Opinie użytkownika (6)

Szybki kontakt mailowy,...
Szybki kontakt mailowy, brak bonusów dla klientów, którzy kupują.

Anna_4688

04.11.2017

X-KOM

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Podczas obsługi klientów...
Podczas obsługi klientów Panie obsługujące interesantów rozmawiają między sobą, na swoje prywatne tematy. Wydłuża to czas oczekiwania na swoją kolejkę i wprawia w zły nastrój oczekujących, tworzą się przez to duże kolejki ok 20 os. oczekujących. Pracownicy przy wejściu - kulturalni, witają wchodzących i wychodzących Klientów, w razie potrzeby objaśniają gdzie się udać

Anna_4688

17.06.2013

PKO BP

Placówka

Gdynia, Świętojańska 17

Nie zgadzam się (0)
03.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry Pani Anno, dziękujemy, że przedstawiła Pani swoją opinię dotyczącą funkcjonowania Oddziału PKO Banku Polskiego nr 1 w Gdyni. Przyjrzyjmy się bliżej tej placówce i jeśli sytuacje opisane przez Panią się potwierdzą, podejmiemy starania aby to zmienić. Serdecznie pozdrawiamy! PKO Bank Polski
stacja czysta, nie...
stacja czysta, nie zaśmiecona, kulturalna i miła obsługa. Przy każdej stacji ustawione wiaderko z czystą wodą i płynem do umycia szyby.

Anna_4688

17.06.2013

Shell

Placówka

Gdynia, Morska 58

Nie zgadzam się (0)
Małe kolejki, otwarte...
Małe kolejki, otwarte kasy, sprawna obsługa, towar na bieżąco uzupełniany.

Anna_4688

29.04.2013

Biedronka

Placówka

Złotoryja, Legnicka 19a

Nie zgadzam się (0)
Łatwość w znalezieniu...
Łatwość w znalezieniu towary, szybkość w obsłudze, prawie wszystkie kasy są pootwierane. Kasjerki miłe zawsze mówią dzień dobry. Pułki z towarem zawsze są pełne.

Anna_4688

11.04.2013

Kaufland

Placówka

Mrągowo, Wolności 4c

Nie zgadzam się (0)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Bardzo nam miło, iż Pani opinia na temat funkcjonowania naszego marketu jest pozytywna i mamy nadzieję, że dzięki profesjonalnej obsłudze Klienta, naszej urozmaiconej ofercie produktów, ich wysokiej jakości i niskim cenom pozostanie Pani nadal naszą Klientką. Gwarantujemy Pani, że nadal będziemy dbać o dobrą atmosferę i że zależy nam bardzo na tym, aby nasi Klienci byli zawsze usatysfakcjonowani z dokonywanych u nas zakupów. Pozdrawiamy, Kaufland Team
Częsty brak towarów...
Częsty brak towarów na półkach, brak cen przy produktach, wiele produktów leży nie na miejscu. Znaczna część kas zamknięta, co powoduje duże kolejki.

Anna_4688

11.04.2013

Real

Placówka

Gdynia, Kazimierza Górskiego 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi