednie informacje (po długim szukaniu jak to zrobić) i wydała numerek. Zamówiłam posiłek "na wynos". Po kilku minutach oczekiwania podeszła do mnie pani, która zapytała, o które zamówienie mi chodziło. Kiedy wskazałam, która to pozycja w menu, pani przeprosiła i udała się przygotowywać jedzenie. W tym czasie zarówno pani jak i kasjerka porozumiały się, że popełniono błąd, chciałam tańszą pozycję, została mi nabita droższa. (działo się to na moich oczach, słyszałam wszystko ze względu na to, że byłam jedyną klientką o tej porze (18). Żadna z pań nie zaproponowała mi zwrotu różnicy. Posiłek był przygotowany z zachowaniem zasad higieny, na moich oczach. Zamiast "na wynos" dostałam jedzenie na miejscu. Okazało się, że kanapka jest bardzo tłusta - tłuszcz wyciekał o ogromnych ilościach z bułki, i nie było innego smaku, poza tłuszczem właśnie. Z tego względu tylko "na oko" można ocenić co znajdowało się w kanapce.