Zara Home

(0.84)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (30 z 56)

Fatalna jakość obsługi...
Fatalna jakość obsługi klienta. Pilne zamówienie o wartości 1.4 tys zł dwukrotnie zostało do mnie wysłane z przekroczeniem gabarytów obowiązujących w osbługującą ekspresowe przesyłki firmy transportowej, co uniemożliwiało jego dostarczenie. Po ponownym zgłoszeniu tego samego problemu zostałam poinformowana że zwrot należności za zamówienia zostanie zrealizowany dopiero gdy przesyłka wróci do magazynu. Zero przeprosin. Zero odpowiedzi na pytanie jak firma zamierza zaadresować w przyszłości systemowo podobne błędy. Brak informacji kto się ze mną kontaktuje, „case ID” anonimowo zamknięty. Fatalna gramatyka w treści odpowiedzi.

UrszulaSilva_dK6l

26.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówienia opłacone ...
Zamówienia opłacone (2wa). Jedno miało być w czwartek, w piątek zostało niby wysłane do paczkomatu (po mojej interwencji w piątek od razu zmienił się status zam.na wysłane). Ciekawostką jest ze do soboty dalej inpost nie wie nic o przesyłce na moje dane. Drugie Zamówienie z odbiorem w sklepie miało być gotowe w piątek do odbioru (dziś sobota 15 styczeń). Od 3 dni figuruje jako wysłane ale ani widu ani słychu. Obsługa online ZAPEWNIA już któryś raz z rzędu ze interweniowali i dostane email z wyjaśnieniem. Nie przyszedł ani jeden email. Za każdym razem mówią lub piszą to samo. Pierwsze i OSTATNIE zamównie w zaraHOME!

Niezweryfikowany Klient_P9uz

15.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam. Towar...
Nie polecam. Towar nie dotarł chociaż zamówienie było opłacone z góry. Kiepski kontakt z biurem obsługi.

Niezweryfikowany Klient_wUkb

10.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Żenujący poziom obsługi...
Żenujący poziom obsługi zamówień internetowych. Sklep łamie swój własny Regulamin, w którym zobowiązuje się do dostarczenia towaru w określonym terminie, a w przypadku opóźnienia - do kontaktu z klientem i ustalenia, czy chce czekać czy rezygnuje. Odpowiedzi wysyłane przez nich mailowo zawierają nieprawdziwe informacje, w najmniejszym stopniu nie zmierzają do dogadania się z klientem, tylko do zbycia go. Zara Home prezentuje w kontakcie z klientem podejście „nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?” Nigdy więcej. Nie polecam.

Niezweryfikowany Klient_JYAE

08.09.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Czekałam na promocję...
Czekałam na promocję na zapachy, wreszcie jest! Black Friday! Pilnuję terminu, placę, wszystko jest OK. Czekam, czekam na moje zapachy, a tu nic nie przychodzi. Okazało się, że moje zamówienie zostało odrzucone z powodu braku płatności. Tylko normalnie kiedy płatność na Przelewy24 jest nieudana, człowiek dostaje komunikat. Ale nic to, moje zamówienie widnieje w systemie, więc proszę grzecznie Obsługę Klienta o możliwość dokonania płatności powtórnie. KAŻDY porządny sklep nie robiłby problemu. A tu odmowa! Zapachy drogie, rabat był mały.... naprawdę nie wiem skąd ta arogancja sklepu. Już nie wrócę i będę zniechęcać innych.

Niezweryfikowany Klient_FuQr

10.12.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W ciągu godziny,...
W ciągu godziny, jaką spędziłam w sklepie, żadna z ekspedientek nie zaoferowała swojej pomocy, wręcz (poza kasą) trudno było znaleźć kogoś z obsługi. Przy kasie stały dwie osoby, aczkolwiek klientów obsługiwała tylko jedna z nich. Kolejka była długa, na zakup wybranych rzeczy czekałam ponad 10 minut.

Niezweryfikowany Klient_OWxX

03.06.2020

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym robiliśmy zakupy z mężem w galerii krakowskiej w sklepie Zara home szczególnie rekomendujemy to miejsce.Bardzo miła profesjonalna obsługa no i oczywiście rewelacyjna nowa kolekcja coraz lepsze jakość w skali ocen piątka!

Klient_I8ac

16.05.2020

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Wszystkie produkty Zara...
Wszystkie produkty Zara Home są pięknie pokazane na zdjęciach, ale ich rzeczywista jakość pozostawia wiele do życzenia. Kupowałam różne dodatki do domu, najczęściej tekstylia (poszewki na poduszki dekoracyjne, pledy, pościel, ręczniki) oraz szkło. Wszystko okazało się kiepskiej jakości a cena w moim przekonaniu jest wyjątkowo nieadekwatna do jakości. Piękna poszewka czy pled ze zdjęcia w rzeczywistości okazały się prześwitującym materiałem o najmniejszej gramaturze jaką porównać można tylko do najtańszych produktów z Jyska. Szklane dozowniki na mydło i inne eleganckie dodatki do łazienki wyglądają jak chińskie badziewie, niepraktyczne i mające wady techniczne które uniemożliwiają ich wygodne użytkowanie. Ogólnie nigdy więcej nie postawię na produkty z Zara Home, bo ich jakość zwyczajnie rozczarowuje. W Pepco kupisz to samo a w lepszej cenie.

zarejestrowany-uzytkownik

07.05.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Lubię odwiedzać ten...
Lubię odwiedzać ten sklep ze względu na przemyślaną ekspozycję asotymentu, która inspiruje. Wnętrze jest starannie oświetlone, dzięki czemu pożądanie prezentowanych przedmiotów rośnie. Każdy produkt ma widoczną cenę, w razie wątpliwości Pracownicy zawsze chętni do pomocy. Polecam, warto się zainspirować a przy okazji sprawić sobie przyjemność z zakupów.

Porter

06.04.2020

Placówka

Wrocław, ul. Sucha 1

Nie zgadzam się (0)
Sklep dobrze zaopatrzony,...
Sklep dobrze zaopatrzony, chociaż ceny niektórych produktów są wysokie, ale jakość się dobra.

Klient_tTCD

31.03.2020

Placówka

Wrocław, ul. Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
Miła obsluga, ciekawy...
Miła obsluga, ciekawy asortyment.

Joanna_2164

28.10.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko prawidlowym...
Wszystko prawidlowym poziomie.

zalogowany_użytkownik

21.10.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
obsługa ok, produkty...
obsługa ok, produkty ok, w przypadku części asortymentu stosunek jakości do ceny pozostawia wiele do zycznia

zarejestrowany-uzytkownik

18.10.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu by zakupić na prezent- miseczkę, którą już kiedyś w tym sklepie oglądałam. W sklepie nie było żadnego klienta- było dwóch sprzedawców (dwie młode panie). Sprzedawcy w ogóle nie reagowali na moją obecność. Chodziłam między półkami i szukałam miski, którą chciałam kupić- nie widziałam jej nigdzie. Sprzedawcy nie pytali czy mi pomóc- nie interesowali się moją osobą- jedna osoba układała coś koło kasy- druga stała i patrzyła. w Końcu (po ok 6 minutach) oglądania półek z towarem - podeszłam do kasy, opisałam miskę i spytałam czy może jest? Sprzedawcy nie wiedzieli gdzie jej szukać. Jedna osoba zaczęła chodzić ze mną po sklepie i pytać, czy na pewno w tym sklepie ją widziałam i kiedy? Mówiłam, że niedawno i na pewno tu. W końcu sama zobaczyła miskę na górnej półce (zostały dwie). Sprzedawca wziął podest - wszedł i podał mi towar. - cała obsługa była bardzo długa, miałam wrażenie, że nie rozmawiam z nikim kompetentnym- kto wie jaki towar ma w sklepie. Pani chciała mi zapakować miskę w reklamówkę - zatrzymałam ją- powiedziałam, że wiem, że prezenty pakują tu estetycznie w specjalny papier i z kokardką. Pani odłożyła reklamówkę i zapakowała mi prezent. Sprzedawcy byli nieuprzejmi, nie uśmiechali się, każde moje pytanie czy prośbę o zapakowanie traktowali jakbym "marudziła". byłam zażenowana obsługą- i chłodnym - wręcz odpychającym kontaktem z klientem. Gdyby nie fakt, że chciałam właśnie tą rzecz- na pewno nie kupiła bym w tym sklepie niczego- a po kilku minutach wyszłabym zniesmaczona atmosferą sklepu.

Anna_5639

17.06.2015

Placówka

Kielce, Warszawska 26

Nie zgadzam się (1)
Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z produktów, które kupiłam. Towary o bardzo wysokiej jakości. Super obsługa.

Agnieszka_3636

10.06.2014

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalna obsługa,...
Bardzo profesjonalna obsługa, która towarzyszy klientowi prawie od chwili przestąpienia progu. Nie ma ani presji ani nacisków, wszystkie obiekcje przyjmują spokojnie. Wnętrze sklepu tak piękne, że można tam zamieszkać. Niestety za obsługę płaci się znaczną cenę, która widoczna jest na metkach.

Hellen

11.12.2013

Placówka

Kielce, Warszawska 26

Nie zgadzam się (1)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu Zara Home w Galerii Krakowskiej klient czuje się jak w domu, dlatego też często odwiedzam to miejsce i robię w nim zakupy. Bardzo miła obsługa, panie zawsze są pomocne i potrafią doradzić. Ostatnio podczas mojej wizyty byłam zainteresowana zasłonami. Pani która mnie obsługiwała pokazała mi wszystkie wzory które posiada, ale kiedy okazało się że potrzebuję 4 identyczne zasłony odpowiedziała że na sklepie posiada tylko jedną. Na szczęscie w tym momencie podeszła do nas pani kierownik (tak sądzę po stroju, który był inny niż reszta sprzedawczyń) która z uśmiechem poinformowała mnie że na zapleczu na innym piętrze z pewnością jest jeszcze jedna identyczna zasłona, natomiast pozostałe dwie chętnie dla mnie zamów. Jakże wielka była moja radość, zwłaszcza że cała sytuacja była naprawdę bardzo miła i niewymuszona, pani kierownik z usmiechem i życzliwością pobiegła na ten magazyn aby przynieść mi drugą identyczną zasłonę. W innym sklepie pewnie by mnie zbyli i powiedzieli że nie ma, albo żeby przyjśc następnego dnia. Jestem pod ogromnym wrażeniem nie tylko poziomu obsługi ale równiez samego wyglądu sklepu, który przyciąga z samego korytarza i aż chce się w nim przebywać. Obecnie jestem posiadaczką już nie tylko zasłon, ale również pościeli, narzuty, kilku ręczników oraz lampy i oczywiście nadal będę z przyjemnością chodzić do Zary Home w Galerii Krak. Polecam serdecznie ten sklep.

zarejestrowany-uzytkownik

20.06.2013

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Sklep bardzo ładny,...
Sklep bardzo ładny, towar świetny aczkolwiek trochę wysokie ceny. Co do obsługi... koszmar !!! całkowita zlewka jakaś bladnyna w okularach udawała że nie widzi klientów. Wyszłam zmniesmaczona i nie dokonałam zakupu. NIE POLECAM TEGO SKLEPU W GALERII KRAKOWSKIEJ! Nie kompetetna obsługa unikająca kontaktu z klientem.

zarejestrowany-uzytkownik

06.02.2013

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (12)
Zaczęłam odwiedzać ten...
Zaczęłam odwiedzać ten sklep od niedawna. Są tam bardzo ładne rzeczy, jednak ceny moim zdaniem wygórowane. Sklep jest dobrze wyposażony, obsługa miła. Wszystko było poukładane/poustawiane. Nie było kolejek. Pomimo, że jak do tej pory zakupiłam tam jedną rzecz, to na pewno od czasu do czasu będę zaglądała do tego sklepu.

Dilo

29.10.2012

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Sklep Zara Home...
Sklep Zara Home oferuje dla swoich klientów bogaty wybór artykułów wyposażenia wnętrz. Sklep jest przestronny i jasno oświetlony co ułatwia poruszanie się po nim. Artykuły są podzielone działami na kuchnia, łazienka i sypialnia. W sklepie zdarzają się obniżki i promocje dlatego warto często tu zaglądać. Obsługa miła i pomocna.

Zgredek

09.10.2012

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)

Zara Home

Zara Home to marka należąca do hiszpańskiego przedsiębiorstwa INDITEX. W sklepach Zara Home znajdują się produkty do dekoracji sypialni, salonu, łazienki i kuchni. Dodatkowo marka w swojej ofercie posiada kolekcję dziecięcą oraz szeroką gamę zapachów do domu. Zara Home w każdym sezonie oferuje produkty, które odzwierciedlają najnowsze trendy w zakresie dekoracji wnętrz.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Zara Home?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
Przeciętnie.