Opinie użytkownika (17)

Słabo. średnio Na...
Słabo. średnio Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Anna_466

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_466

25.07.2017

Burger King

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_466

25.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_466

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_466

25.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_466

04.07.2017

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_466

04.07.2017

wakacje.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Anna_466

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_466

04.07.2017

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Poczas ostatniego tankowania...
Poczas ostatniego tankowania została bardzo dobrze obsłużona. Gdy podjechałam do dystrybutora Pan który pracuje na stacji wlał mi paliwo a gdy poszłam zapłacić umył mi szyby samochodu. pani obsługującą zaproponował mi kawę lub napój. zapytał się o katrę i czy ma drukować fakturę czy paragon. Cała wiztyta była bardzo miła i przyjemna.

Anna_466

24.11.2012

Shell

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Skuszona ofertą promocyjną...
Skuszona ofertą promocyjną zamieszczoną w gazetce rozdawanej klientom przyjechałam do sklepu w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy aby kupić torbę plażową w cenie ok. 25 zl. Niestety bardzo się rozczarowałam gdyż cały promocyjny asortyment został wyprzedany. W sklepie było czysto i w przymierzalniach również podłoga była czysta. Kupiłam piękną sukienkę dla mojej córeczki. Pani przy kasie była dość uprzejma jednak obsługiwała mnie automatycznie rozmawiając w międzyczasie z koleżanką. Z reguły w każdym sklepie ekspedientki miło zwracają się do mojej córeczki zagadując ją.

Anna_466

12.05.2009

TAKKO Fashion

Placówka

Bydgoszcz, Fordońska 141

Nie zgadzam się (32)
W sklepie 5-10-15...
W sklepie 5-10-15 do którego bardzo często zaglądam kupiłam śliczną bluzeczkę. Obsługa w tym sklepie nie jest najciekawsza. Trzeba zawsze sie wprost prosić o pomoc w zakresie doboru jakiś ciuszków. Mimo to jestem stałym klientem tego sklepu gdyz ciuszki tam oferowane podobają mi sie i mają dostępną cenę.

Anna_466

09.02.2009

5.10.15.

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (30)
W Smyku ostatnio...
W Smyku ostatnio kupiłam dwie pary butów dla córeczki. W sklepie rzeczy ładnie poukładane. Nie zauważyłam żadnych kartonów. Jedyny mały minusik to może zbyt nieliczna obsługa. Nie mogłam nikogo się doradzić w zakresie oferowanego asortymentu i dostępnych rozmiarów. Panie przy kasie bardzo miłe i uprzejme.

Anna_466

09.02.2009

Smyk

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (34)
W salonie Gatta...
W salonie Gatta szukałam jakieś ładnej i wygodnejpodkoszulki. Pani ekspedientaka w ogóle nie zwracała na mnie uwagi. Sama podeszłam do niej i poprosiłam o pomoc w dobraniu odpowiedniego rozmiaru. Na podłodze stały kartony które uniemożliwiały przejście. Wyjątkowo nieuprzejme ekspedientki.

Anna_466

03.02.2009

Gatta

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (19)
Obsługa miła sympatyczna...
Obsługa miła sympatyczna i przede wszystkim szybka. jedymny minusik za brak bilonu w kasie. Pani musiała wymieniźć pieniądze. Czystość ok zarówno lokalu , toalety ijak i terenu wokół.

Anna_466

20.10.2008

McDonald's

Placówka

Bydgoszcz, CH Rondo, ul. Kruszwicka 1

Nie zgadzam się (20)
Ocena obsługi klienta...
Ocena obsługi klienta duży negatyw ze względu na całkowity brak zaiteresowania klientem. Stałam ponad trzy minuty do kasy - brak reakcji Dziewczynki bo tylko tak mogę powiedzieć o ekspedientkach rozmawiały ze sobą siedząc w kącie sklepu. Żadna nie wykazała zainteresowania klietem. W przymierzalni bałagan. Ciuchy na stercie do ułożenia czekały tak jak ja bez odzewu.

Anna_466

20.10.2008

Promod

Placówka

Bydgoszcz, Fordońska 141

Nie zgadzam się (23)
Czynność - tankowanie...
Czynność - tankowanie paliwa. Obsługa zewnętrzna - brak pytania o pomoc przy nalewaniu paliwa - całkowita ignorancja. Personel wewnętrzny - dość miły, nie zapytał się czy zbieram punkty lojalnościowe, nie zaoferował karty na punkty. Czystość stacji i toalety zadowalająca.

Anna_466

09.10.2008

ORLEN

Placówka

Bydgoszcz, Grunwaldzka 181

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi