Opinia użytkownika: Anna_5639
Dotycząca firmy: Zara Home
Treść opinii: Weszłam do sklepu by zakupić na prezent- miseczkę, którą już kiedyś w tym sklepie oglądałam. W sklepie nie było żadnego klienta- było dwóch sprzedawców (dwie młode panie). Sprzedawcy w ogóle nie reagowali na moją obecność. Chodziłam między półkami i szukałam miski, którą chciałam kupić- nie widziałam jej nigdzie. Sprzedawcy nie pytali czy mi pomóc- nie interesowali się moją osobą- jedna osoba układała coś koło kasy- druga stała i patrzyła. w Końcu (po ok 6 minutach) oglądania półek z towarem - podeszłam do kasy, opisałam miskę i spytałam czy może jest? Sprzedawcy nie wiedzieli gdzie jej szukać. Jedna osoba zaczęła chodzić ze mną po sklepie i pytać, czy na pewno w tym sklepie ją widziałam i kiedy? Mówiłam, że niedawno i na pewno tu. W końcu sama zobaczyła miskę na górnej półce (zostały dwie). Sprzedawca wziął podest - wszedł i podał mi towar. - cała obsługa była bardzo długa, miałam wrażenie, że nie rozmawiam z nikim kompetentnym- kto wie jaki towar ma w sklepie. Pani chciała mi zapakować miskę w reklamówkę - zatrzymałam ją- powiedziałam, że wiem, że prezenty pakują tu estetycznie w specjalny papier i z kokardką. Pani odłożyła reklamówkę i zapakowała mi prezent. Sprzedawcy byli nieuprzejmi, nie uśmiechali się, każde moje pytanie czy prośbę o zapakowanie traktowali jakbym "marudziła". byłam zażenowana obsługą- i chłodnym - wręcz odpychającym kontaktem z klientem. Gdyby nie fakt, że chciałam właśnie tą rzecz- na pewno nie kupiła bym w tym sklepie niczego- a po kilku minutach wyszłabym zniesmaczona atmosferą sklepu.