W placówce byłam obsłużona bardzo nie fajnie. Byłam kupić z mamą mały telewizorek. Za wydaniem sprzętu musiałyśmy czekać około godziny i w tym czasie nikt się nami nie interesował i nie odpowiadał na nasze pytania. Gdyby nie to, że telewizor został wcześniej opłacony napewno byśmy nie czekały, bo to nie jest jedyny sklep, w którym można kupić elektronikę.
Panie pracujące w tej biedronce są bardzo miłe, jednakże uważam, że jest stanowczo za mało personelu. Jeśli nie płacisz kartą musisz stać w długiej kolejce zanim zostaniesz obsłużony. rzadko spotykam się z tym, a już nawet nie pamiętam, żeby była czynna więcej niż 1 kasa. Właśnie za ten czynnik jedna gwiazdka mniej
W żabce Panie często są dość nie kompetentne, zdaję sobie sprawę, że to pracownice będące na przyuczeniu, ale uważam, że powinny one być pod opieką starszego pracownika.
Idąc do żabki w godzinach porannych (ale nie mówię tu o godzinie otwarcia sklepu można spotkać się z hasłem "hot dogów jeszcze nie ma"
Super. Poza czasem, który nieraz trzeba odczekać przed połączeniem obsługa mlinii jest ok. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry. Dziękuję za Pani komentarz. Przepraszam za zbyt długie oczekiwanie na rozmowę z nami. Mam nadzieję, że kolejne połączenia odbędą się sprawnie. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Super. Jestem klientem...
Super. Jestem klientem mBanku, z obsługi konta i innych produktów jestem bardzo zadowolona. W przypadku, gdy potrzebuję informacji od konsultantów są oni w stanie zawsze rzeczowo odpowiedzieć na moje pytania. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat jakości obsługi w mBanku, w szczególności wiedzy i kompetencji konsultantów. Zostajemy do Pani dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800. Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem Eksperta online w kanałach audio i wideo. Z pozdrowienia Julia Wochna, mBank
W sobotę, 15.04.2017...
W sobotę, 15.04.2017 byłam na zakupach w sklepie Happy House na ul. Szpitalnej w Koninie. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo miła i po zakończeniu obsługi poprzedniej klientki od razu z uśmiechem podeszła do mnie zapytać czy pomóc mi poszukać. Zapytała mnie o to, czego dokładnie szukam i zaczęła przebierać towar pokazując mi to, co według niej mogło mnie zainteresować. Dzięki pomocy ekspedientki bardzo szybko znalazłam to, czego akurat szukałam. Dodatkowym plusem było to, że Pani odniosła się do tego, co zapamiętała z mojej wcześniejszej wizyty w tym samym sklepie o innej lokalizacji (akurat dzień wcześniej mnie tam obsługiwała, gdzie akurat nie znalazłam tego, co mnie interesowało), dzięki czemu wiedziała jeszcze lepiej czego szukam, a czego nie. Jak tylko będę potrzebowała czegoś, z asortymentu tego sklepu to zapewne tam wrócę. Podejście ekspedientki do klienta na pewno zachęca do robienia tam zakupów.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Pracownicy sklepu są bardzo mili i życzliwi, zawsze starają się żetelnie odpowiadać na pytania dotyczące asortymentu sklepu (lokalizacji danego produktu, lub o jego ewentualnych brakach na dany moment). Panie zawsze są uśmiechnięte i pozytywnie nastawione na klienta. Bardzo lubię robić zakupy w tym polomarkecie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.