Obsługi klienta powinni się wszyscy uczyć od pań sprzedających w tym sklepie! Zawsze miłe, uśmiechnięte. I co tydzień dostaje miły wierszyk smsowy wraz z rabatem. Super!
Otrzymałam maila z informacją, że moja paczka zostanie dostarczona następnego dnia w godzinach 10.30-13.30 i jeśli bym chciała zmienić godzinę dostarczenia to oczywiście mogę to uczynić. Pomyślałam, nie no będę w domu poczekam do tej 13.30. Paczka przyjechała prawie o 15.30. Trochę to nieuczciwe...Po co pisać, w jakich godzinach będzie, skoro i tak nikt tego nie pilnuje.
Uważam, że warto robić zakupy w Tesco, chociażby dlatego, że chyba jako jedyny sklep ma możliwość korzystania z bonów za posiadanie karty i robienie zakupów - clubcard. No może trochę więcej kas powinno być otwartych :) ale i tak duży plus!
Wszystko niby ok ale.... panie na stoisku z mięsem są bardzo nieuprzejme. Non stop pretensje, w sumie niewiadomo o co... są niemiłe ciągle coś nie tak. Na pewno nie wszystkie, ale mimo wszystko jest to dosyć uciążliwe.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.