Słabo. średnio Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Poczas ostatniego tankowania została bardzo dobrze obsłużona. Gdy podjechałam do dystrybutora Pan który pracuje na stacji wlał mi paliwo a gdy poszłam zapłacić umył mi szyby samochodu. pani obsługującą zaproponował mi kawę lub napój. zapytał się o katrę i czy ma drukować fakturę czy paragon. Cała wiztyta była bardzo miła i przyjemna.
Skuszona ofertą promocyjną zamieszczoną w gazetce rozdawanej klientom przyjechałam do sklepu w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy aby kupić torbę plażową w cenie ok. 25 zl. Niestety bardzo się rozczarowałam gdyż cały promocyjny asortyment został wyprzedany.
W sklepie było czysto i w przymierzalniach również podłoga była czysta.
Kupiłam piękną sukienkę dla mojej córeczki. Pani przy kasie była dość uprzejma jednak obsługiwała mnie automatycznie rozmawiając w międzyczasie z koleżanką. Z reguły w każdym sklepie ekspedientki miło zwracają się do mojej córeczki zagadując ją.
W sklepie 5-10-15 do którego bardzo często zaglądam kupiłam śliczną bluzeczkę. Obsługa w tym sklepie nie jest najciekawsza. Trzeba zawsze sie wprost prosić o pomoc w zakresie doboru jakiś ciuszków. Mimo to jestem stałym klientem tego sklepu gdyz ciuszki tam oferowane podobają mi sie i mają dostępną cenę.
W Smyku ostatnio kupiłam dwie pary butów dla córeczki. W sklepie rzeczy ładnie poukładane. Nie zauważyłam żadnych kartonów. Jedyny mały minusik to może zbyt nieliczna obsługa. Nie mogłam nikogo się doradzić w zakresie oferowanego asortymentu i dostępnych rozmiarów. Panie przy kasie bardzo miłe i uprzejme.
W salonie Gatta szukałam jakieś ładnej i wygodnejpodkoszulki. Pani ekspedientaka w ogóle nie zwracała na mnie uwagi. Sama podeszłam do niej i poprosiłam o pomoc w dobraniu odpowiedniego rozmiaru. Na podłodze stały kartony które uniemożliwiały przejście. Wyjątkowo nieuprzejme ekspedientki.
Obsługa miła sympatyczna i przede wszystkim szybka. jedymny minusik za brak bilonu w kasie. Pani musiała wymieniźć pieniądze.
Czystość ok zarówno lokalu , toalety ijak i terenu wokół.
Ocena obsługi klienta duży negatyw ze względu na całkowity brak zaiteresowania klientem. Stałam ponad trzy minuty do kasy - brak reakcji Dziewczynki bo tylko tak mogę powiedzieć o ekspedientkach rozmawiały ze sobą siedząc w kącie sklepu. Żadna nie wykazała zainteresowania klietem. W przymierzalni bałagan. Ciuchy na stercie do ułożenia czekały tak jak ja bez odzewu.
Czynność - tankowanie paliwa. Obsługa zewnętrzna - brak pytania o pomoc przy nalewaniu paliwa - całkowita ignorancja. Personel wewnętrzny - dość miły, nie zapytał się czy zbieram punkty lojalnościowe, nie zaoferował karty na punkty. Czystość stacji i toalety zadowalająca.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.