Opinie użytkownika (12)

Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu z nadzieją kupienia stroju kąpielowego. Przeszukałam stoisko z bielizną- gdzie były stroje kąpielowe, ale pojedyncze egzemplarze. Nie było żadnego wyboru asortymentu. Przeszłam cały sklep z nadzieją, że może jeszcze gdzieś są ukryte wieszaki ze strojami kąpielowymi- oprócz tych nielicznych przy bieliźnie. Nie znalazłam nic. Patrzyłam wyczekująco na młodą panią sprzedającą. Liczyłam, że podejdzie i pomoże mi w szukaniu stroi. Sprzedawczyni widziała mnie, widziała, że czegoś bez skutecznie szukam- ale nie reagowała. Pomimo, że w sklepie nie było klientów- sprzedawca nie zaoferował swej pomocy- choć miał dużo czasu, nie robił nic ważnego i widział że czegoś szukam. Byłam bardzo niezadowolona z braku pomocy- z braku zainteresowania ze strony sprzedawcy.

Anna_5639

27.07.2015

kik

Placówka

Nie zgadzam się (7)
Robiłam zakupy spożywcze...
Robiłam zakupy spożywcze w sklepie. szukałam mleka oraz wody niegazowanej. Sklep ma dużą powierzchnię- szukałam między półkami długo - zanim trafiłam na towary. W sklepie nie widziałam żadnego pracownika, którego można by spytać o pomoc- by skrócić czas szukania. Jedyny pracownik- to kasjer, do którego stała duża kolejka i jego nie miałam jak poprosić o pomoc. Spieszyłam się- więc bieganie po dużym sklepie i szukanie dwóch produktów było dla mnie stresujące (że nie zdążę). Zabrakło mi pracownika na sklepie- który mógłby pomóc na tak dużej powierzchni.

Anna_5639

17.06.2015

Piotr i Paweł

Placówka

Kielce, Warszawska 26

Nie zgadzam się (0)
Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu by znaleźć bluzkę dla męża. Sprzedawców widziałam dwóch (dwie młode kobiety)- obie układały ubrania na wieszaki. Oprócz mnie w sklepie było dwóch klientów. Sprzedawcy nie podchodzili do klientów- nie pytali w czym pomóc. Podeszłam do sprzedawcy prosząc o pomoc - w znalezieniu rozmiaru męskiego M. część ubrań wisiała wysoko na wieszakach ściennych- za wysoko by samemu sprawdzić rozmiar. Sprzedawca nie pomógł w szukaniu- powiedział, że tylko duże rozmiary zostały. Zaczęłam sama przeglądać asortyment i znalazłam kilka bluzek w rozmiarze M. Podeszłam do sprzedawcy- pokazując, że są także małe. Sprzedawca wyjaśnił, że to końcowe sztuki. Nie byłam zadowolona z obsługi- brak pomocy, brak prawdziwej informacji o towarze- wprowadzanie w błąd klienta. Wybrałam i zakupiłam jedną z bluzek. Sprzedawca nie komentował swojej pomyłki, nie przeprosił. Czas jaki poświęciłam na samodzielne szukanie mógł być skrócony gdyby obsługa sklepu zainteresowała się klientem i pomogła mu.

Anna_5639

17.06.2015

CARRY

Placówka

Kielce, Warszawska 26

Nie zgadzam się (1)
Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu by zakupić na prezent- miseczkę, którą już kiedyś w tym sklepie oglądałam. W sklepie nie było żadnego klienta- było dwóch sprzedawców (dwie młode panie). Sprzedawcy w ogóle nie reagowali na moją obecność. Chodziłam między półkami i szukałam miski, którą chciałam kupić- nie widziałam jej nigdzie. Sprzedawcy nie pytali czy mi pomóc- nie interesowali się moją osobą- jedna osoba układała coś koło kasy- druga stała i patrzyła. w Końcu (po ok 6 minutach) oglądania półek z towarem - podeszłam do kasy, opisałam miskę i spytałam czy może jest? Sprzedawcy nie wiedzieli gdzie jej szukać. Jedna osoba zaczęła chodzić ze mną po sklepie i pytać, czy na pewno w tym sklepie ją widziałam i kiedy? Mówiłam, że niedawno i na pewno tu. W końcu sama zobaczyła miskę na górnej półce (zostały dwie). Sprzedawca wziął podest - wszedł i podał mi towar. - cała obsługa była bardzo długa, miałam wrażenie, że nie rozmawiam z nikim kompetentnym- kto wie jaki towar ma w sklepie. Pani chciała mi zapakować miskę w reklamówkę - zatrzymałam ją- powiedziałam, że wiem, że prezenty pakują tu estetycznie w specjalny papier i z kokardką. Pani odłożyła reklamówkę i zapakowała mi prezent. Sprzedawcy byli nieuprzejmi, nie uśmiechali się, każde moje pytanie czy prośbę o zapakowanie traktowali jakbym "marudziła". byłam zażenowana obsługą- i chłodnym - wręcz odpychającym kontaktem z klientem. Gdyby nie fakt, że chciałam właśnie tą rzecz- na pewno nie kupiła bym w tym sklepie niczego- a po kilku minutach wyszłabym zniesmaczona atmosferą sklepu.

Anna_5639

17.06.2015

Zara Home

Placówka

Kielce, Warszawska 26

Nie zgadzam się (1)
Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu kupić prezent dla koleżanki. . Gdy sama wybrałam- nikt nie pytał czy mi pomóc- podeszłam do kasy. kasa była pełna ubrań, które pracownicy sortowali- nie było gdzie położyć swoich rzeczy do liczenia przy kasie. Panie nie zwracały uwagi, że szukam miejsca na moje zakupy. sama coś przesunęłam i położyłam rzeczy przy kasie. Leżały tam też - wśród ubrań- wiklinowe serduszka za niecałe- 8 zł. Wzięłam jedno by zakupić. Pani powiedziała , że muszę je oddać. zdziwiłam się- wyjaśniła, że to jakiejś klientki i muszę iść i przynieść sobie z półki. Spytałam więc, gdzie one leżą- kasjerka powiedziała, że nie pamięta i muszę szukać. Podeszła klientka- która je kupowała - i to ona mi wyjaśniła gdzie są te serduszka. poszłam i wzięłam jedno- a po drodze jeszcze pojemnik ceramiczny, który mi się spodobał. Miał tylko skazę na zamykaniu- ale na półce nie widziałam innego. Przy kasie zapłaciłam za wszystkie rzeczy ale spytałam czy pojemnik ma pani inny taki sam- bo ten ma skazę. pani powiedziała że w magazynie nie ma- a ona nie wie czy na sklepie jest drugi- trzeba by szukać. Nie byłam zadowolona z obsługi klienta.

Anna_5639

03.06.2015

Pepco

Placówka

Kielce, Warszawska 26

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam sklep wraz...
Odwiedziłam sklep wraz z dziećmi w celu zakupienia gry planszowej lub zabawki - z okazji Dnia Dziecka. Wystrój sklepu - organizacja półek- bez zastrzeżeń. Duży wybór gier i zabawek- dobre ceny (lepsze niż w Smyku, który jest obok). Minusem była jakość obsługi- w zasadzie brak obsługi! Sprzedawca nie podszedł do mnie nie spytał czy pomóc w wyborze- nie reagował na nasze poszukiwania - choć trwały ponad kwadrans - tylko obserwował mnie i dzieci. Sprzedawca (młoda pani) przez cały czas- stała z boku i obserwowała - bez reakcji i bez pytania "czy pomóc w czymś?" . Brakowało mi zainteresowania i pomocy przy wyborze gry/ zabawki. Duży wybór asortymentu- ale fatalna jakość obsługi. W efekcie kupiłam grę poleconą przez znajomych i dwie zabawki wybrane przez dzieci- bez przekonania, że dokonaliśmy najlepszego wyboru. Kasjer również nie wykazał jakiegokolwiek zainteresowania czy jesteśmy zainteresowani z zakupów- czy coś jeszcze sobie życzymy. Nabił zakupy na kasę- pobrał gotówkę- prawie nic nie mówił.. wrócę tam ze względu na ceny- ale jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia.

Anna_5639

02.06.2015

Kraina Zabawek

Placówka

Kielce, Warszawska 26

Nie zgadzam się (1)
zakupiłam w sklepie...
zakupiłam w sklepie Pepco ubranka dziecięce oraz pościel. Pytałam sprzedawcę o rodzaje pościeli- wielkość, materiał itp. oraz o rozmiary ubranek. Sprzedawca udzielał wyczerpujących odpowiedzi. Byłam zadowolona z obsługi- bez zastrzeżeń.

Anna_5639

27.05.2015

Pepco

Placówka

Kielce, Warszawska 218d

Nie zgadzam się (0)
w sklepie Smyk...
w sklepie Smyk kupowałam dziś grę planszową dla chłopców w wieku 6 i 8 lat. Bogata oferta gier- sprzedawczyni zorientowana w asortymencie. Umiała mi doradzić jaką grę wybrać. Zaproponowała kilka tytułów gier planszowych dla chłopców- gdy pytałam o szczegóły rozgrywek- umiała odpowiedzieć na pytania. Minus- wysokie ceny gier w porównaniu z konkurencją (sklep obok)- gra "pędzące żółwie w Smyku kosztowała 65 zł a kilka kroków w sklepie konkurencyjnym 59 zł. Byłam zadowolona z obsługi i wiedzy sprzedawczyni ze Smyka- ale ze względu na cenę grę kupiłam w sklepie obok.

Anna_5639

27.05.2015

Smyk

Placówka

Kielce, Warszawska 26

Nie zgadzam się (0)
Realizacja mojego zamówienia...
Realizacja mojego zamówienia była od razu przy ladzie- expresowo. - szybciej już by się nie dało. Kelnerka nie umiała doradzić w rodzaju ciast, które sprzedawała. Na pytanie: "które ciasto jest niezbyt słodkie, lekko kwaśne i wilgotne" - usłyszałam odpowiedź : "wszystko mamy bardzo dobre!" - co absolutnie nie odpowiadało na moje pytanie. Po kolejnych zadanych pytaniach - w tym samym stylu- zrezygnowałam- pani nie umiała lub nie chciała udzielić odpowiedzi. Poprosiłam o ciasto które ona poleca wiedząc, że lubię niesłodkie, z kwaśną nutą i wilgotne. Dostałam kawałek ciasta bardzo słodkiego z karmelem i suche nie wilgotne- zupełnie nie trafiony wybór pod oczekiwania klienta. W zasadzie pani tylko sprzedawała ciastka- nie słuchała klienta i nie próbowała mi pomóc wybrać to co lubię- ukroiła mi to co jak powiedziała "ja lubię to- to polecam". Zdecydowanie zabrakło dialogu sprzedawcy z klientem i wysłuchania moich oczekiwań. Wszelkie pytania to ja inicjowałam próbując wydobyć od kelnerki informacje o asortymencie- ale bez skutku. Wygląd kawiarni- przyjazny, dużo miejsca między stolikami. Przyjemna atmosfera.

Anna_5639

25.05.2015

Cztery Pory Roku

Placówka

Kielce, Sienkiewicza

Nie zgadzam się (0)
Miałam stolik z...
Miałam stolik z rezerwacją na kilka osób. Przydzielono nam stolik w pobliżu toalety- koło stolika ustawiała się kolejka pań do WC- fatalne warunki by rozmawiać swobodnie. Koło stolika wiszą dwie zasłonki - ale nie działały i w zasadzie czuliśmy się że nasz stolik jest częścią pomieszczenia - poczekalni do WC. Fatalne rozwiązanie (rezerwację na telefon można było ulokować w dogodniejszym miejscu...) Kelner bardzo miły- ale bardzo długo realizował zamówienie- ok 25 minut. Ciasta i desery podał w pierwszej kolejności a po kwadransie doniósł napoje - zła organizacja - w dodatku docelowo kelner zrealizował połowę zamówienia na napoje- połowę herbat nam nie podano bo jak tłumaczył "zabrakło dzbanków". jakość produktów adekwatna do cen- bardzo smaczne desery.

Anna_5639

25.05.2015

Cremova

Placówka

Kielce, Henryka Sienkiewicza 54

Nie zgadzam się (1)
Oglądałam regały do...
Oglądałam regały do pokoju stołowego- sprzedawca nie wiedział w jakich kolorach płyt może zamówić dla mnie wybrane meble, nie umiał skalkulować proponowanych przeze mnie zmian (meble na zamówienie). - nie byłam zadowolona z obsługi i nie zamówiłam mebli (choć podobały mi się) tylko dlatego że sprzedawca nie był zorientowany w asortymencie- był zagubiony i nie znał odpowiedzi na podstawowe pytania: jak długi jest czas oczekiwania na zamówiony towar, czy są promocje, ile kosztowałoby zamontowanie lustra na froncie drzwi...- brak kompetencji- pomimo uprzejmej postawy wobec mnie.

Anna_5639

06.05.2015

Kielecka Fabryka Mebli

Placówka

Kielce, Zagnańska 232

Nie zgadzam się (0)
byłam mile zaskoczona...
byłam mile zaskoczona wiedzą obsługującego mnie pracownika działu "Ogród" na temat sadzenia trawnika, nawożenia, spulchniania ziemi itp. - osoba dobrze zorientowana w asortymencie, który sprzedaje. Dobrze mi doradzono.

Anna_5639

06.05.2015

Praktiker

Placówka

Kielce, Radomska 8

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi