Bardzo źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Źle. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Źle. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu. Na Minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo źle. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Z odległości kilku metrów lokal budzi miłą i ciepłą atmosferę co przyciąga klientów. Restauracja z zewnątrz jest czysta jak również i w środku. W czasie przybycia gościa do lokalu w środku znajduje się 12-cioro klientów o w wieku 45-55 lat. Na sali konsumpcyjnej wszystkich gości obsługuje jedna kelnerka ubrana adekwatnie do wystroju i panującej atmosfery pijalni. Dwie pozostałe pracownice spędza czas w kuchni. Czwartym pracownikiem jest mężczyzna, który pracuje w pijalni wód mineralnych, obiekt ten znajduje się w tym samym pomieszczeniu co pijalnia czekolady. Z obserwacji audytora wynika, że jedna kelnerka obsługująca gości to stanowczo za mało. Brudne naczynia nie są zabierane od razu po spożyciu posiłków przez klientów oraz kelnerka poświęca zbyt mało czasu klientom.
We wnętrzu obiektu znajdowało się tylko dwie ekspedientki, nie przebywali żadni klienci. Ekspedientki były ubrane jednakowo. Sprzedawczynie były ubrane wystarczająco elegancko. Strój był jak najbardziej adekwatny do błyszczącego wystroju salonu. W momencie zauważenia klienta jedna z sprzedawczyń natychmiast zaoferowała pomoc. Przedstawiła asortyment zgodnie z oczekiwaniami gościa. Jednak na prośbę oceniającego - odwołującą się do doświadczenia personelu- nie poleciła żadnego typu obrączek oraz nie udzieliła informacji na temat najczęściej sprzedawanych obrączek w salonie. Dla klienta ta informacja była ważna, ponieważ badacz chce kupić obrączki wykonane z dość oryginalnego surowca, o tym wszystkim ekspedientka wiedziała. Pracownica nie poinformowała kupującego obrączki, iż biało-różowe złoto jest bardziej podatne na zarysowania i ścieranie niż żółte. Sprzedawczyni pożegnała i zaprosiła klienta do ponownych odwiedzin. Wizyta w salonie trwała 29 minut.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.