Opinia użytkownika: Anna_5639
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: Weszłam do sklepu by znaleźć bluzkę dla męża. Sprzedawców widziałam dwóch (dwie młode kobiety)- obie układały ubrania na wieszaki. Oprócz mnie w sklepie było dwóch klientów. Sprzedawcy nie podchodzili do klientów- nie pytali w czym pomóc. Podeszłam do sprzedawcy prosząc o pomoc - w znalezieniu rozmiaru męskiego M. część ubrań wisiała wysoko na wieszakach ściennych- za wysoko by samemu sprawdzić rozmiar. Sprzedawca nie pomógł w szukaniu- powiedział, że tylko duże rozmiary zostały. Zaczęłam sama przeglądać asortyment i znalazłam kilka bluzek w rozmiarze M. Podeszłam do sprzedawcy- pokazując, że są także małe. Sprzedawca wyjaśnił, że to końcowe sztuki. Nie byłam zadowolona z obsługi- brak pomocy, brak prawdziwej informacji o towarze- wprowadzanie w błąd klienta. Wybrałam i zakupiłam jedną z bluzek. Sprzedawca nie komentował swojej pomyłki, nie przeprosił. Czas jaki poświęciłam na samodzielne szukanie mógł być skrócony gdyby obsługa sklepu zainteresowała się klientem i pomogła mu.