Podczas obsługi klientów Panie obsługujące interesantów rozmawiają między sobą, na swoje prywatne tematy. Wydłuża to czas oczekiwania na swoją kolejkę i wprawia w zły nastrój oczekujących, tworzą się przez to duże kolejki ok 20 os. oczekujących. Pracownicy przy wejściu - kulturalni, witają wchodzących i wychodzących Klientów, w razie potrzeby objaśniają gdzie się udać
Dzień dobry Pani Anno, dziękujemy, że przedstawiła Pani swoją opinię dotyczącą funkcjonowania Oddziału PKO Banku Polskiego nr 1 w Gdyni. Przyjrzyjmy się bliżej tej placówce i jeśli sytuacje opisane przez Panią się potwierdzą, podejmiemy starania aby to zmienić.
Serdecznie pozdrawiamy!
PKO Bank Polski
stacja czysta, nie...
stacja czysta, nie zaśmiecona, kulturalna i miła obsługa. Przy każdej stacji ustawione wiaderko z czystą wodą i płynem do umycia szyby.
Łatwość w znalezieniu towary, szybkość w obsłudze, prawie wszystkie kasy są pootwierane. Kasjerki miłe zawsze mówią dzień dobry. Pułki z towarem zawsze są pełne.
Dzień dobry,
dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Bardzo nam miło, iż Pani opinia na temat funkcjonowania naszego marketu jest pozytywna i mamy nadzieję, że dzięki profesjonalnej obsłudze Klienta, naszej urozmaiconej ofercie produktów, ich wysokiej jakości i niskim cenom pozostanie Pani nadal naszą Klientką.
Gwarantujemy Pani, że nadal będziemy dbać o dobrą atmosferę i że zależy nam bardzo na tym, aby nasi Klienci byli zawsze usatysfakcjonowani z dokonywanych u nas zakupów.
Pozdrawiamy,
Kaufland Team
Częsty brak towarów...
Częsty brak towarów na półkach, brak cen przy produktach, wiele produktów leży nie na miejscu. Znaczna część kas zamknięta, co powoduje duże kolejki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.