Opinie użytkownika (7)

Kiedy poprosiłam pracownicę...
Kiedy poprosiłam pracownicę sklepu o to aby mi doradziła w wyborze pędzla do malowania drewna pracownica nie umiała mi pomóc ponieważ się na tym nie znała, zawołała więc swoją koleżankę z pracy która również nie wiedziała jak mi pomóc, po chwili podszedł do nas trzeci pracownik Bicomarche i po przeczytaniu kilku etykiet które były dołączone do pędzli wybrał mi odpowiedni. Wniosek mój jest taki, że pracownicy Bricomarche nie wiedzą co sprzedają.

Anna_447

02.07.2011

Bricomarche

Placówka

Dzierżoniów, Piastowska11 11

Nie zgadzam się (3)
Sklep jest bardzo...
Sklep jest bardzo ładnie zadbany. Okna i drzwi czyste, podłogi również. Śmietniki opróżnione. Stoisko z warzywami i owocami jest bardzo dobrze utrzymane. Owoce i warzywa wyglądają na świeże. Dostępne są reklamówki. Stoisko z pieczywem również jest bez zarzutów. Dostępne torebki papierowe i foliowe, duży wybór pieczywa (pysznego, świeżego- niektóre produkty były jeszcze gorące). Na stoisku z artykułami przemysłowymi panował mały nieład, niektóre artykuły np. zabawki leżały w koszu z artykułami gospodarstwa domowego. Pracownik sklepu którego poprosiłam o pomoc w znalezieniu masła czekoladowego, pomimo, że w tym momencie rozpakowywał towar, w życzliwy sposób wskazał mi miejsce gdzie znajduje się poszukiwany przeze mnie towar. Dostęp do niektórych artykułów nie był łatwy z powodu palet z towarem które uniemożliwiały zdjęcie z półki np. kakao lub przejcie uliczką na której znajdował się wózek z nierozładowanym towarem. Kasjerka była bardzo miła i fachowa.

Anna_447

14.04.2011

Tesco

Placówka

Dzierżoniów, Oś. Jasne

Nie zgadzam się (2)
Wraz z mężem...
Wraz z mężem i 12 miesięczną córeczką staliśmy z zakupami przy kasie. Jedna z kasjerek, która właśnie skończyła pracę, powołując się na to, że jest pracownikiem tego sklepu, podeszła do kasjerki bez kolejki. Po chwili wróciła na sklep, wzięła dwa lody i bezpośrednio nas poprosiła o to, żebyśmy ją przepuścili. My się nie zgodziliśmy, ponieważ nasza córeczka już strasznie łobuzowała, poza tym byliśmy na nią źli za to, że wcześniej "wcięła" nam się w kolejkę. Ona obeszła kasę dookoła i mimo tego, że my się nie zgodziliśmy podała produkty do skasowania. Kasjerka nie zareagowała na tą sytuację. Tutaj pojawił się jeszcze problem z ceną tych lodów i nasz czas oczekiwania zwiększał się, dlatego zostawiliśmy zakupy na taśmie i wyszliśmy.

Anna_447

30.10.2008

Biedronka

Placówka

Krzepice, GEN. ANDERSA 7

Nie zgadzam się (21)
Z mężem chcieliśmy...
Z mężem chcieliśmy zakupić sofę z materacem "łóżkowym", poprosiliśmy o pomoc. Sprzedawca był bardzo miły, chętnie odpowiadał na zadawane przez nas pytania, jednak jego wiedza nie była zadowalająca. Informacje, które wyczytaliśmy w katalogu, nie pokrywały się informacjami uzyskanymi od pracownika Ikea.

Anna_447

30.10.2008

IKEA

Placówka

Wrocław, Czekoladowa 5-22, Kobierzyce

Nie zgadzam się (22)
Pracownica banku wprawdzie...
Pracownica banku wprawdzie odpowiedziała "dzień dobry" na moje "dzień dobry" ale nie nawiązała kontaktu wzrokowego. Chciałam wypłacić pieniądze. W tym celu musiałam złożyć podpis. Podpisałam się imieniem i nazwiskiem. Pracownica banku powiedziała, ze nie może wypłacić pieniędzy. Nie powiedziała dlaczego. Kiedy o to zapytałam zaczęła na mnie krzyczeć, powiedziała że podpis jest nie zgodny z próbką podpisu którą ona ma. Okazało się, że w podpisie brakowało pierwszej litery drugiego imienia. Oczywiście to była moja wina ale pracownica banku potraktowała mnie zupełnie nieprofesjonalnie.

Anna_447

27.10.2008

Santander Bank Polska

Placówka

Dzierżoniów, ul. Mickiewicza 4

Nie zgadzam się (19)
Zostałam miło przywitana...
Zostałam miło przywitana przez obsługę. Nie było żadnego problemu ze zmianą składników na pizzy, nie było również kłopotu z po porcjowaniem pizzy na trzy części i podanie jej na trzech talerzach. Na danie czekaliśmy ok 7 min. Pizza była gorąca.

Anna_447

23.10.2008

Da Grasso

Placówka

Dzierżoniów, oś. Jasne 24

Nie zgadzam się (28)
Po 1 min....
Po 1 min. chodzenia po sklepie i oglądania towaru podeszła do mnie pracownica sklepu i zapytała czy może mi w czymś pomóc. Następnie pokazywała mi różne modele butów oraz doradzała w wyborze. Nie mogąc się zdecydować prosiłam o różne rodzaje butów w różnych kolorach, pracownica nie dała mi odczuć, że jestem marudna. Kiedy stwierdziłam, że na razie nie dokonam zakupu grzecznie się ze mną pożegnała i zaprosiła mnie na zakupy kiedy przemyślę, które z modeli podobały mi się najbardziej.

Anna_447

23.09.2008

CCC

Placówka

Dzierżoniów, Piłsudskiego 10a

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi