Opinia użytkownika: Anna_4486
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: We wnętrzu obiektu znajdowało się tylko dwie ekspedientki, nie przebywali żadni klienci. Ekspedientki były ubrane jednakowo. Sprzedawczynie były ubrane wystarczająco elegancko. Strój był jak najbardziej adekwatny do błyszczącego wystroju salonu. W momencie zauważenia klienta jedna z sprzedawczyń natychmiast zaoferowała pomoc. Przedstawiła asortyment zgodnie z oczekiwaniami gościa. Jednak na prośbę oceniającego - odwołującą się do doświadczenia personelu- nie poleciła żadnego typu obrączek oraz nie udzieliła informacji na temat najczęściej sprzedawanych obrączek w salonie. Dla klienta ta informacja była ważna, ponieważ badacz chce kupić obrączki wykonane z dość oryginalnego surowca, o tym wszystkim ekspedientka wiedziała. Pracownica nie poinformowała kupującego obrączki, iż biało-różowe złoto jest bardziej podatne na zarysowania i ścieranie niż żółte. Sprzedawczyni pożegnała i zaprosiła klienta do ponownych odwiedzin. Wizyta w salonie trwała 29 minut.