Wybrałam się na codziennie zakupy. W środku jak zwykle znajdowała się gromadka klientów; pomimo tego wszystkie artykuły na półkach czy na stoisku z warzywami i owocami czyste, poukładane starannie. Można wszędzie wszystko znaleźć,poczynając od ceny aż do poszukiwanego towaru. Kolejka do kasy przede mną nie była długa. W przeciągu 3/4 minut zostałam grzecznie obsłużona.
Długi, zimny majowy weekend. Na półwyspie helskim troszkę mniej turystów niż w ubiegłym roku, spory wybór kawiarni, barów szybkiej obsługi czy atrakcji turystycznych. Pomimo tego największą popularnością tego dnia cieszyły się tylko bary w zamkniętych pomieszkaniach. Ruch w środku był spory. Wszystkie stoliki prawie zajęte, lokal czysty, harmonijny, - podobnie z obsługą; bardzo miła, elegancka i każdy klient był szybko i grzecznie obsłużony. Nie wiedziałam jeszcze co zamówię, spokojnie przeglądałam menu i ceny potraw,które zaskoczyły mnie bardzo - o 3/4 zł droższe niż w poprzednim roku. W końcu zamówiłam pizze, i już po 3 minutach otrzymałam ją. Ciasto było w środku niedopieczone, a na zewnątrz spalone. Brak ketchupu czy sosu pomidorowego na cieście oraz sosu do pizzy - chociaż był darmowy. Pani za barem nie obsługiwała nikogo, tylko przyglądała się, podsłuchiwała i pisała jakieś smsy. Brak jakiejkolwiek muzyki, i... toaleta, jedna na cały lokal - okropnie długa kolejka, co budziło niezadowolenie wśród klientów.
Ładny przestronyy, duży sklep z artykułami spożywczymi. Bardzo miła i szybka obsługa, ubrana w jednakowe fartuszki, lecz artykuły spożywcze bez........ ceny. Nie mogłam przez to porównać ani w żaden sposób (brak czytników) dowiedzieć się jaką cenę ma dany produkt. Kupiłam to co najbardziej potrzebowałam, a cenę zobaczyłam dopiero na paragonie
Wybrałam się dzisiaj, aby zamówić bukiet kwiatków na piątek. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo miła, elegancka, przewidywalna. Pomieszczenie duże, przestronne, bardzo ładne wnętrze. Spory wybór kwiatów - ale dzięki pomocy ekspedientki szybko doszłyśmy do porozumienia - pakazała mi mniej więcej jak będzie wyglądać bukiet i ile będzie kosztować - z możliwością odbioru bukietu już po zamknięciu kwaciarni.
Spotkałam się dziś ze znajomymi w "Oliwce", by na spokojnie wypić kawkę i porozmawiać. Bardzo szybko zostaliśmy obsłużeni przez młodą dziewczynę. Miejsce bardzo ładne, z pięknym widokiem na centrum. Jednak nasz spokój zakłóciła szefowa lokalu, która wpadła do środka w stanie nietrzeźnym i była bardzo niemiła. Czym prędzej opuściliśmy lokal,
Odwiedziłam dzisiaj firmę Imperoll, która zajmuję się produkcją rolet. Obsługa bardzo miła, wszędzie czystko, dostałam bardzo dobre porady - przy wybieraniu sposobu montażu, a nawet pracownik (montaż) pojechał ze mną do domu, by pobrać osobiście pomiary okien. Całość będzie gotowa dzisiaj po południu, i co mnie bardzo ucieszyło firma nie narzuca marży na rolety - tj. jest to w sklepach, gdzie można zamówić rolety wyprodukowane przez firmę Imperoll.
Moja siostra posiada telefon na abonament w sieci play. Jednak od jakiegoś czasu zauważyła, że nie dostaje w ramach abonamentu wszystki promocji, a dokładniej zamiast 170 min do wszystkich sieci dostaje tylko 96 min. Chciałyśmy dzisiaj wyjaśnić ową sytuację, jednak od Pana, który obsługuje punkt sprzedaży nie uzyskałyśmy żadnych informacji na ten temat, dlaczego tak się dzieje.
Moja ciocia chciała dzisiaj zrezygnować z funduszu inwestycyjnego, który ma w AXA. Jednak jak się okazało - nie może tego zrobić, tylko zawiesić opłaty składek przez kolejny rok, ani nie może wypłacić środków, które uzbierała dotychczas na swoim koncie - fundusz jest nieobowiązkowy, a jednak trzeba go dalej utrzymywać, aż do 10lat (nie można go nawet nadpłacić - za lata, które brakują do 10 lat), aby potem spokojnie zrezygnować z programu.
Kierując się w stronę domu, postanowiłam kupić troszkę ciasta. Weszłam do cukierni, gdzie było kilku klientów. Obsługiwała młoda kobieta, w rozpuszczonych włosach i bez fartucha. Po chwili zostałam obsłużona, jednak w cukierni nie było żadnego świeżego ciasta - a stare nie było przecenione, w dodatku strój sprzedawczyni też troszkę zmieszał uczucia.
Pani przyjmująca zamówienie była bardzo miła i elegancka. Przyjęła zamówienie i.... zniknęła - pojawiała się dopiero z daniami - od tamtejszym gości dowiedzieliśmy się, że w rastauracji nie ma kucharza, a wszystko przyżądza Pani, która pracuje tam na czarno i w dodatku jest na wychowawczym. Jedzenie było smaczne, rachunek elegancko podany, ale mimo wszystko mamy bardzo mieszane uczucia
Moja mama w pierwszej połowie grudnia zgubiła kartę do bankomatu, i po skonsultowaniu się z bankiem PKO, miała czekać na nową kartę(piorytet) razem z PIN-em od 7 dni. Jednak minął miesiąc, a do nas dotarł tylko zwykły list bez piorytetu, więc ponownie skontaktowaliśmy się z bankiem o ponowne przesłanie dokumentów. Mija kolejny tydzień, a do nas nie dotarł jeszcze ani jeden list. Więc pytanie czy piorytet na pewno dochodzi szybciej niż zwykły list, i gdzie się gubią listy, które się odnajdują po xxx latach??
Czasami ze znajomymi wieczorem lubimy gdzieś wyjść - a na terenie całych Kartuz znaleźliśmy tylko jedno miejsce, o godz ok 21:00 godz, gdzie mogliśmy zjeść frytki. Na miejscu okazało się, że obsługuje nas bardzo niedoświadczona sprzedawczyni. Nie znała żadnej ceny towaru (nawet nie miała sobie na kartce napisane podstaw), to klienci podawali jej ceny z tablicy. A w dodatku na jedzenie czekaliśmy dobry kwadrans.
Od momentu wejścia do punktu "PLUS" aż do chwili kiedy zostałam obsłużona minęło gdzieś ok. min. Były dwie sprzedawczynie (jedna zajmowała się klientami, a druga czegoś szukała). W końcu mi się udało, lecz ani jedna ani druga Pani nie potrafiła mi pomóc - a chodziło, o sprawdzenie dlaczego giną mi pieniądze z konta (OK - może przez jakiś przypadek weszłam do internetu), ale także pytałam o pakiety, które uruchomiłam, a nie działa oaz dlaczego kiedy doładowałam konto - mój stan konta wynosił -8zł. Jednak po długich rozmyślaniach żadna z Pań nie odpowiedziała mi na żadno pytanie.....
Mam problem ze swoim kontem - po pierwsze nie przychodzą do mnie listy z operacjami gospodarczymi, oraz nie wiadomo dlaczego nie mam dostępu do konta przez internet - a konto ma takie właściwości, działa tylko funkcja sprawdzenia stanu konta przez telefon. Jednak nikt z obsługi nie mógł mi pomóc, a listy nie wiadomo dlaczego nie dochodzą
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Firma zajmuje się...
Firma zajmuje się doradztwem finansowym. Byłam tam ze znajomym w zapytaniu o kredyt gotówkowy. Obsługa bardzo miła, posiada bardzo dużą wiedzę na temat kredytów, lecz od razu chcieli nas "sprzedać" fundusze inwestycyjne. Na temat funduszy z wiedzą już jest gorzej - mają w swojej ofercie tylko trzy (firmy) Axa, skandia i aegon
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.