Rewelacyjnie. Mój ulubiony sklep :) W którym cenię sobie wszystko, począwszy od asortymentu, kończąc na grzecznej i zorientowanej obsłudze. Wygląda zawsze zachęca do zakupów Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Bardzo dobra obsługa, raczej średni asortyment, który w dodatku pogorszył się na przestrzeni ostatnich trzech lat. Niemniej lubię czasem zaglądać, chociaż zwykle kończy się tylko porozglądaniem, bo niestety ale ten obecny asortyment jakoś mnie nie przekonuje Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Diechamann akurat jest bardzo ok :) W przeciwieństwie do CCC nie razi mnie po oczach chaos w układzie sklepu, z obsługą nigdy nie było najmniejszych problemów, asortyment bogaty, organizacja całkiem zacna Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Jest to jedna z niewielu sieciówek obuwniczych do jakich w ogóle chadzam. Fanką nie jestem, ale dział z przeciętnymi cenami jednak przekonuje. Niemniej nie da się ukryć, że w większości tych sklepów zwykle jest względny nieporządek, trochę chaos, brakuje mi uporządkowania. Personel czasem jest w porządku, czasem zbyt mało zaangażowany - zależy na kogo się trafi Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Przyjemne miejsce, zwykle z bardzo porządną obsługą. Plagą są chyba kolejki do Pizzy Hut, ale to chyba raczej wina popytu, oni nie są zwyczajnie w stanie przerobić więcej osób jak przerabiają. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Uwielbiam Maka ze względu na to super niezdrowe jedzenie, ale obsługa zwykle ma tak bardzo wylane na klienta, że chyba bardziej się nie da. W dodatku w sporej częsci wypadków, kiedy miałam jakieś pytania często spotykałam się z lekceważącymi odpowiedziami. Niemniej poza obsługą nie ma na co narzekać Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Stałe miejsce moich obiadów. Przepyszne jedzenie, czasem kolejki, ale do przeżycia, personel bardzo miły, ceny przyzwoite, polecam mocno Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Tak sobie. Typowe miejsce szybkiej obsługi. Brak problemów z porozumieniem się odnośnie zamówienie, całkiem szybkie wydanie, smaczne - jak zawsze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Wizyta przebiegła całkiem przyjemnie, ale prawdopodobnie głownie dlatego, że sala była niemal pusta - zajęte dosłownie trzy stoliki. Kelner był uprzejmy, ale potrafię sobie wyobrazić obsługę na o wiele wyższym poziomie. Ciężko stwierdzić - może takie wymagania mają w firmie. Niemniej nie budził zastrzeżeń. Zamówienie zostało wykonane zgodnie z poleceniem, podane ze starannością. W trakcie obsługi nie padło żadne pytanie o wrażenia, odczucia czy inne. Powitać - wydać - rozliczyć - i do widzenia ; Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.