Kielecka Fabryka Mebli

(0.95)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (76 z 243)

Unikać jak ognia....
Unikać jak ognia. Nie mają problemów z okłamywaniem swoich klientów od samego początku co do terminu realizacji zamówienia. Moi rodzice, starsi schorowani ludzie już na samym początku zostali oszukani przez sprzedawczynie, która powiedziała im że meble będą dostarczone w ciągu kilku tygodni. W rzeczywistości "mały druk" mówi że okres do dwunastu tygodni. Po upływie terminu dwunastu tygodni i po dziesiątkach nieudanych prób kontaktu z tą zakłamana firmą postanowili udać się tam osobiście. Na miejscu tym razem poprosili o rozmowę z kierowniczką, która przeprosiła za zaistniałą sytuację i powiedziała że meble już są ale nie mają transportu. Gdy rodzice poprosili o zwrot pieniędzy, kierowniczka powiedziała, że meble przyjadą w przyszłym tygodniu i nawet da im rabat... który wypłacą im w gotówce panowie którzy przywiozą meble. Oczywiście to wszystko to kłamstwo. Minął już czas, o którym bredziła kierowniczka a mebli jak nie było tak nie ma. Moja rada unikać jak ognia. Materiał z powyższym wkrótce pojawi się na YouTube

Thomasozeu_x1Wh

12.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam 5 miesięcy...
Zamówiłam 5 miesięcy temu online zestaw mebli do sypialni zap0łaciłam ponad 11 tys. PLN . W pierwszych potwierdzeniach złożenia zamówienia i zwodzą ,że dostawa zamówienia będzie w ciągu 8 tygodni , 40 dni roboczych .A ja czekam już ponad 100 dni roboczych .Dzwoniłam kilka razy , Pracownica nie potrafiła mi konkretnie odpowiedzieć co z moim zamówieniem ? .Kazała czekać na kontakt ze strony firmy . Tak upłynęło 5 miesięcy , napisałam maila w zeszłym tygodniu , nie dostałam odpowiedzi . Udało mi się dziś dowiedzieć Pani była zdziwiona ,że aż tak długo czekam , obiecała że zadzwoni do kierownika produkcji i do mnie odzwoni . Więc dalej czekam . Dla mnie jest to rażące lekceważenie klienta .Organizacja tego przedsiębiorstwa przypomina komunistyczny model . I tak po raz pierwszy i ostatni wsparłam lokalny przemysł. W konkurencyjnym DEK'U na zakupione meble czeka się 4 tygodnie .

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem narożnik taki...
Zamówiłem narożnik taki jaki chciałem, czas realizacji mieścił się w terminie. Dostarczono mi narożnik w terminie i przed przyjazdem dostałem informację że będą za pół godziny. Jestem bardzo zadowolony towar przyjechał do mnie nie uszkodzony. Bardzo miła obsługa. Polecam.

niezalogowany-uzytkownik

30.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Omijać szerokim łukiem....
Omijać szerokim łukiem. W lipcu zamówiliśmy narożnik. Po upływie 12 tygodni (chociaż zapewniali że będzie w przeciągu 8) brak jakichkolwiek informacji o zamówieniu. Dodzwonić się graniczy z cudem. Na maile nie odpowiadają. Jak się już dodzwoniliśmy to za każdym razem mówili że nic nie wiedzą i zamówienie w realizacji proszę dzwonić za tydzień. Odstąpiliśmy od umowy i do tej pory nie możemy doprosić się o zwrot naszych pieniędzy. Za każdym razem kiedy pojedziemy nie ma kierownika a pani tam pracująca nie wie kiedy będzie bo nie zna grafiku. Za każdym razem wymyślają coś innego. Sprawa będzie zgłoszona do odpowiednich służb bo mamy już dosyć ciągłego jeżdżenia i upominania się o swoje pieniądze.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Omijać szerokim łukiem.Nie...
Omijać szerokim łukiem.Nie można doprosić się zakupionego towaru.Czas realizacji zamówienia jest wydłużony.Podczas rezygnacji z zakupionego towaru kontakt się urywa i trzeba osobiście po kilkanaście razy jeździć.

Klient_puFCV

16.10.2023

Placówka

Kiece, Zagnańska 232

Nie zgadzam się (0)
Każdego przestrzegam przed...
Każdego przestrzegam przed zakupem tam. Na zakupiony towar czeka się bardzo długo bo firma nie wywiązuje się z terminu podanego w umowie. Gdy się do nich pisze to albo cały czas towar jest w produkcji albo czegoś brakuje. A gdy chcesz zrezygnować z zakupu kontakt się urywa i trzeba osobiście po kilkanaście razy jeździć i się użerać. Firma nie rzetelna. Naprawdę omijajcie ją szerokim łukiem Opinia edytowana przez administratora, z uwagi na niepożądaną frazę.

Klient_puFCV

16.10.2023

Placówka

Kiece, Zagnańska 232

Nie zgadzam się (0)
Każdemu odradzam.Niech omija...
Każdemu odradzam.Niech omija tą firmę szerokim łukiem.Podczas zakupu Pani była super miła czas oczekiwania to od 4 do 6 tygodni.Mija już 12 tygodni a ja nadal nie otrzymałem sofy i cały czas jest on w produkcji i cały czas nie wiadomo kiedy będzie.Ludzie tam pracujący są niekompetentni.Naprawdę szczerze odradzam kupno w tej firmie

Klient_puFCV

15.10.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dla fabryki liczy...
Dla fabryki liczy się klient który chce cos kupić jak już zamówi to mają go gdzieś. Czeka się na meble po 6 miesięcy , dostaniesz nawet ich produkcji to z brakami co wiąże się z reklamacją długoterminową. Meble słabej jakości wystarczy sprawdzić zawiasy a o prowadnicach do szuflad nie wspomnę. wszystko oklejane folią która odchodzi po roku. Ja już więcej tam nic nie kupię. Nauczyłam się na własnym błędzie i nikomu tego nie życzę. Bądź mądrzejszy/a ode mnie.

Klient_pJATk

01.04.2023

Placówka

Kielce, Zagnańska 232

Nie zgadzam się (0)
Super obsługa
Super obsługa

Klient_FqAoj

01.03.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (5)
Super obsługa, polecam
Super obsługa, polecam

Klient_FqAoj

06.12.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Super obsluga meble...
Super obsluga meble dobrej jakosci polecam.

Klient_2JlBZ

06.12.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Porażka ludzie omijajcie...
Porażka ludzie omijajcie to miejsce z daleka!!!!!!

Niezweryfikowany Klient_XJKO

29.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Skandaliczna obsługa, zakup...
Skandaliczna obsługa, zakup w styczniu gwarantowany z dostawą na marzec. W planach spotkanie świąteczne przy zamówionym stole. Dzisiaj mija 13 tydzień od zamówienia. W kolejnej rozmowie z mojej inicjatywy pani kierowniczka (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) poinformowała mnie o wysłanym smsie 22 kwietnia o realizacji zamówienie. Nic podobnego, oczekiwałem informacji rzetelnej o czasie dostawy i szybkiej realizacji a otrzymałem informację, ze musze złożyć rezerwacje ???? na transport, który być może będzie na koniec 14 tygodnia. A gdzie raport z realizacji zamówień Pani kierowniczko? Gdzie kontakt pomiędzy wytwórcą a klientem. Wszak jesteście jedynie pośrednikiem a nie fabryką. Wprowadzacie klientów w błąd. Zamiast przeprosin, połajanka nerwowego i zdziwionego klienta. Nigdy więcej mam nadzieję się nie spotkamy, chyba, ze kolejne obiecanki będą wprowadzeniem w błąd, wówczas poproszę o pomoc mojego prawnika.

Niezweryfikowany Klient_8RkN

29.04.2022

Placówka

Kielce, Zagnańska 232

Nie zgadzam się (0)
Dwa razy coś...
Dwa razy coś o d nich zamawiałem i dwa razy było coś nie tak nie dbają o zadowolenie klienta, napewno już nigdy nic tam nie kupię nawet jeśli będę musiał przepłacić w innym sklepie, zero profesjonalizmu NIE POLECAM TAM KUPOWANIA SZKODA NERWÓW I CZASU!!!!!!!!!!

Niezweryfikowany Klient_l0qI

17.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Przestrzegam przed zakupem...
Przestrzegam przed zakupem mebli w tym sklepie. Towar zamówiony pół roku temu, transport został ustalany i zmieniany cztery razy. Nie dostarczyli wszystkiego, nadal czekam na resztę, która jest jeszcze niewyprodukowana. Obsługa niekompetentna, brak szacunku dla klienta. Meble dostarczone brudne z trocinami, uszczerbione. Wszyscy umywają ręce, osoby pracujące nie są w stanie odpowiedzieć na żadne pytanie.

Niezweryfikowany Klient_bjCU

14.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Koszmar. 3...
Koszmar. 3 listopada zamówiłam fotel. Dziś jest 11 styczeń następnego roku i mebla ani śladu. Po przeczytaniu komentarzy nie wiem czy dalej czekać. Bo co będzie jeśli jednak za rok przyślą w końcu jakiś dziurawy, krzywy lub połamany taboret ? W dodatku, sądząc po nazwie, to jest to rzekomo fabryka mebli. A w rozmowie telefonicznej, gdy dopominałam się o zamówiony mebel powiedziano mi, że jeszcze go im nie przysłano. To ja się zastanawiam skąd miano go przysłać. Z przeszłości? Z Marsa? Absolutnie nie polecam. To jakiś cyrk.

Niezweryfikowany Klient_TAeV

11.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Przestrzegam przed jakimikolwiek...
Przestrzegam przed jakimikolwiek zakupami w tym sklepie, bo to jak byliśmy traktowani jako klienci jest po prostu skandaliczne. Zależało nam na czasie, wiec wybraliśmy meble dostępne od ręki. Na trzy sztuki towaru każda była wadliwa- szafa zawierała błędne elementy-częściowo zdublowane, innych z kolei brakowało, łóżko miało źle wykonane dziury montażowe, a dno do łóżka było pęknięte. Z łóżkiem jakoś sobie poradziliśmy, bo musieliśmy na czymś spać i udało się je skręcić, dlatego przymknęliśmy na to oko i nie składaliśmy reklamacji. Reklamacja dna łóżka trwała około dwa tygodnie, ale to co działo się w sprawie reklamacji szafy przechodzi ludzkie pojęcie. 5 listopada została złożona reklamacja szafy, po około dwóch tygodniach zostaliśmy poinformowani, że otrzymamy nowy mebel. Myślałam że pójdzie sprawnie, ale szanowna Pani z działu reklamacji stwierdziła, że będziemy musieli czekać, ponieważ szafy nie ma na stanie i musi się wyprodukować. Kłóciło się to z informacjami widniejącymi na stronie i w sklepie. Szafa nadal była oferowana jako dostępna od ręki dla nowych, naiwnych klientów, szkoda że nie dla nas. 12 grudnia, czyli po ponad miesiącu od zakupu wreszcie mieliśmy otrzymać szafę. Niestety ze względu na ogromny bałagan i brak komunikacji pomiędzy działem reklamacji a produkcji dostarczono nam kolejny zły towar. Szafa przyjechała nie w tym kolorze i bez akcesoriów montażowych, ponieważ ktoś stwierdził, że my te śrubki i kołki mamy. Na jakiej podstawie? Nie mam pojęcia, ponieważ reklamowaną szafę zwracaliśmy w całości. Kazaliśmy odwieść mebel z powrotem na sklep. Byliśmy już totalnie zmęczeni tą sytuacją, wiecznymi kłótniami z działem reklamacji. Zależało nam na czasie, a nie mieliśmy ani pieniędzy, ani szafy, do której moglibyśmy się rozpakować po przeprowadzce. Sprawa nabrała tempa dopiero kiedy zażądaliśmy zwrotu pieniędzy. Nagle kolejna szafa może przyjechać nawet następnego dnia, tylko po to żeby przypadkiem nie oddać nam pieniędzy. Szkoda, że wcześniej nie było chęci zakończenia sprawy szybciej. Trzecia już szafa miała przyjechać do nas pomiędzy godziną 12 a 16. Przyjechała o 23. Na szczęście pan montażysta znał się na tym co robi i poszło mu sprawie. Aczkolwiek uważam za wysoce nieprofesjonalne wysyłanie jednego pracownika do noszenia i składania dwu metrowej szafy. Serdecznie nie pozdrawiam Pani z działu reklamacji. To jakie braki w wiedzy ma ta kobieta jest przerażające. Bardzo niekompetentny pracownik, który pozwolił na to, żeby tak prosta sprawa ciągnęła się tyle czasu. Reasumując, jeśli ktoś chce mieć spokój i solidne meble, to absolutnie nie w tym sklepie.

Niezweryfikowany Klient_7hD1

18.12.2021

Placówka

Kielce, Zagnańska 232

Nie zgadzam się (0)
Realizacja zamówienia pozostawia...
Realizacja zamówienia pozostawia wiele do życzenia. Czekam już 4 miesiące I brak oddzewu.Osoby,które pracują ,nie są wstanie udzielić żadnych konkretnych informacji.

Niezweryfikowany Klient_bjCU

14.12.2021

Placówka

Kielce, Zagnańska 232

Nie zgadzam się (0)
Po prostu brak...
Po prostu brak słów... Od czego by tu zacząć? Moze od tego, że na narożnik czekamy 16 tygodni i do dnia dzisiejszego go nie dostaliśmy. 12 lipca zamówiliśmy pierwszy narożnik. Przy składaniu zamówienia mowiono nam, że czas realizacji to ok. 20-30 dni. Podczas płacenia zaliczki okazało się, że będzie on dłuższy, bo ok. 6-8 tygodni. Po 12 tygodniach oczekiwania, kilku telefonach i wizytach w sklepie okazało się, że nasz narożnik nie przyjdzie!!! Podobno nie zostało spełnione minimum logistyczne - nie jest to prawda, przynajmniej producent tego nie potwierdził, a nawet był mocno zdziwniony. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że o tym iz narożnik nie przyjdzie było wiadomo kilka tygodni po naszym zamówieniu, ale oczywiście nikt nie raczył nas poinformować, mimo że dowiadywalismy sie niejednoktornie sprawa wygląda. 5 października w koncu udało nam się dojść ze sklepem do jakiegoś porozumienia. Dali nam 25% rabatu na inny narożnik i miał on przyjsc do końca miesiąca. Dzisiaj jest 5 listopada, rowno miesiąc od złożenia drugiego zamówienia, a naszego naroznika jak nie było tak nie ma i nie wiadomo kiedy przyjdzie. Mam wrazenie, że nikt tu nie panuje nad zamówieniami. Balagan totalny! Zero profesjonalizmu. Od jakiegoś czasu ten sklep to istna porazka! 4 miesiąc siedzę na podłodze i mam już naprawdę serdecznie dosc!!! Bardzo żałuję, że zamiast odstąpić od umowy skusiłam się na ten głupi rabat!!! Moj ogromny błąd!!! Ale teraz wiem, gdzie nie kupować! Nigdy więcej moja noga w tym sklepie nie stanie i będę każdemu to miejsce odradzać! Zanim zdecydujecie się na zakupy w KFM to zastanownie się tysiąc razy i najlepiej idzie gdzies indziej!!! NIE POLECAM!!!

niezalogowany-uzytkownik

05.11.2021

Placówka

Kielce, Zagnańska 232

Nie zgadzam się (0)
NIE POLECAM!!! W...
NIE POLECAM!!! W sierpniu 2021r wybrałem się do KFM. Zależało mi na zakupie mebli od ręki, żeby nie czekać 4-6 tygodni. Okazało się, że są te które się podobały, niecałe 5tyś. Przywieźli w paczkach, to co zobaczyłem po otwarciu, nie do uwierzenia. W każdej paczce po kilka elementów uszkodzonych, a żeby zakamuflować uszkodzenia, wysmarowali jakimś kitem maskującym. Spojrzałem na kalendarz, bo może to pierwszy kwietnia, zrobili sobie primaaprilis czy co. Myślę sobie, każdemu może się zdarzyć. Zareklamowałem. 14 dni. Oczywiście tłumaczyli się, że to nie możliwe, że towar przechodzi przez kontrolę jakości etc. Ale przyjechali wrzucili na busa jak drzewo na furę. Po kolejnych 14 dniach przywieźli nowe, już złożone, pięknie zafoliowane. Po rozpakowaniu okazało się, że przywieźli kolejny bubel. Stan jaki mnie ogarnął, to mało powiedziane. Pełno uszkodzeń przy montażu ale i podczas produkcji. 1. Za krótkie listwy montażowe(widać kołki) 2. Powypychane fronty śrubami montażowymi(za długie śruby w stosunku do otworów) 3. Paprochy pod lakierem na frontach, jakby to w jakiejś stodole u Józka bielili. 4. Wyszczerbiona szyba w komodzie. 5. W komodzie jedne z drzwi niżej o 7 mm od pozostałych, mimo regulacji nie dało się wypoziomować(źle nawiercone otwory. Myślałem, że szlak mnie strzeli. Tym razem kierowniczka tłumaczyła, że ona nie jest nic w stanie zrobić, bo takich ma pracowników. Przepraszała. Zareklamowałem uszkodzone elementy i znowu 14dni na rozpatrzenie reklamacji i kolejne na naprawę. W połowie września przywieźli nową komodę i.... no właśnie resztę elementów nie tych co trzeba. Zgłosiłem sprawę do Biura Konsumentów. Sprawa wciąż trwa. Omijać szerokim łukiem. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Klient_BAMq

03.11.2021

Placówka

Kielce, Zagnańska 232

Nie zgadzam się (0)

Kielecka Fabryka Mebli

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kielecka Fabryka Mebli?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Unikać jak ognia....
Unikać jak ognia. Nie mają problemów z okłamywaniem swoich klientów od samego początku co do terminu realizacji zamówienia. Moi rodzice, starsi schorowani ludzie już na samym początku zostali oszukani przez sprzedawczynie, która powiedziała im że meble będą dostarczone w ciągu kilku tygodni. W rzeczywistości "mały druk" mówi że okres do dwunastu tygodni. Po upływie terminu dwunastu tygodni i po dziesiątkach nieudanych prób kontaktu z tą zakłamana firmą postanowili udać się tam osobiście. Na miejscu tym razem poprosili o rozmowę z kierowniczką, która przeprosiła za zaistniałą sytuację i powiedziała że meble już są ale nie mają transportu. Gdy rodzice poprosili o zwrot pieniędzy, kierowniczka powiedziała, że meble przyjadą w przyszłym tygodniu i nawet da im rabat... który wypłacą im w gotówce panowie którzy przywiozą meble. Oczywiście to wszystko to kłamstwo. Minął już czas, o którym bredziła kierowniczka a mebli jak nie było tak nie ma. Moja rada unikać jak ognia. Materiał z powyższym wkrótce pojawi się na YouTube