Od kilku miesięcy jestem użytkownikiem służbowego samochodu, który posiada pakiet ubezpieczeń w Ergo Hestia. Kilka tygodni temu miałem pierwszy raz kontakt z tym ubezpieczycielem, gdyż likwidowałem szkodę z tytułu AC. Podczas zgłoszenia na infolinię bardzo miła konsultantka o wszystko mnie wypytała i poinformowała jakie będą dalsze etapy likwidacji szkody. Na drugi dzień skontaktował się ze mną likwidator i umówiłem się na kolejny dzień na oględziny. Wszystko przebiegło szybko i sprawnie w bardzo miłej atmosferze. Jeśli chodzi o terminowość wypłaty odszkodowania wypowiedzieć się nie mogę, gdyż transakcja załatwiana była bezgotówkowo między salonem a ubezpieczycielem. Jednak ja osobiście jestem bardzo zadowolony ze współpracy z Ergo Hestia.
Przez wiele lat byłem klientem MTU. Nasza współpraca na chwilę obecną się zakończyła jednak nie ze względu na niezadowolenie, lecz ze względu, iż zdecydowałem się sprzedać auto. Nowy właściciel za moją namową postanowił kontynuować polisę ubezpieczeniową właśnie w MTU. Zdecydowanie najniższe ceny na rynku, a to w kwestii ubezpieczeń samochodowych jest jednak najważniejsze. Przez okres użytkowania auta dwa razy likwidowałem szkodę i nie miałem z tych najmniejszych problemów. Wszystko realizowane w terminie, żadnych problemów przy zgłaszaniu szkody, przy wypłacie odszkodowania. Polecam tego ubezpieczyciela.
Dzięki uprzejmości znajomego, który pożyczył mi kartę mogłem wypróbować zakupy w halach cash&carry. Owszem ceny na większość produktów są takie, których nie spotka się w zwykłych sklepach jednak klimat zakupów jest tam zupełnie nie dla mnie. Wszyscy oprócz mnie robili zakupy hurtowe. Na hali panuje bałagan, przez który zupełnie nie można się odnaleźć. Pracownicy jeżdżą wózkami paletowymi między poruszającymi się klientami. Proces obsługi przy kasie trwał bardzo długo. Na koniec zostałem skontrolowany czy to co znajduje się na fakturze mam faktycznie w wózku. Mimo korzystnych cen nie będę robił więcej zakupów w tej hurtowni.
Udałem się wczoraj na otwarcie sklepu Jysk w Lesznie. Kilka dni wcześniej dostałem do domu gazetkę w raz z kuponem rabatowym. Naturalnie upatrzyłem sobie kilka potrzebnych rzeczy w promocyjnych cenach. Ludzi od samego rana bardzo dużo. Sklep Jysk w Lesznie nie jest jakiś wielkich rozmiarów, ale naprawdę wygodnie się po nim porusza. Asortyment jest spory. Znalazłem wszystkie zaplanowane przedmioty. Pracownicy mili i uśmiechnięci, witają klientów od razu po wejściu do sklepu. Ciesze się, że Jysk powstał w końcu w Lesznie. Na pewno będę go odwiedzał regularnie.
Udałem się do oddziału w Nowym Tomyślu w celu uzyskania informacji w jaki sposób mógłbym ulokować swoje oszczędności. Szczerz mówiąc placówka ta w ogóle nie przypominała banku. Bardzo mały lokal wielkości sklepu warzywniczego nie wygląda poważnie jak na instytucje jaką jest bank. Dwa biurka to zdecydowanie za mało. Pracownicy owszem, mili i uprzejmi, ale nie jestem przekonany czy w takiej placówce chciałbym zawrzeć jakąkolwiek umowę i powierzyć w niej swoje pieniądze.
W celu uzyskania informacji na temat internetu mobilnego udałem się dziś do salonu T-Mobile. Od samego wejścia do salonu rzuca się w oczy czystość i porządek jaki panuje wewnątrz. Po chwili oczekiwania zostałem zauważony przez przemiłą pracownicę, która szybko się mną zainteresowała i z przejęciem tłumaczyła wszystkie tajniki oferty. Nie obyło się bez prezentacji laptopa czy netbooka. Na koniec rozmowy otrzymałem stos folderów i ulotek z informacjami jakie pracownica mi przekazała. Z uśmiechem na ustach zostałem pożegnany i zaproszony na ponowną wizytę. W takiej atmosferze i warunkach aż chce się kupować.
Dziś jadąc do pracy tankowałem auto na stacji Orlen w Kościanie. Niby stacja znajduje się już w mieście to widać ją z daleka i jest do niej bezproblemowy dojazd. Stacja należy do dużych, z wieloma dystrybutorami dzięki czemu ogrom klientów, którzy zawsze są na stacji obsługiwany jest na bieżąco i nie ma wielkich kolejek. Przy dystrybutorze z gazem zawsze znajduje się pracownik, który służy pomocą. Wygląd sklepu stoi na bardzo dobrym poziomie. Na półkach panuje porządek, wszystkie produkty są odpowiednio poukładane, regały w całości zatowarowane. Obsługa jak przystało na stacje Orlen jest wzorowa.
Od dłuższego czasu planuję zagraniczne wakacje. Podczas ostatniej wizyty w Galerii Leszno odwiedziłem biuro podróży TUI i celu uzyskania informacji na temat jak najlepszej oferty. Jeszcze do końca nie jestem zdecydowany do jakiego kraju się wybierzemy, jednak przyznam szczerze, że po wizycie w biurze mam jeszcze większy dylemat. Oczywiście w pozytywnym sensie tego słowa znaczeniu. Pracownik przedstawił mnóstwo interesujących ofert, plusy i minusy każdego hotelu czy atrakcje, które warto odwiedzić w danym kraju. Na koniec rozmowy otrzymałem kilka katalogów, żeby ze spokojem się ze wszystkimi zapoznać. Pracownik był bardzo przyjazny i miły, pożartował ale i przedstawił dużo konkretów odnośnie oferty.
Dziś będąc w pracy zdecydowałem się na zakupy w Chacie Polskiej we Lwówku. Sklep z zewnątrz nie prezentuje się zbyt okazale, na szybach poprzyklejane kartki z ofertą promocyjną. Jednak po wejściu do sklepu wszystko wygląda zupełnie inaczej. Duża przestrzeń, szeroki asortyment, miła obsługa pozytywnie zaskakują. W sklepie można kupić świeże owoce i warzywa, świeże pieczywo oraz wędliny i mięso. Pracownica przy kasie z uśmiechem na ustach wita kolejnego podchodzącego do kasy klienta.
Udaliśmy się do sklepu CCC w celu wyboru i zakupu butów. Powierzchnia sklepu była dość duża, a co za tym idzie naprawdę było z czego wybierać. Moja dziewczyna zdecydowała się przymierzyć jedną parę butów, jednak nie mogliśmy znaleźć drugiego od pary. Zapytaliśmy więc panią z obsługi, która zareagowała natychmiastowo i bardzo zaangażowała się w pomoc nam. Po kilku minutach but się odnalazł po czym zdecydowaliśmy się zakupić te buty.
Nie tak dawno pisałem jak najbardziej pozytywną opinię o salonie Stradivarius w Lesznie, jednak po piątkowej wizycie z moją dziewczyną obydwoje stwierdziliśmy, że nigdy więcej tego salonu nie odwiedzimy. Podczas kiedy dziewczyna weszła do przymierzalni przymierzać buty zapanował istny cyrk. Zaczęto nam sprawdzać siatki z zakupami z innych sklepów, zaczęto wypytywać dziewczynę o imię, zapisano je na tablicy przy przymierzalni. Mieliśmy wrażenie, że zaraz zapytają o rozmiar biustonosza. Może i jest to próba nawiązania jakiegoś bliższego kontaktu, ale nie tędy droga. Nigdy już nie odwiedzimy tego sklepu.
Praktycznie przy każdej okazji wizycie w Galerii Leszno odwiedzam sklep Deichamnn. Podoba mi się wystrój tego sklepu, jego przejrzystość, a synek świetnie bawi się w kąciku dla dzieci. Z każdego rodzaju obuwia sklep posiada szeroki wybór i asortyment. Podoba mi się, iż w sklepie są dostępne markowe buty sportowe w korzystnych cenach. Do tego torby, walizki czy plecaki, także nie jest to typowo sklep obuwniczy. Jeśli chodzi o salon w Lesznie to uważam, że jest w nim zbyt mała liczba pracowników, która w natłoku klientów nie do końca sobie radzi.
Leszczyński Akwawit to już niestety nie to samo co kilka lat temu. Najwyższa jakość i niepowtarzalność ściągała do Leszna ludzi z całego województwa i nie tylko. Poziom usług i jakość niestety strasznie podupadła. Panie siedzące w okienkach i wydające kluczyki strasznie niesympatycznie. Sprawiają wrażenie jakoby siedziały tam za karę. W szatniach panuje brud i nieporządek. Na hali basenowej woda już nie zawsze jest czysta i świeża. Sprzęt sprawia wrażenie, który dawno nie był odnawiany i konserwowany. Poziom cen niewspółmierny do jakości. Szkoda, bo kiedyś Akwawit to było naprawdę 'coś'.
Upatrzyłem sobie kilka konkretnych produktów z gazetki i udałem się do pobliskiego Kościana na zakupy. Naturalnie Jysk w Kościanie nie jest takich rozmiarów jak w dużych miastach. Mimo wszystko sklep poza rozmiarami niczym się nie różni od tych największych. Promocje te same, ceny te same i co najważniejsze asortyment ten sam. Bałem się, że nie będzie wszystkich produktów, które planowałem zakupić, a tu miłe zaskoczenie. Pracownicy mili, pomocni.
Wracając do domu zatankował dziś na stacji BP. Spowodowane było to tym, że na stacji panowała kompletna pustka, a to wiązało się z szybkim załatwieniem sprawy. Po podjeździe do dystrybutora pracownik od razu wyszedł mi pomóc. Udałem się do środka w celu zapłacenia za paliwo i zaskoczył mnie duży rozmiar sklepu, gdzie był szeroki asortyment produktów spożywczych i motoryzacyjnych. Kasjer był miły i przyjemny. Zapytał o uczestnictwo w programie Payback i życzył miłego wieczoru. Bardzo przyjemna stacja.
W jeden z wolnych weekendów udaliśmy się z dziewczyną do zachwalanego przez wszystkich Wrocławskiego Parku Wodnego. Stojąc w długiej kolejce zastanawialiśmy się ilu godzinny bilet wykupić. Zdecydowaliśmy się na pobyt trzy godzinny. Z perspektywy czas po dwóch godzinach już się nudziliśmy. Skorzystaliśmy ze wszystkich atrakcji. Bardzo podobała nam się dzika rzeka i możliwość wypływania na zewnątrz. Niestety pod gołym niebem nie dało się dużej wytrzymać, gdyż nie było zbyt ciepło. Na basenie czuliśmy się bezpiecznie, gdyż na każdym kroku byli ratownicy. Na pewno wybierzemy się tam ponownie kiedy będzie gorąco, gdyż wtedy z całą pewnością można spędzić tam cały dzień.
Wracając z pracy postanowiłem wstąpić do salonu T-mobile w celu uzyskania informacji o ofercie laptopa z internetem mobilnym, który zamierzam w najbliższym czasie nabyć. Pracownik przy wejściu od razu u uśmiechem na twarzy mnie powitał i zapytał w czym może pomóc. Zapraszając do biurka od razu zaczął prezentować warunki oferty. Zaprezentowano mi również dwa modele laptopa, które mogę wybrać w ofercie, dzięki czemu mogłem zapoznać się namacalnie z interesującym mnie sprzętem. Na koniec rozmowy pracownik wręczył kilka ulotek, wizytówkę do siebie i podziękował za wizytę. Zdecydowanie zabrakło mi prezentacji jak ten Internet mobilny sprawuje się właśnie na tym komputerze, a to jest przecież najważniejsze.
Szukając odpowiedniej zabawki dla chrześniaka udałem się do Smyk-a, gdyż słyszałem wiele pozytywnych opinii na temat tego sklep, dodatkowo sieć jest bardzo znana i mieści się praktycznie w każdej galerii handlowej. Wybór ogromny. Przez moment poczułem się sam jak dziecko i miałem ochotę chwycić do ręki nie jedną zabawkę. Przeszedłem kilka razy wszystkie alejki w sklepie, gdyż długo nie mogłem się zdecydować. Po pewnym czasie podeszła do mnie pracownica i zapytała czy może w czymś pomóc. Pracownica doradziła mi odpowiednią zabawkę dla dziecka w wieku 2 lat i zdecydowałem się na jej zakup. Dodatkowym plusem jest, iż w sklepie można zbierać punkty Payback.
Robiąc zakupy w Tesco skorzystałem za znajdującej się tam apteki Maxfarm i zakupiłem potrzebne krople do nosa. Jak dotąd nie wiedziałem o istnieniu tej apteki. Jest to jedna z niewielu aptek samoobsługowych. Apteka wygląda bardzo ładnie i nowocześnie. Wszystkie leki są dostępne na wyciągnięcie ręki, można chwycić i poczytać. Obsługa jest niesłychanie miła, kompetentna i co najważniejsze pomocna. Rzeczą, która najbardziej mnie zaskoczyła jest poziom cen. Jest to zdecydowane najtańsza apteka w Lesznie. Od wczorajszej wizyty wiem gdzie mam kupować leki aby nie przepłacać. Do zakupów otrzymałem również miły upominek, a wcale nie zrobiłem zakupów na dużą kwotę. Polecam wszystkim aptekę Maxfarm w Lesznie, w Tesco. Nie znajdziecie w Lesznie tańszej apteki.
Pierwszy raz zrobiłem zakupy w HD. Jak dotąd nigdy nie odwiedzałem tego sklepu w poszukiwaniu butów. Muszę przyznać, że byłem pozytywnie zaskoczony szerokim asortymentem modeli obuwia w tak stosunkowo małym sklepie. Naprawdę ciężko było mi się zdecydować na jakiś konkretny model, gdyż od razu kilka wpadło mi w oko. Ekspedientka cierpliwie znosiła moją dość długą wizytę i podawała kolejne kartony z obuwiem gdy chciałem jakąś konkretną parę przymierzyć. W końcu zdecydowałem, który model wybrać. Ekspedientka udzieliła mi rabatu i z uśmiechem na ustach podziękowała za wizytę i zaprosiła ponownie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.